Marskin homoudesta ei ole todisteita

Anonyymi-ap

Väitteet on yhtä tyhjän kanssa jos niitä ei pysty todistamaan. Asiaa on jauhettu kymmeniä vuosia eikä varmoja todisteita ole löydetty.

Järkevä ihminen lopettaisi asiasta puhumisen.

42

267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan perinteitä kommarien valehtelua se on.
      Ei mitään uutta auringon alla.

      • Anonyymi

        Hehe tuskinpa oli kadettikoulun vääpeli ja ruotsinkielisestä yläluokasta koostunut kadettikoulun kasvatuskomitea mitään kommareita:-D


    • Anonyymi

      Lennätinaseman pomo ajeli Marskia aikoinaan koko yön. Ei ole heteroiden hommia tuollaiset.

    • Anonyymi

      Eikö se jo saisi levätä rauhassa.

      • Anonyymi

        Hehe ei ketään kuollutta taikka elävää tolkun ihmistä Mannerheimin homous paljon hetkauta:-D
        Ainoastaan venäläiselle henkilöpalvojalle asia on kiusallinen, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.


    • Anonyymi

      Aika todella outoa ja kummallista, että sinä se näköjään haluat kieltää demokratiaan kuuluvan sanavapauden täällä Suomessa ihan heti vallan kokonaan.

    • Anonyymi

      Marski sai todistetusti miestä, kun lennätinaseman pomo ajeli häntä.

      • Anonyymi

        Mitään näyttöä ei asiasta OLE! Ei väitteen toistelu ole = NÄYTTÖ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään näyttöä ei asiasta OLE! Ei väitteen toistelu ole = NÄYTTÖ!

        Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!

        Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa.

        Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen minä haluan nähdä!


    • Anonyymi

      Se on mielipuoli räkäpäisten kommunistien keino mustamaalata Marskia.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, ei kadettikoulun kasvatuskomitea ollut kuullutkaan mistään kommunismista antaessaan Mannerheimille potkut homostelun takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kadettikoulun kasvatuskomitea ollut kuullutkaan mistään kommunismista antaessaan Mannerheimille potkut homostelun takia.

        Mutta kun komitea EI ANTANUT POTKUJKA TUOSTA SYYSTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun komitea EI ANTANUT POTKUJKA TUOSTA SYYSTÄ!

        Ei, se antoi potkut "moraalisista hairahduksista ja alentavista irstailuista" mikä TARKOITTAA HOMOSTELUA!


    • Anonyymi

      Marskin homous on aksiooma.

      • Anonyymi

        Se on silkka etnisen venäläisen homppeli-Tiltun aksiooma vailla mitään merkitystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on silkka etnisen venäläisen homppeli-Tiltun aksiooma vailla mitään merkitystä!

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



        Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


    • Anonyymi

      Mannerheim oli todistetusti alkoholisoitunut sodomiitti.

      • Anonyymi

        Et ole todistanut kumpaakaan!


    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia.

    • Anonyymi

      Lennätinaseman pomo ajeli Marskia, kuten irstaileva isoisä ajelee lapsenlapsiaan.

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


    • Anonyymi

      Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.

    • Anonyymi

      Marski ratsasti aukkoja katsellen. Alasti.

    • Anonyymi

      Ja halusi vielä kuvauttaa itseään alastomana hevosen selässä

    • Anonyymi

      Sepä jo kadettikoulussa ollessaan ajeli lennätinaseman johtajan kanssa yhden yön, joten ei laisinkaan kummallista käytöstä häneltä, jos riisuu itsensä alasti ja komentaa muutkin tekemään niin ja sitten otattaa vielä kuvia siitä. Siinä yhdessä kuvassa oikein poseera kameralle. Oli sillä miehen valokuva yöpöydällä lopun elämää. Huokaili, hän oli minun keisarini. Mitähän heidän välillään on ollut? Naisilta hän vei vain rahat. Ei ihme, jos molemmista tyttäristä tuli lesboja, kun isänä on irstaileva ja moraalisesti hairahtanut sodomiitti. Mitä kaikkea he ovat joutuneet näkemään ja kokemaan kotona?

