EU:n "presidenttiä" ei valita vaaleilla eikä muita ehdokkaita ole. EU-parlamentti ainoastaan kumileimaa EU-komission esityksiä ja myös EU:n johtoon esitetyt henkilöt. Vaihtoehtoja ei anneta. Federalisti Ursula von der Leyen huudatettiin jatkokaudelle EU-komission johtaan, johon puolalainen EU-parlamentin edustaja Ewa Zajaczkowska sanoi suorat sanat.
https://mvlehti.net/2024/07/19/ursula-von-der-leyen-kumileimattiin-jatkoon-eu-komission-johtajana-puolalaismeppi-kuulut-vankilaan-video/
Ursula von der Leyen
6
223
Vastaukset
- Anonyymi
von der liar?
- AnonyymiUUSI
https://www.bitchute.com/video/uuK2W8rnYoUW
Ursula Von Der Leyen commits to "vaccinating" 500 million children
- Anonyymi
On selvää ettei tuon ikäisellä akalla ole hoksottimet kovin hyvässä iskussa, toinen samanlainen EKP johtaja. Molemmat kiintiönaisia, sillä perusteella asemaansa valittu.
- Anonyymi
Ainakin seitsemän lapsen äiti ja gynekologi.....ja jotain opiskeluun liittyviä kopiointijuttuja....
- AnonyymiUUSI
Kohta pukkaa siiten sotaa ja sen jälkeen syödään ötököitä. Ja Ursula se vaan tienaa rahaa?
- AnonyymiUUSI
Äärisionistit hallitsevat suvereenisti sekä Usaa, että Eurooppaa, ja tekevät mitä haluavat, kaikki Lännen johtajat viimeisen 50 vuoden aikana ovat olleet äärisionisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527