Kaksilitraisella dieselillä tottakai. Laitoin tilaukseen. Nykyistä edellinen oli diesel-hybridi. Uskoin myyntipuheita, että se toisi säästöjä. Olen reilut 30 vuotta tehnyt exel-kirjanpitoa autoiluni kuluista ja oli kyllä melkoinen kuluerä tuo hybridi.
Kävin Veholla koeajamassa uuden E-Mersun
7
636
Vastaukset
- Anonyymi
"Olen reilut 30 vuotta tehnyt exel-kirjanpitoa autoiluni kuluista ja oli kyllä melkoinen kuluerä tuo hybridi."
Kerro ihmeessä lisää asiasta jos noin hyvät kirjanpidot on asiasta. - Anonyymi
Ostit sitten elämäsi viimeisen auton? ( Kukaan ei sitä käytettynä enää sinulta osta).
- Anonyymi
Pissa purkki pitää olla lämpöisessä tilassa.🧑🔧
- Anonyymi
Eikö sulla muuta tekemistä ole?
Et kertonut, kuinka pitkä sen Mersun toimitusaika on.
Tiedän kyllä, että uusia MB-dieseleitä myydään esim. Saksassa.- Anonyymi
E-Mersun hinnoittelu on nykyajassa poikkeuksellinen muihin automalleihin ja merkkeihin nähden. Pelkkä diesel nokivasara maksaa vähemmän kuin hybridi-versiot vaikka niissä reilusti kevyempi verotus ostohetkellä. Käyttövoimaveron osalta ei sitten olekaan väliä onko diesel vai hydridi-diesel. Itsekin ottaisin diesel E:n jos E olisi seuraava uusi autoni.
- Anonyymi
Uusi diesel henkilöauto vuonna 2024? Otan osaa Mustapekka-valintannne johdosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333