Tynkkynen yrittää uskotella hänen putinistien kesäleirille suuntautuneen matkansa olleen Supon salainen operaatio.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3e706df8-ed7b-4348-a7b6-3c3ac13927c4
Tiedoksi persuille jotta ei Supo toimi Suomen rajojen ulkopuolella. Luuleeko tuo Sebu olevansa joku James "007" Bond.
Sebu kilahti !
67
425
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan tuotakin persutarinaa uskoo?
On totta, että Sebu äänesti EU-parlamentissa venäjämielisiä ehdokkaita puheenjohtajistoon - muiden laitaoikeistolaisten mukana.- Anonyymi
Venäjä operoi nykyisin laitaoikeiston kautta. Ei Venäjä välitä enää länsimaiiden vasemmistosta pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä operoi nykyisin laitaoikeiston kautta. Ei Venäjä välitä enää länsimaiiden vasemmistosta pätkääkään.
Ei tietenkään, koska vasemmistolaiset eivät ole nationalisteja. Istuu ihan saakelin heikosti Kremlin kansallismielisen ja ihmisoikeuksille persettä näyttävän politiikan linjaan.
- Anonyymi
Suurin osa eu ryhmästä johon vasemmistoliitto kuuluu, äänesti Putin mieleisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihrriden ex puheenjohtaja Tarja Gronberb on ollut tänäkin vuonna Venäjällä tukemassa Diktaattori Vladimir Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa eu ryhmästä johon vasemmistoliitto kuuluu, äänesti Putin mieleisesti.
Eivät ne Putin-mielisiä olleet tuomittuaan koko ryhmänä Putinin sotaretken, mutta puolet ryhmästä oli uskomattoman naiiveja Ukrainan suhteen vedotessaan pasifistiseen ideologiaansa nojaavaan valintaan. Eli suomeksi sanottuna vain helvetin ajattelemattomia.
- Anonyymi
Sebu ollu peiteroolissa. Onko se kajahtanut lopullisesti.
Kuinka paljon persuja on ollut Supon tarkkailussa viime vuosien aikana.- Anonyymi
Veikkaan, että moni.
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että moni.
Nyt on persu supon johdossa, joten putlerilla on vapaat kädet wuomalian tietihin.
Jos enemmän voisi nolottaa, niin väykkä olisi pm.- Anonyymi
Sebulla ei riittänyt natsat ministeriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että moni.
Eivät ole enää koska supon johtaja on itsekin persu.
- Anonyymi
Nyt olisi mielenkiintoista kuulla Venäjän vastaus Tynkkysen puheisiin.
- Anonyymi
Taitaa olla tuo "yhteistyö" Supon kanssa sitä että on joutunut kuulusteltavaksi aatematkansa jälkeen.
- Anonyymi
supon agentti niin oikeistolaiset ovat häntä aina epäilleet 🤣
- Anonyymi
Sebu meni sitten paljastamaan itsensä, jotta hän on tiedustelu-upseeri. Nythän tuon asian tietää koko maailma eikä Sebua voi enään tämän jälkeen käyttää ninja-miehenä vai mikä viikinki-mies hän nyt lieneekään. Ei itseänsä saa mennä paljastamaan: jotta mä oon sitten Suomen salaisin tiedustelu-majuri.
- Anonyymi
Jutut alkavat olla kuin suljettujen osastojen tupakkahuoneessa. Siis Persuilla meinaan.
- Anonyymi
Tynkkynen on ihan harhainen noiden juttujensa kanssa.
- Anonyymi
Supon peitetehtävä jutuista on viety yleensä suljetulle osastolle hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supon peitetehtävä jutuista on viety yleensä suljetulle osastolle hoitoon.
Hyvin oivallettu!
- Anonyymi
Voi, voi sentään. Tynkkynen on vahvasti ” irti todellisuudesta” . Hirvittää !
- Anonyymi
Tynkkynen on salainen agentti 000.
Persujen meppi. Muistan kun oli v2016 konttaamassa Tuomiokirkon portaita vähissä vaatteissa.
Pelle mikä pelle, vaippahousu- Anonyymi
Johtuuko triplanolla kolmesta rikostuomiosta kiihostuksesta kansanryhmää vastaan?
- Anonyymi
Persut toimivat / johtavat Supoa. Yläkerran Herra meitä suomalaisia auttakoon.
Kohta Tynkkynen ja toverit varmaan kertovat, että marsilaiset hyökkäävät. - Anonyymi
"Näytä uusia julkaisuja
Keskustelu
Sebastian Tynkkynen
@SebastianTyne
Paljastukseni Euroopan vasemmistoryhmän toiminnasta Ukraina-äänestyksessä sai edustaja Saramon narratiivi- ja whataboutismi -koneen kunnolla käyntiin.
Hyvä, että hän kirjoitti, mitä kirjoitti. Se paljastaa, että Suomen vasemmistolle ei tuota minkäänlaisia ongelmia kuulua ryhmään, joka on täynnä Venäjän hyväksi toimivia meppejä.
Puretaan Saramon kestämätön siilipuolustus läpi. Tuo repaleinen yhteenparsinta kaikista mahdollisista käytettävissä olevista oljenkorsista on suorastaan epätoivoinen.
Huomionarvoisin seikka on se, että kun haastoni liittyy siihen, että miksi Suomen vasemmisto antaa tukensa Venäjän pussiin pelaavalle Euroopan vasemmistoryhmälle NYT, Saramon vastaus on: mutta entä teidän menneisyys.
Meidän menneisyys kestää kyllä tarkastelun, mutta vaikka näinkään ei olisi, niin silti toisten menneisyys ei ole koskaan oikeutus toimia itse nyt väärin. Kyse on oman toiminnan oikeuttamisella whataboutismin kautta.
Mennäänpä siihen menneisyyteen, mistä Saramo nostaa esimerkkejä tviittiketjussaan.
Kyllä, Kokoomuksen veljespuolue on ollut Putinin Yhtenäinen Venäjäpuolue. Ei ole enää. Ja se, että näin on ollut, ei anna synninpäästöä siitä, että Suomen vasemmisto tänä päivänä aktiivisesti jatkaa yhteistyötä venäjämielisessä ryhmässä.
Kyllä, Orbanin Fidesz-puolue on ollut EPP:ssä Kokoomuksen kanssa pitkään - myös silloin, kun ongelmat olivat jo nähtävillä. Ei ole enää. Ja tämäkään ei vastaa siihen kysymykseen, miksi vasemmisto itse on tällä hetkellä venäjämielisessä ryhmässä.
Kyllä, me perussuomalaiset kävimme kääntymässä ID-ryhmässä. Syymme liittyivät tarpeeseen kiristää Euroopan tasoisesti maahanmuuttopolitiikkaa, jossa jaoimme muiden puolueiden kanssa yhteisen tavoitteen. Meidän syymme lähteä ID:stä pois oli sen kulkeminen venäjämielisempään suuntaan. Lähdimme pois tiukan Venäjälinjamme vuoksi. Jos emme olisi lähteneet pois, se kertoisi, että olisimme samassa tilanteessa, kuin Suomen vasemmistomepit nyt.
Onneksi tiukan maahanmuuttolinjan edistäminen onnistuu myös ECR:n kautta ja olen positiivisesti yllättynyt, kuinka tiukka linja on, kun olen ryhmäkokouksiin osallistunut ja kollegoiden kanssa jutellut.
Neuvottelimme tiukasti ja EPP:n entistä sisarpuoluetta, Oranin Fidesziä, ei hyväksytty mukaan ECR:ään. Se perusti yhdessä muiden puolueiden kanssa Euroopan Patriootit (PfE).
Saramon on turha antaa ymmärtää, että vaikka vasemmistossa äänestettiin Ukrainaan liittyen miten äänestettiin, niin PfE:ssä äänestettiin sillä tavalla vielä enemmän. Suomesta yksikään puolue ei kuulu PfE:hen, joten suomalaisten äänestäjien katse luonnollisesti on heidän äänestämissään politiikoissa - toimivatko he oikein.
Saramo nostaa esille myös viimeisen varapuhemiehen paikan, josta taisteltiin ”laitaoikeistolaisen” Kansallisen liittouman ehdokkaan, Euroopan raja- ja merivartiovirasto Frontexin entisen johtajan (jonka puoluetta melkein 40% ranskalaisista äänesti), ja laitavasemmistolaisen ehdokkaan välillä. Kun molemmissa ryhmissä on venäjäongelmaa, ei ole vaikea arvata kumpi ehdokkaista muuten on parempi.
Mitä taas tulee Venäjällä Tverissä järjestettyyn arktiseen leiriin, niin kyllä, olin mukana.
Kerron nyt tästä vähän laajemmin, koska on irvokasta, miten tätä käytetään korttina minua vastaan sen valossa, mitä oikeasti tapahtui.
Suostuin yhteistyöhön Supon kanssa. En mene liian tarkkoihin yksityiskohtiin. Tapasin Supon edustajaa, jolle päivitin tietoa henkilöstä, joka vastasi Tverin matkasta osaltani. Suostuin siihen, että yritän ansaita hänen luottamuksensa ja tutustua hänen kanssaan. Kävin syömässä hänen kanssaan ja tapasimme Supon edustajan kanssa, jolle välitin keskustelut sekä tiedot. Myös esimerkiksi geopolitiikkaan liittyvän venäläisen doktriinin, jonka tämä venäläinen suurlähetystön työntekijä halusi minun lukevan ja sisäistävän (toimin tuolloin hallituspuolueen nuorisojärjestön puheenjohtajana), mutta joka menikin suoraan Supon haltuun. Vaikka olin itse täysin vapaaehtoisesti suostunut toimimaan Supon hyväksi tällaisessa tiedonhankinnan roolissa, jossain kohtaa vain alkoi ahdistamaan tavata tätä suurlähetystön työntekijää, joka ehdotti jo, että voisimme viettää aikaa niin, että hänen vaimonsakin on mukana ja ehdotti golfaamaan lähtemistä ym ja en enää halunnut jatkaa hänen näkemistään, koska minusta ei tuossa kohtaa ollut menemään pidemmälle.
Minulla ei ole mitään näyttelijän koulutusta tai tällaiseen tiedonhankintaan liittyvää vaativaa treeniä, vaikka Supon edustaja olikin koko ajan henkisenä tukena ja paineensietokyvynkin osalta olin vasta ihan alussa, sillä olin ollut vasta muutaman vuoden politiikassa. Onnistuneen tiedonhankinnan osalta on oleellista, että näyttää siltä, että on täysillä mukana ja ystävyys syvenee.
Oli kunnia-asia palvella maatani tällä tavalla."
Jessus mitä paskaa. Huonosti on Suomen asiat jos Supo otti Tynkkysen peitetehtävään. Todella huonosti.- Anonyymi
Kyllä Tynkkynen puhua osaa. Vääristelee lahjakkaasti asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Tynkkynen puhua osaa. Vääristelee lahjakkaasti asioita.
Tynkkynen osasi sujuvasti unohtaa mm. sellaisen yksityiskohdan tuosta ID-ryhmästä eroamisesta, että se tapahtui vasta yli vuosi sen jälkeen, kun Venäjä oli hyökännyt Ukrainaan. Ja kovin hiljainen oli siirtymä, kun ei siitä suuremmin mainittu vain pari päivää vuoden 2023 parlamenttivaalien tulosken selviämisen jälkeen. Voisiko olla niin, että se oli Kokoomus joka laittoi ehdoksi hallitukseen pääsylle, että persujen piti vaihtaa ryhmää, koska vain pari kuukautta aikaisemmin Petteri Orpo kommentoi asiasta EPP-ryhmän kokouksessa Helsingissä? Orpo valitteli tuolloin muille ryhmän edustajille, että "valitse nyt sosialistit tai ID-ryhmäläiset". Tynkkysen selitys ei tässä mielessä kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Sebulla muka Supon toimeksianto. Varmaan joo.
- Anonyymi
Ei se, että on kuulustelussa maanpetturuudesta, tee kenestäkään salaista agenttina...
- Anonyymi
Vornanen on mielestään niin tärkeä mies, että joutuu kantamaan asetta eduskunnassa. Tynkkynen on mielestään Supon tärkein tiedonantaja. Voi hyvää päivää!
- Anonyymi
"Minulla ei ole mitään näyttelijän koulutusta tai tällaiseen tiedonhankintaan liittyvää vaativaa treeniä, vaikka Supon edustaja olikin koko ajan henkisenä tukena ja paineensietokyvynkin osalta olin vasta ihan alussa, sillä olin ollut vasta muutaman vuoden politiikassa. Onnistuneen tiedonhankinnan osalta on oleellista, että näyttää siltä, että on täysillä mukana ja ystävyys syvenee.
Oli kunnia-asia palvella maatani tällä tavalla."
Heh heh sebu. Nyt hajoo jo aika tavalla. - Anonyymi
Korkin hukanneesta Tepusta vaihdettiin satusetä Sebuun. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
- Anonyymi
Sebu astui hunaja-ansaan ja jos hän ei tottele Kremliä, niin likaiset yksityiskohdat paljastetaan. Se on minun veikkaukseni asiasta. Supo kuulusteli Sebua ainoastaan sen takia koska osallistui venäjämielisten toimintaan.
- Anonyymi
Mutta hänhän oli jo Kremliin kallellaan
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18487828/oliko-seligerin-nazi-leirin-hunaja-ansa-tynkkyselle-turha
Ehkei se ihan turha ollutkaan:
"Tai ainahan se hyvä on vipuvartta omata ohjaukseen, varmuuden vuoksi"
- Anonyymi
Onhan se aika kornia jotta agentti Tynkkynen on sentään jollainlailla järkevä tyyppi kun katsoo persuja yleensä. Siis jengihän on ympärikahjoa laidasta laitaan (siellä heiluu poliisipersu kännissä aseineen, sairaalasta kotiutunut kertoo pokkana ettei "proffien jutuista" kande välittää,...) Valtionvarainministeri Purra saa jo kansainvälistä huomiota hulluudelleen...
Voi vittu tätä suomen typerää kansanosaa. Sehän menee kuin jenkeissä; ei se ole huolestuttavaa jotta Trump on hullu, vaan se jotta hänellä on laaja kannatus!- Anonyymi
Vaikka Tynkkynen kuulostaisikin järkevältä, niin sitä tosiasiaa ei kumoa mikään, että hän on armoton puolitotuuksien ja valheiden kertoja. Lieneekö kyseisen leirin antia, mene ja tiedä.
- Anonyymi
Miten voi olla Persuilla tämmösiä edustajia.
Toinen toistaan oudompia, asiantuntijoita, lukutaidottomia, pyssysankareita ym
Mistä Persut näitä haalii, mikä tutka nämä tuo Persuihin - Anonyymi
Niin salainen, että kukaan ei tiennyt, ei edes Supo.
- Anonyymi
Top secret persu. Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Top secret persu. Mitähän seuraavaksi?
Mäkelä kertoo olevansa legioonalainen?
- Anonyymi
Tynkkynen on Putinin mies.
- Anonyymi
Asiasta toisaalla.
https://www.vauva.fi/comment/73855624?page=3
Agent zerozerozero- Anonyymi
Riikan pitää pakottaa Sebun käyttämään antabusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikan pitää pakottaa Sebun käyttämään antabusta
Tynkkynen on maistellut siis myös venäjän vohveleita ja oikein supon käskystä? Persuista erotettu Hakkarainen alkaa vaikuttaa järkimieheltä satuilevaan vohveli-Sebuun verrattuna.
- Anonyymi
Kopioi nyt vielä tähän kaikki avauksesi s24 palstoilta samasta aiheesta kuten tähänkin asti ap?
- Anonyymi
??! Sebu on aika lailla muokannut twitter-tiliään vohvelivideokin kadonnut.
- Anonyymi
Ota näistä tileistä nyt selvää tiktoktiliä tarkoitin.
- Anonyymi
Jyrähtikö Mestari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota näistä tileistä nyt selvää tiktoktiliä tarkoitin.
Kyllä minä vielä eilen näin monta Sebun tiktokkommentoijaa näytöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä vielä eilen näin monta Sebun tiktokkommentoijaa näytöllä.
Avautuu enää vain tiktokiin rekisteröityneille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avautuu enää vain tiktokiin rekisteröityneille?
Jaa niin onhan sitä vielä naamakirja.
- Anonyymi
Secret Exhibionist Agent.
- Anonyymi
…grrrr… Exhibitionist !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…grrrr… Exhibitionist !
Eikös Sebu julkaissut kuuluisan vohvelivideonsa heti sen jälkeen kun venäjä oli iskenyt ohjuksella ukrainalaiseen lastensairaalaan?
- Anonyymi
Turkkila kertoo Sebun agenttilottovoiton:
heinäkuu 19, 202418:46
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkyselle-kaksi-merkittavaa-valiokuntapaikkaa-europarlamentissa-kilpailu-on-kovaa-tama-tuntuu-lottovoitolta/ - Anonyymi
Sebu selittelee julkisesti Supon salaisia tehtäviä🥳
Kuinka tyhmänä Sebu pitää kansaa? - Anonyymi
Eli Sebu myöntää olevansa Putinin kouluttama.
- Anonyymi
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
Kopiopersun kannattaisi välillä maistaa Sebun tarjoamaa vohvelia keksiäkseen uudempia kopioita palstalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopiopersun kannattaisi välillä maistaa Sebun tarjoamaa vohvelia keksiäkseen uudempia kopioita palstalle?
Kopiopersu ja Tynkkynen virittäytyvät tunnelmaan nauttimalla yhdessä Seligerin leiriltä tuttuja blinejä ja kertomalla agenttijuttuja toisilleen.
- Anonyymi
Kiitämme Maxwell Sebua näistä nauruista :D
- Anonyymi
Sekunneissa katosi 😂😂😂😂
Olet sinä ap surullinen tapaus..
- Anonyymi
Ois ollu kiva nähdä mestarin ilme, kun hän kuuli Tynkkysen agenttisepustuksen. Mistä näitä persuja sikiää. 😅
- Anonyymi
Persut äänestivät Tynkkysen EU parlamenttiin lipomaan vohveleita ja kertomaan agenttitarinoita. Kertoo persujen arvomaailmasta todella paljon.
- Anonyymi
Seliger-leirille osallistui nuorisopoliitikkoja monesta maasta, onko heidän agenttistatuksensa nyt vaarassa?
- Anonyymi
Yrittää raukka selitellä asiat itselleen parhaaksi. Että ihan agentti : )
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456