Minnuu ei olla ikinä nuoltu

Anonyymi-ap

Kerran on vaa sormetettu, mul ei siis pahemmi kokemusta seksiasioista.
Oon haaveillu et joku voisi nuolla ja hyväillä mua pimpistä..
Oon 172 senttiä ja 64 kiloo ja vaalea tukka.

16

175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon siis 16v..

      • Anonyymi

        Missä päin olet ?


    • Anonyymi

      Vanhempi luotettava mies voisi hyvinkin olla kiinnostunut jos vaan haluat oikeasti kielihoitoa.

      • Anonyymi

        Miten paljo vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljo vanhempi?

        55v olen ja normaalikoinen


    • Anonyymi

      Mist päin olet? Kyselee 40v mies

      • Anonyymi

        Kajaanissa


    • Anonyymi

      Kyllä sinua vielä kerkiät saamaan nuolennan itsesi ikäiseltä moneen kertaan. Älä anna kenellekään setämiehelle tulet katumaan sitä.

      • Anonyymi

        Ta voit hyvinkin tykätä siitä kun osaava mies nuolee👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ta voit hyvinkin tykätä siitä kun osaava mies nuolee👅

        No sinä et kokemattomana ole ainakaan osaava :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinä et kokemattomana ole ainakaan osaava :D

        Kerro vaan itsestäsi ja kokemattomuudestasi älä kaikkia muita epäile jo et itse ole vielä päässyt naista kokemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan itsestäsi ja kokemattomuudestasi älä kaikkia muita epäile jo et itse ole vielä päässyt naista kokemaan.

        Kyse ei ollutkaan minusta, tietäisit tämän jos ymmärtäisit lukemaasi ollenkaan.
        Se ei tietenkään ole yllätys kun huomaa että et edes hallitse välimerkkien käyttöä, taitaa olla koulut käymättä.

        No muutin ensimmäisen kerran tyttöystävän kanssa yhteen ollessani 18 vuotias, sen jälkeen ollut useasti kihloissa.
        Joten meistä kahdesta edelleenkin se kokematon vain olet sinä, otan osaa vuoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollutkaan minusta, tietäisit tämän jos ymmärtäisit lukemaasi ollenkaan.
        Se ei tietenkään ole yllätys kun huomaa että et edes hallitse välimerkkien käyttöä, taitaa olla koulut käymättä.

        No muutin ensimmäisen kerran tyttöystävän kanssa yhteen ollessani 18 vuotias, sen jälkeen ollut useasti kihloissa.
        Joten meistä kahdesta edelleenkin se kokematon vain olet sinä, otan osaa vuoksesi.

        Minä menin naimisiin -86 ja siitä 4 lasta sen jälkeen eronnut ja ollut suhteita erilaisia ja niistä seksiä ollut yli 30 kanssa joten en ihan aloittelija ole minäkään.
        Eikä kirjoitustaitoni liity mihinkään seksiin. En aikonut kirjoittaa kielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menin naimisiin -86 ja siitä 4 lasta sen jälkeen eronnut ja ollut suhteita erilaisia ja niistä seksiä ollut yli 30 kanssa joten en ihan aloittelija ole minäkään.
        Eikä kirjoitustaitoni liity mihinkään seksiin. En aikonut kirjoittaa kielellä.

        Kirjoitustaito kertoo paljon kyllä ihmisestä, esimeriksi älykkyydestä ja koulutustasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaito kertoo paljon kyllä ihmisestä, esimeriksi älykkyydestä ja koulutustasosta.

        No ei sun älykkyysosamäärä lovin korkealle nouse kun alat riidellä täällä tuntemattoman kanssa tyhjänpäiväisestä. Taidat olla opettaja joka kuolaa lasten perään.


    • Anonyymi

      Olet varmaan upea nainen noilla mitoilla. Olisi kyllä miellyttävää saada tuotta sinulle kielihyvää . Mutta lienee toiveajattelua vaan.😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe