Tuossakin Skodassa on aivan selvästi erillisjousitettu taka-akseli!
https://www.youtube.com/watch?v=fd-WWpRdV8c
Skodan mukamas jäykkä taka-akseli on valhetta!
14
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas vanhalla spämmillä onneen yrittää Toyotan omapoika.
Taisi ottaa koville tuo Moottorilehden juttu saksalaisesta luotettavuus tutkimuksesta? - Anonyymi
Kuten aiemminkin todettiin, niin menee tuokin paljon paremmin kuin nykyiset Toyotat.
- Anonyymi
Niin, menee paremmin ojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, menee paremmin ojaan.
Väärin, Toyotat ne ojaan pyrkivät, mm. RAV4 TM:n talvitestissä ei pysynyt mutkatiellä millään ja auto jouduttiin vaihtamaan kun tuo "maastoauto" ajautui taas ojaan ja hieman kovettunut lumi puhkaisi öljypohjan ja öljyt tonttiin.
- Anonyymi
Skodakääkkä painaa kaasua niska punaisena ja muut nauravat.
Sama meno jatkuu vuosikymmenestä toiseen.- Anonyymi
Et ole ajanut kunnon Skodaa ikinä?
Kannnattaa ehkä kokeilla.
Kyllä Ocu alkaa liikahtaa kun peliin säädetään n 400 kiukkuista heppaa..
Kilowatteina se on 300 ja kulkee todella iloisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ajanut kunnon Skodaa ikinä?
Kannnattaa ehkä kokeilla.
Kyllä Ocu alkaa liikahtaa kun peliin säädetään n 400 kiukkuista heppaa..
Kilowatteina se on 300 ja kulkee todella iloisesti.On ihan sama, onko Skodassa sitten 40 tai 400 hevosvoimaa, sillä se naurattaa muita autoilijoita aivan samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan sama, onko Skodassa sitten 40 tai 400 hevosvoimaa, sillä se naurattaa muita autoilijoita aivan samalla tavalla.
Škoda VOS oli tšekkoslovakialaisen AZNP:n vuosina 1950–1952 valmistama raskaasti panssaroitu edustusauto. Autoja valmistettiin kaikkiaan 107 kappaletta Tšekkoslovakian sekä muiden sosialististen maiden korkeimman johdon käyttöön............
Sodan jälkeen ja kommunistien noustua valtaan tarvittiin uusi panssaroitu automalli maan korkeimman poliittisen johdon käyttöön.[2]
Kotimaisilta autonvalmistajilta tiedusteltiin valmiutta suunnitella ja valmistaa kriteerit täyttävä edustusauto. Tatra ja Praga kieltäytyivät tarjoamasta tehtävän vaativuuden tähden. Näin ollen ainoaksi vaihtoehdoksi jäi AZNP. Suunnitteluvastuuseen nimitettiin vuonna 1949 Oldřich Meduna, joka oli hankkinut kokemuksensa panssarivaunujen ja kuorma-autojen suunnittelijana.[2] Henkilöautojen suunnittelusta hänellä sen sijaan ei ollut lainkaan kokemusta.[1] Työstä Medunalle annettiin 20 000 kruunua sekä lisäksi 80 000 kruunua kulujen kattamiseksi.[2]
Suunnittelun tavoitteena oli yhdistää ensiluokkainen matkustusmukavuus panssaroituun koriin.[2] Ehdottomana vaatimuksena oli, että auton ei saanut näyttää olevan panssaroitu; näin ollen kaksinkertaisesta levystä valmistettu panssaroitu kori suunniteltiin ensimmäisenä ja ulompi kori muotoiltiin sen päälle.[1] Panssarin kestävyyttä kokeiltiin kranaatein Milovicessa suoritetuissa ammuntatesteissä, joiden tulosten perusteella päädyttiin kobolttiseosteiseen panssarilevyyn.[2] Ikkunat valmistettiin 52 millimetrin paksuisesta lasista. Sisäministeriön määräyksestä niiden avautuminen rajoitettiin yhteen senttimetriin................
Ensimmäisessä prototyypissä mahdollisesti olleet Škoda Superbin moottorit korvattiin tuotantomallissa[1] nestejäähdytteisellä[2] kuusisylinterisellä rivimoottorilla, joka oli peräisin kuusitonnisesta Praga N4T -kuorma-autosta. Moottorin iskutilavuus oli 5 195 cm³; sylinterin halkaisija oli 105 mm ja iskun pituus 100 mm. Moottorin teho oli 88,3 kW.[1]
Škoda VOS:n voimansiirrossa oli nelivaihteinen käsivalintainen vaihteisto.[3] Voima välittyi akselivedon kautta[1] jäykälle taka-akselille. Etuakselilla oli erillisjousitus..................
https://fi.wikipedia.org/wiki/Škoda_VOS
- Anonyymi
Liian ärhäkkä sähkö motor saa aikaan sivuluisua, toyodas.
- Anonyymi
Toyotan heppoinen ja veltto kori ei ole valhetta.
- Anonyymi
Toytoyn halppismalleissa kuten Auriksessa ja corollassa on jäykkä taka-akseli. Tämä on faktaa.
- Anonyymi
Niissä taitaa kuitenkin olla levyjarrut takana, eikä aataminaikaiset rummut, kuten esim. Skodan "uutuus"sähköautoissa.
- Anonyymi
Heh, kääntyessä jäykän akselin toinen pyörä on ilmassa. Kuin hevoskärrissä.
- Anonyymi
Ihan kuin naapurin takatuuppari! Tero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162148Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842088- 1011387
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101216Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461178Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811163Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 63844
- 59821