Tämä on ilon päivä 😋
Janne Katajan toinenkin firma konkurssiin
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Otan tämän kunniaksi pullollisen keskiolutta.
- Anonyymi
Nauti rauhassa ei pidä tulla siitä kuitenkaan humalaan. 😂.
- Anonyymi
Ilo elää Riihimäjellä.
- Anonyymi
Ikävä asia todellakin 😵 .
- Anonyymi
Kataja kertoo instassaan että toimittajalla oli kyllä tieto että kun pääfirma menee konkurssiin niin myös muut ajetaan alas. Kyseessä pöytälaatikkofirma jossa ei ollut toimintaa vuosiin. Katsoin että kuka toimittaja asialla ja Ylimutka oli. Mutta tosiaan, Kataja kertoo että toimittaja kyllä tiesi ja ovat puhuneetkin asiasta, mutta halusi tehdä tuollaisen klikkijutun josta tulee väärä käsitys, kuten täältäkin näemme.
- Anonyymi
Iltalehti oli kuulemma myös tehnyt samantyylisen jutun mutta Iltalehti ja Seiska ovatkin yhtä ja samaa. On samoja toimittajiakin. Belorffista eivät vain saa juttua aikaiseksi. Nyt kytsineet Tuiskun raha-asiat.
- Anonyymi
Vaan eivät kerro kaikkea kakkaa vaikla
tietävät.
Janne huutaa surua ja ahdistustaan medioissa kertoen erinomaisista luonteenpiirteistään ja firman huolellisesta hoidosta.
Kissan p....t, sanom minä. Bluffia koko mies! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietävät.
Janne huutaa surua ja ahdistustaan medioissa kertoen erinomaisista luonteenpiirteistään ja firman huolellisesta hoidosta.
Kissan p....t, sanom minä. Bluffia koko mies!Naurettava tyhjäntoimittaja...Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tietävät.
Kissan p....t, sanom minä. Bluffia koko mies!Puheet on mitä on, mutta annetut näytöt eivät mairittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990