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        

Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        

Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

        Ja mannerheimin kuva on sitten aina yöpöydälläsi, niinkuin teillä homppeleilla tapana on pitää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mannerheimin kuva on sitten aina yöpöydälläsi, niinkuin teillä homppeleilla tapana on pitää?

        En tiedä, kun en ole sinun "alasi" miehiä. Pari lastenlasten koulukuvaa on magneetteina jääkaapin ovessa! Lasketaanko nekin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kun en ole sinun "alasi" miehiä. Pari lastenlasten koulukuvaa on magneetteina jääkaapin ovessa! Lasketaanko nekin?

        Kuitenkin kirjoitit olevasi ” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli"
        Että semmonen"isoisä"😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kun en ole sinun "alasi" miehiä. Pari lastenlasten koulukuvaa on magneetteina jääkaapin ovessa! Lasketaanko nekin?

        Mitähän kaikkea nuokin lapsiparat ovat luonasi joutuneet kokemaan....


    • Anonyymi
      UUSI

      Ja lisään vielä tähän, että minä en ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska en uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!



      Ja sen takia minä kirjoittelen näitä homojuttuja tänne Suomi24 foorumille, missä kirjoitukseni kyllä hyvin tunnetaan!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kekkonen on todennut: "Olennaista on, miltä asiat näyttävät, ei se, mitä ne todellisuudessa ehkä ovat.”
      Kyllä marsalkan asiat täysin homomaiselta näyttävät.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olisi edes yrittänyt näytellä heteroa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä ne todisteet ja historian tiedot mitä on saatavana, kertovat Marskin homoudesta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko muka? Ainakaan SINÄ ET ole tuonut niitä esille!

        1. TodIste: Ratsasti alasti

        2. Todiste: Piti Nikolai 2:n kuvaa yöpöydällä

        Oikeussalissa näin ”vakuuttavat” todisteet johtaisivat röhönauruun!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko muka? Ainakaan SINÄ ET ole tuonut niitä esille!

        1. TodIste: Ratsasti alasti

        2. Todiste: Piti Nikolai 2:n kuvaa yöpöydällä

        Oikeussalissa näin ”vakuuttavat” todisteet johtaisivat röhönauruun!

        Ja lisään vielä, että minuun ja Marskiin verrattuna Venäjän Tiltu on homostelun suhteen TÄYSI AMATÖÖRI!


    • Anonyymi
      UUSI

      Minulle ei kelpaa todisteeksi muu kuin video UHD laadulla ja videolla selvästi näkee että Marski aktiivisesti on mukana eikä esimerkiksi ole sammunut jota joku vetää b-rappuun. Lisäksi on näytettävä selvät tekniset todisteet että video ei ole tehty tekoälyllä vaan on aito alkuperäinen filmatisointi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Turhaan vedät esiin tuollaista soopaa!

        Vuonna 1886 ei OLLUT videoita eikä juuri edes valokuvia!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan:

        



1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.

        



TAI

        



2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!

        



Kumpaakaan sinulla EI OLE!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan vedät esiin tuollaista soopaa!

        Vuonna 1886 ei OLLUT videoita eikä juuri edes valokuvia!

        Jos haluat pitää itse kiinni väitteestäsi niin tervitaan:

        



1. Joko Mannerheimin oma kirjallinen tunnustus teosta.

        



TAI

        



2. Silminäkijän valaehtoinen todistus näkemisestä!

        



Kumpaakaan sinulla EI OLE!

        I gotcha 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuolleesta paskanpuhuminen on helvetin sairasta. Jos ei teillä tolloilla ole muuta,niin pitäkää turpanne kiinni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hehe kyllä se loppuu sitten, kun sinä heität lusikan nurkkaan:-D


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe kyllä se loppuu sitten, kun sinä heität lusikan nurkkaan:-D

        Suomalaisia on yli 5 miljoonaa ja sinä olet yksin! Lisäksi olen pitkäikäistä sukua ja teille venäläisille on 50 ikävuotta jo yllättävän korkea saavutus!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe