Kansallinen kusetus

Anonyymi-ap

Heitän tämän vaan tähän. Asiat ovat tarkistettavissa. Aikomus oli kirjoittaa murhainfoon, ajattelin kai, että sinne kirjautumalla saa keskusteluun enemmän asian ja aiheenmukaisuutta, kun jokainen jättää ip tietonsa, mutta nyt viikon tunnusten aktivoimista odotellessa, kyllästyin.

Olen jo pitkän aikaa halunnut esittää nämä kysymykset julkisesti. Jääkö eduskuntaan prosenttia enempää henkilöstöä, jos lestadiolaiset kävelisivät sieltä ulos? Ollut näkyvissä jo usean hallituksen ajan, tietävätkö äänestäjät, että puolueet jakautuvat veljeskuntien kesken? Entä media-ala, ketä sinne jää päälliköistä alakertaan, jos lestadiolaisia ei ole? Miten Ruotsin pääministeri tiesi edellisen eduskuntavaalin alla onnitella muumimukilla vaalisunnuntai aamuna nykyistä pääministeriä etukäteen valituksi tulemisesta ennen kuin suomalaisten vaalilaarit aukesivat? Olisiko hän kirkko kotonaan ottanut riskin arvatakseen väärin? Jos se hänen postaama somekuva on poistettu, sen pitäisi silti löytyä iltapäivälehdestä, jossa se julkaistiin. Jääkö meille julkkiksia, jos lestadiolaisia ei olisi? Ne kouluttamattomat, maanpuolustushaluttomat ja sisäsiittoiset, suomessa on myös edelleen laittoman insestisiä lapsia.

Mikä eniten itseäni kalvaa tuossa tekopyhässä uskonlahkossa, on heidän insestiset tarpeensa yhdistettynä evoluutioteorian kieltämiseen. YLE tarjoaa päivittäin vuodesta toiseen samoille henkilöille valuvia tuloja keskinkertaisesta ohjelmistostaan yhteisesti ylläpidetyillä verovaroilla. Lisäksi se lestadiolaisten loputon paskanjauhaminen, onko elämä kovinkin sisällötöntä vai miten on selitettävissä vuosia jatkunut somesivujen ylläpito asioilla, joilla ei ole mitään tekemistä faktojen kanssa keksittyine parisuhteineen. Uskotteko te kaiken mitä tässä ajassa on julkaistu?

Minäkin tunnen heistä työtä tosissaan ja kunnialla tekeviä yksilöitä.

0

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
        Lapua
        112
        5825
      2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        32
        3927
      3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
        Ikävä
        82
        3332
      4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        18
        2946
      5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        250
        1997
      6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
        Ikävä
        87
        1963
      7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        141
        1758
      8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
        Ikävä
        8
        1686
      9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        39
        1685
      10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        88
        1529
      Aihe