Mies, rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus

Anonyymi-ap

Olenko minä sinun mielestäsi yksinkertainen?

40

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en varmasti ole oikea mies, mutta miksi tuollaista mietit?

      • Anonyymi

        Tuli vain mieleen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vain mieleen...

        Sä oot varmasti fiksu ja sun pitää vaan ajatella, et jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Mieti mitä kaikkea oot saavuttanu elämäs aikana. Jokainen meistä on ainutlaatuinen omalla tavallaan. Sulla on varmasti taitoja ja ominaisuuksia, joita muilla ei ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä oot varmasti fiksu ja sun pitää vaan ajatella, et jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Mieti mitä kaikkea oot saavuttanu elämäs aikana. Jokainen meistä on ainutlaatuinen omalla tavallaan. Sulla on varmasti taitoja ja ominaisuuksia, joita muilla ei ole.

        Niin. Kiitos tsemppauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kiitos tsemppauksesta.

        Ole hyvä. Luota vain itseesi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä oot varmasti fiksu ja sun pitää vaan ajatella, et jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Mieti mitä kaikkea oot saavuttanu elämäs aikana. Jokainen meistä on ainutlaatuinen omalla tavallaan. Sulla on varmasti taitoja ja ominaisuuksia, joita muilla ei ole.

        Päivänselvää tuo on.Hän varmaankin tarkoitti että rakkaansa mielestä on sitä ja tätä.
        Minäkin pelkään olla vajaavainen oman kaivatun silmissä.Kun tunteilleen ei voi mitään kiroan joskus miksi pitikin rakastua niin täydelliseen(omasta mielestä).Helpommalla olisi päässyt jos ois ihastunut johonkin ei niin täydelliseen.Sen takia tämä nyt ei etene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivänselvää tuo on.Hän varmaankin tarkoitti että rakkaansa mielestä on sitä ja tätä.
        Minäkin pelkään olla vajaavainen oman kaivatun silmissä.Kun tunteilleen ei voi mitään kiroan joskus miksi pitikin rakastua niin täydelliseen(omasta mielestä).Helpommalla olisi päässyt jos ois ihastunut johonkin ei niin täydelliseen.Sen takia tämä nyt ei etene.

        Lisään.Muiden silmissä on ihan sama minkälainen olen(ajattelen niin itsestäni).


    • Anonyymi

      Arvioisin että et ole koska tajuat kysyä tuollaista. Kertoo älykkyydestä ja hyvästä luonteesta kun et sisällyttänyt lauseisiisi pahaaoloa.

    • Anonyymi

      Kaikki on tietyllä tavalla yksinkertaisia ja se on hyvä asia!

    • Anonyymi

      Ööh, se että on mussukka ei tarkoita sitä että olisi yksinkertainen.

    • Anonyymi

      Et laisinkaan Miksi tuommoisia kysely,

    • Anonyymi

      Uskon, että kaikissa on useampia ulottuvuuksia/kerroksia, että tuskin olet "yksinkertainen".

    • Voihan sitä toisinaan jossain seurassa tuntea olonsa yksinkertaiseksi, mutta pitää silti muistaa että se ei tarkoita että on tyhmä taikka arvoton. Ja onko sellainen seura oikeaa, jos siinä ei tunne oloaan hyväksi?

    • Anonyymi

      Missä mielessä?

    • Anonyymi

      Älä höpöttele tuollaisia...Kaikki olemme omalla tavalla oman sisäisen tekstin tuottajia...Ajatuksen luojia ja unelmien tuottajia...Sinulle

    • Anonyymi

      Et ole. Tiedät sen kyllä..

      • Anonyymi

        Tottakai tiedän. Kuten senkin, etten ole ruma. Ei mun tarvi olla mensalainen malli, eikä tän enempää, kuin mitä nyt oon. Kyllä mä silti haluaisin olla enemmän, terveempi, älykkäämpi, hoikempi ja sanavalmiimpi. Oon ihan mahdoton perfektionisti. Välillä vois hiukan relata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tiedän. Kuten senkin, etten ole ruma. Ei mun tarvi olla mensalainen malli, eikä tän enempää, kuin mitä nyt oon. Kyllä mä silti haluaisin olla enemmän, terveempi, älykkäämpi, hoikempi ja sanavalmiimpi. Oon ihan mahdoton perfektionisti. Välillä vois hiukan relata.

        No nii, voi että...


    • Anonyymi

      Kaikki on minulle yksinkertaista, älä ota henkilökohtaisesti.

    • Anonyymi

      Jos totta puhutaan, niin kaikki naiset on vähän yksinkertaisia. Kun osaa herättää tunteita naisessa, niin niitä voi manipuloida ja johdattaa minne itse haluaa. Ei kaikkia, mutta aika monia.

      Toisaalta samanlaisia on monet miehetkin, yksinkertaisia ja helposti johdatettavissa olevia.

    • Anonyymi

      Sanoisin ennemmin, että välillä tunteesi ottavat sinusta voiton ja teet jääräpäisesti asioita, jotka eivät ole sinulle hyväksi. Tiedät sen itsekin - jo tehdessäsi niitä - mutta et voi antaa periksi tehtyäsi päätöksen. Se tarkoittaisi, että joutuisit myöntämään tehneesi virhearvion, ja sinähän et virheitä tee. Ei tarvitsisi suhtautua joka asiaan kuin elämän ja kuoleman kysymykseen.

      • Anonyymi

        Valetta, täyttä valetta


    • Anonyymi

      Et ole yksinkertainen vain tyhjä kangas

    • Anonyymi

      Et todellakaan ollut sitä silloin ja nytkään.

      • Anonyymi

        ☝️on vastaus.


    • Anonyymi

      Et. Olet kaksinkertaisen ihana. Jos vain olet nainen hän.

    • Anonyymi

      Päinvastoin jakomielitautinen

    • Anonyymi

      Valitettavasti ole. Todella yksinkertainen

    • Anonyymi

      Olet itsekäs ihminen ei meidän enään tarvi olla missään tekemisissä nyt se sitten päätty

    • Anonyymi

      Ainakin sellainen on yksinkertainen joka tekee vuodesta toiseen samat virheet ja luulee, että ilman muutoksia joku asia muuttuisi.

      • Anonyymi

        Mistä sä puhut tässä?!


      • Anonyymi

        Mitä valetta sä puhut mahdollisesti ihmisestä jolla ei ole mitään porttia sinne ”todellisuuteen” missä te muut elätte. Ette ymmärrä alkuunkaan. Silloin aiheutettu suunnatonta pahaa


      • Anonyymi

        Vuodesta toiseen samat? Kerro tästä lisää


    • Anonyymi

      Olet ihkumpi kuin moni muu. Ai niin ja muhkumpi!

    • Anonyymi

      Fiksut eivät kysele tuollaisia.

    • Anonyymi

      Nainen on yksinkertainen, jossei ymmärrä milloin on syytä jättää mies rauhaan. Enkä nyt puhu mistään typeristä bimboista. Ihan fiksu nainenkin voi olla yksinkertainen. Johtuuko se sitten naisen hormoonitoiminnasta vai mistä, en tiedä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Jotkut kuvittelevat ihan mahdottomia itsestään. Edes suoraa puhetta ei välillä uskota. Bimbot pahimpia.


    • Anonyymi

      Typerys sinä olet kun et osaa käyttäytyä no onneks ei enää olla yhteydessä eikä jatkossakaan pitäsköhän numero vaihtaa

    • Anonyymi

      Outoja kommentteja, ihan kuin aloittaja joitain kommentoisi myös itse?

    • Anonyymi

      Ootko kysynyt tuota äidiltäsi kun olit kouluikäinen, miten vastasi sinulle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe