Hän riisui aseista vallat ja voimat ja saattoi ne kaikki häpeään...

Anonyymi-ap

, kun hän teki Kristuksesta niiden voittajan. ( Kol. 2:15)

Pahan valta näyttää vain kasvavan. Jumalattomuus lisääntyy, synnin tekemisestä ei välitetä, ja Jumala näyttää olevan ihmisille kuin kuollut. Kukaan ei ole vastuussa mistään kenellekään. Oma etu on kaiken tekemisen motiivi. Heikot jätetään oman onnensa nojaan, ja vahvat keräävät hyvän itselleen.

Kristus kuulee kuitenkin heikkojen itkun. Herra kuulee ja auttaa. Pahan valta ei ylety heikoimpaankaan ihmiseen, joka huutaa Jeesuksen nimeä avukseen. Vahvinkaan ei ole turvassa omassa voimassaan. Jos Herra ei ihmisen huonetta rakenna, on vaivannäkö lopulta turhaa.

Jeesuksen voima kätkeytyy tosin heikkouteen ja vähäisyyteen. Mutta kun Jeesus painoi päänsä ristillä ja antoi henkensä, koko maailman pahuus voitettiin. Jumalan ristinkuoleman hulluus on viisaampaa kuin kaikki maailman loisto ja voimakkaampaa kuin pahan rajattu valta.

( Päivän sana 21.7.2024/Teksti Juha Vähäsarjan hartauskirjasta "Joka päivä lupaus kantaa" )

s-seutulainen

10

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus itse puhuu ihan toisella tavalla kuolemastaan.

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      Luuk. 10:18

      Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

      Jeesus varoittaa opetuslapsiaan Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, joita ilmestyy hänen kuolemansa jälkeen.

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      • Anonyymi

        Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen Jeesus.

        Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän,joka olet taivaassa...

        Jeesus kehotti kastamaan Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....

        Jeesus ei enää ole Jeesus niminen. (Jeesus/Joshua on tavallinen miehen nimi, joita on paljon)


        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Saatana teki identiteettivarkauden ja otti nimekseen Jeesus.

        Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän,joka olet taivaassa...

        Jeesus kehotti kastamaan Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....

        Jeesus ei enää ole Jeesus niminen. (Jeesus/Joshua on tavallinen miehen nimi, joita on paljon)


        Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.

        Jeesus-nimen hokijoita piisaa joka lähtöön.

        Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailaisia?

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT'.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.


      • Poistu kirjoittamasta valheitasi.


    • Anonyymi

      Höpinää!

      • Anonyymi

        1. Kor. 14:9

        Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.


    • Anonyymi

      Paavali oli valheveikko, joka vihasi naisia ja lapsia. Eikä pitänyt sitä edes syntinä.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

      • Anonyymi

        Ei ihme ollenkaan, että lahkojen setämiehet ylistää ja korottaa Paavalin paljon Jumalaakin korkeammaksi auktoriteetikseen.

        1. Kor. 14:35

        Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

        1. Kor. 11:6

        Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

        Paavali piti naisia lampaan asemassa.


      • Anonyymi

        Pidätkö valehteluitasi syntinä, miten olet päätellyt @


    • Anonyymi

      "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään.
      Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
      Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
      ( Room. 10:11-13)

      s-seutulainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe