Synkkä työympäristö Luterilainen kirkko, jonka tulisi ottaa huomiota Elisa ja Nordea yrityksistä
Esimiehet kiusaavat alaisiaan enemmän kuin muualla, joka on tiedossa meillä sekulaareilla.
Jos alaiset saisivat olla omana itsenään ja erilaisuutta arvostettaisiin toisin kuin Rasmattu ohjeistaa, saataisiin sinne hyvinvointia ja asiakkkaatkin kokisivat itsensä hyväksytyiksi puutteineen.
Raamattu, se Jumalan inspiraatiossa tuotettu ihana ohjekirja.
Raksaduunarien työpaikat ovat kammottavia myös:
Nainen, insinööri alalla on kokenut kovia Perusmiesten ammattialalla.
Tämäkin oli päivän Hesarissa.
Vihervassari tässä, liberaali, Bersuilun vastustaja.
Helsinki 🌈
Asiaa teidän pääkonttoristanne.
13
211
Vastaukset
- Anonyymi
Rasmattu mainittu.
- Anonyymi
Traumattuja kristityt kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traumattuja kristityt kaikki.
ei ihan kaikki
- Anonyymi
Teidät on traumatisoitu perustuen Raamattuun.
-Ateisti-- Anonyymi
Raamatulla isketty päihin ja toistatte samaa iskemällä höperöivää Torrea kostonkierteessä päihin.
-Ateisti- - Anonyymi
Minulle kävi päinvastoin. En tiennyt kristiuskosta juuri mitään. Taikauskoa, homojen sortoa ja väkivaltaa, niin luulin. Sitten heräsi uteliaisuus ja luin Raamatun läpi. Sehän olikin hieno kirja. Sitten tulin uskoon ja nyt olen uusi ihminen. En saanut mitään traumaa vaan Raamatun Jeesus paransi minut traumoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kävi päinvastoin. En tiennyt kristiuskosta juuri mitään. Taikauskoa, homojen sortoa ja väkivaltaa, niin luulin. Sitten heräsi uteliaisuus ja luin Raamatun läpi. Sehän olikin hieno kirja. Sitten tulin uskoon ja nyt olen uusi ihminen. En saanut mitään traumaa vaan Raamatun Jeesus paransi minut traumoista.
Jumalan Sana ei tyhjänä palaa. Ja se on Sana, joka parantaa.
- Anonyymi
Eivät alkaneet magapersut pyörimään kuin puolukka pillussa nyt.
Fiksua taktiikkaa aitolaiset.- Anonyymi
Hysss hyyssss 😇💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hysss hyyssss 😇💪
🐍🐍🐍💞✝️☦️🕎☪️
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ”ottaa huomiota”?
- Anonyymi
Torre ottaa negatiivista, Tynkkynen positiivista Maga Persu uskovaisilta.
- Anonyymi
Moni komppaa häntä, peelo bi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346