Heitän tämän vaan tähän. Asiat ovat tarkistettavissa. Aikomus oli kirjoittaa murhainfoon, ajattelin kai, että sinne kirjautumalla saa keskusteluun enemmän asian ja aiheenmukaisuutta, kun jokainen jättää ip tietonsa, mutta nyt viikon tunnusten aktivoimista odotellessa, kyllästyin.
Olen jo pitkän aikaa halunnut esittää nämä kysymykset julkisesti. Jääkö eduskuntaan prosenttia enempää henkilöstöä, jos lestadiolaiset kävelisivät sieltä ulos? Ollut näkyvissä jo usean hallituksen ajan, tietävätkö äänestäjät, että puolueet jakautuvat veljeskuntien kesken? Entä media-ala, ketä sinne jää päälliköistä alakertaan, jos lestadiolaisia ei ole? Miten Ruotsin pääministeri tiesi edellisen eduskuntavaalin alla onnitella muumimukilla vaalisunnuntai aamuna nykyistä pääministeriä etukäteen valituksi tulemisesta ennen kuin suomalaisten vaalilaarit aukesivat? Olisiko hän kirkko kotonaan ottanut riskin arvatakseen väärin? Jos se hänen postaama somekuva on poistettu, sen pitäisi silti löytyä iltapäivälehdestä, jossa se julkaistiin. Jääkö meille julkkiksia, jos lestadiolaisia ei olisi? Ne kouluttamattomat, maanpuolustushaluttomat ja sisäsiittoiset, suomessa on myös edelleen laittoman insestisiä lapsia.
Mikä eniten itseäni kalvaa tuossa tekopyhässä uskonlahkossa, on heidän insestiset tarpeensa yhdistettynä evoluutioteorian kieltämiseen. YLE tarjoaa päivittäin vuodesta toiseen samoille henkilöille valuvia tuloja keskinkertaisesta ohjelmistostaan yhteisesti ylläpidetyillä verovaroilla. Lisäksi se lestadiolaisten loputon paskanjauhaminen, onko elämä kovinkin sisällötöntä vai miten on selitettävissä vuosia jatkunut somesivujen ylläpito asioilla, joilla ei ole mitään tekemistä faktojen kanssa keksittyine parisuhteineen. Uskotteko te kaiken mitä tässä ajassa on julkaistu?
Minäkin tunnen heistä työtä tosissaan ja kunnialla tekeviä yksilöitä.
Kansallinen kusetus
3
226
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä elämääni 247 tuhoava tuotanto ei jättänyt muita vaihtoehtoja, kuin julkaista täällä nimettömien foorumilla itsepuolustukseksi sähköposti tämän vuoden huhtikuulta presidentille.
"Vainoamisesta Suomessa lestadiolaisten toimesta
Hei herra Presidentti,
Ymmärtääkseni olette erittäin tietoinen elämääni koskevasta loputtomasta vainoamisesta, jonka seurauksena terveyteni on mennyt loppuelämäksi ja sitä vahingoitetaan edelleen yötä päivää. Luonani on siis jonkinlaiset valvontakamerat, jotka seurasivat myös työpaikalleni Terveystaloon. Toimin 14 toimipisteessä pks seudulla. Siitä on koitumassa myöhemmin mainehaittaa, työturvallisuusriskiä, potilasturvattomuutta sekä yrityssopimusten luottamuksen rikkominen. Miksi Suomessa tehdään tällaista, tämä selvästikin valikoi "tietäjät". Esimerkiksi ymmärrettävästi Kalasataman terveysasemalla ei lääkäri uskonut korviaan, koska hän ei seuraa somea, kuuntele radiota tai katso tv.tä. Mille näistä suomalaisista tämä tuntuu myöhemmin? Heidän verorahat kuluvat tässä yhtä lailla ja käsittääkseni kansanterveydellä leikkiminen ei muutenkaan tule kartuttamaan verokassaa.
Ilahduin suuresti, kun huomioin Teidän osallistuneen "kisoihin" ennen valintaanne. Oliko se todella suomi24.fi, joka siihen silloin innoitti? Itsekin siitä innostuin ja raapustin sinne tällaisen kirjelmän, käy toki hyvä Presidentti tutustumassa kirjallisiin otteisiini.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18559858/kansallinen-kusetus
Ikävänä huomiona taas totesin, että rouvasi saama mainoshuomio verovaroin ylläpidetyltä Yleltä ei tavoittanut, ketään? Mainoksen jälkeen tapahtui ainakin surullinen 15 vuotiaan tytön raiskaussurma ja tässä hiljattain ehkä tunnetuin me too uhri, Prinssi Andrewn vanhasta casesta, itsemurhaan päätynyt ihmiskaupan uhri, jota olen tässä omassa elämässäni ja julkisten lestadiolaisnaisten (ikävä todeta, mutta he ovat todella kouluttamattomia ja sisäsiittoisia, tuo on itselleni tabu ja palaan tuohon myöhemmin julkisesti) loputtomassa raiskauskokemuksen tuottamisessa nostanut esiin. Koen, että tämä kuinka kehooni kajotaan kansainvälisessä suorassa lähetyksessä, näyttää ainoastaan suomen arvot. Mitä niille arvoille on tapahtunut? Viimeksi, kun uusia tilastoja julkaistiin, kerrottiin naisten tekemän väkivallan määrän kasvaneen, myös heidän tekemät raiskaukset ja yleinen naisiin kohdistuva vähättely ja väkivalta lisääntynyt. Mietin myös, kun kouluttautuneita olette, miksette suosineet samaa myös mainoksen tekijöihin? Tuntuu turhauttavalle nykysuomessa, jossa töitä ei saa, vaikka omatoimisesti kouluttautuu 15 vuotta ja samaan aikaan, suoraan sanoen, päätä aukovat päivästä toiseen ne, joilla ei ole mitään koulutusta. Jos media Suomessa koostuu tuonkaltaisista, jääkö journalistiselle uskottavuudelle vielä vallan vahtikoiran arvo?
Olen eronnut kirkosta tämän itseeni kohdistuvan käsittämättömän vihan lestadiolaisten taholta vuoksi. Perustelin tuon myös erotessani piispa Laajasalolle. Miten te voitte toimia näin, väkisin ja vainoten ja samalla säilyttää koko yhteiskunnassa uskottavuuden tasa-arvosta? Olen tutustunut teidän liikkeen toimintamalliin 7 vuotta ja työskennellyt useammalle, joten tiedätte, että asiat ovat alkaneet "paistaa läpi". Olen pohtinut kirjoittavani tuon kaiken auki ja olen valmis muuttamaan Suomesta pois, jotta sen saa rauhassa julkaista. Suomessa ei taida olla enää yhtään lestadiolais vapaata kustantajaa?
Olen tehnyt tähän kuluneeseen 12 vuoteen kaksi rikostutkintapyyntöä poliisille oikeusasiamiehen toimesta ilman edistystä ja oikeusasiamies itse kertoi laittavansa kaikki kanteluni mappi öö.hön. Miten siis autan itseäni? Tästä tietävät melko moni. Tuntuuko rouvastasi hyvältä kuulla, että hänen mainoksensa ja tämä kohteluni vie ainoastaan elämänhalun ja tämän toin esille jo 2019 jättämässäni kantelussa. Kerroin silloin pelkääväni terveyteni puolesta, puoli vuotta siitä sain loppuelämäksi diagnoosin. Olen koko tämän ajan hakeutunut töihin ja kouluttautunut, miten näette tämän tukevan halua kuulua yhteiskuntaan? Tulen haastamaan valtion tästä oikeuteen, en näe enää muita keinoja auttaa itseäni vai keksittekö te? Olisin päätynyt itsemurhaan jo vuosia sitten, jos olisin siihen kyennyt. Aiotteko olla yhtä toimeton, kuin aiempi Presidentti? Ymmärtänette, että itseni turvaamiseksi minun on kopioitava tämä teille lähettämäni sähköposti myös toisaalle.
Kohteliaasti, "- Anonyymi
Ja jatkona kesäkuun alussa lähettämäni "muistutus".
+huhut kertovat, että Prinssi Andrewn kolmesti maksettu (saarelle tilaus, vaitiolosopimus ja nyt tämä) uhri köllötteleekin elävänä ja odottaa, että pääsee tämän tuotannon kautta julistamaan, mitä? Oman ymmärrykseni mukaan harvemmalle metoo uhrille maksetaan mitään.
"Liittyen aiemmin lähetettyyn
Hei,
En valitettavasti saanut minkäänlaista vastausta lähettämääni sähköpostiin otsikolla "Vainoamisesta Suomessa lestadiolaisten toimesta".
Tilanne elämässäni pahentuu ainoastaan ja tästä syystä informoin, tulen julkaisemaan nämä teille lähettämäni viestit ja haastan oikeuteen tuon elämäni tuhonneen tuotanto kokoonpanon ja mikäli mahdollista, myös valtion tästä yksilö/kansalaisoikeuksien, itsemääräämisoikeuden ja kotirauhan 12 vuotta kestäneen rikkomisen vuoksi. Lisäksi, erosin kirkosta lestadiolaisten vuoksi 2v sitten ja koska kotonani hoetaan samaa lahkoteemaa päivittäin, käsittääkseni tuo on kansalaisen uskonvapauden rienaamista.
Terveisin, "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876