Asun yksiössä ja yksin.
Tiedoksi kaikille
40
460
Vastaukset
- Anonyymi
"Mä asun yksin yksiössä, sä asut kaksin kaksiossa, on meitä liian monta kolmioon."
- Anonyymi
Mitä meinaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat?
Sillä on paha olla kun se ei saa naista joka asuu yksiössä hoitamaan sen miljoona omaisuutta ilmatteeks. Hoivaamaan isoa wauwaa. Eikä se ymmärrä että nekin on ihmisiä joilla on ja on ollut elämä. Omaisia. Ystäviä. tämä mies haluaa olla Vain Hän Itse. kukaan muu ei ole mitään. Hän haluaa että myyt sen yksiönkin ja sitten hän jättää sinut puille paljaille.
Haluaa vain pahaa. Ehkä se on se vääristynyt äiti suhde. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on paha olla kun se ei saa naista joka asuu yksiössä hoitamaan sen miljoona omaisuutta ilmatteeks. Hoivaamaan isoa wauwaa. Eikä se ymmärrä että nekin on ihmisiä joilla on ja on ollut elämä. Omaisia. Ystäviä. tämä mies haluaa olla Vain Hän Itse. kukaan muu ei ole mitään. Hän haluaa että myyt sen yksiönkin ja sitten hän jättää sinut puille paljaille.
Haluaa vain pahaa. Ehkä se on se vääristynyt äiti suhde.Anna äiti juttujen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä meinaat?
Lainaus Kalevi Suopursun kappaleesta. Juolahti vain mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna äiti juttujen olla.
En oo sun äiti🤣en oo kenekä äiti🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo sun äiti🤣en oo kenekä äiti🤓
Joo, mutta mun äidistä ei täällä enää puhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta mun äidistä ei täällä enää puhuta.
Äitisi on paljon fiksumpi kuin sinä hukkapätkä.
- Anonyymi
Laitoksessa on väkeä ja tunnelmaa.
- Anonyymi
Entä jos asuu kaksin kuutiossa?
- Anonyymi
betonikuuriossa asuupi.
Muta tuojutut on tosi ei ole olemassda mitään joka-alan osaajaa, joko on hyvä jossain tai sittten on huono kaikessa. - Anonyymi
Minä asun yksin kaksiossa. Voi välillä jopa nukkua eri huoneessa. 😐
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ai niin kuin jos haluaa välillä vieraissa käydä.
Juu, ja sitten kun joskus utopisessa tulevaisuudessa, vaimo ei päästä nukkuun sänkyyn. On sitten opeteltu jo nukkumaan sohvalla. 🤨
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ja sitten kun joskus utopisessa tulevaisuudessa, vaimo ei päästä nukkuun sänkyyn. On sitten opeteltu jo nukkumaan sohvalla. 🤨
Ai kamala,
miten oot tollaseen ajatukseen jo varautunut???
Mitä oot aatellu syiksi siihen ettei se vaimo päästäis siihen yhteiseen sänkyyn nukkuu???
Mäkin oon opetellut nukkumaan sohvalla....
On kiva vaihdella välillä paikkaa nii ei käy tylsäksi tää yksin nukkuminen...- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ai kamala,
miten oot tollaseen ajatukseen jo varautunut???
Mitä oot aatellu syiksi siihen ettei se vaimo päästäis siihen yhteiseen sänkyyn nukkuu???
Mäkin oon opetellut nukkumaan sohvalla....
On kiva vaihdella välillä paikkaa nii ei käy tylsäksi tää yksin nukkuminen...Pitää varautua, niin ei ole sitten kauhea shokki kun tapahtuu.
Syytä en osaa sanoa, mutta eiköhän hän jotain keksi, hän on fiksu. 😏
- Anonyymi
Monet asuu, se on kiva. Ikävää olisi asua viisi tai enemmänkin henkilöitä yksiössä.
- Anonyymi
Itse asun yksin kolmiossa. Eli periaatteessa olisi tilaa toisellekin. Mutta, mutta. Kaikki kaapit ja kellarikomerokin on täynnä minun kamaani. Kammottaa ajatuskin, että joku alkaisi niitä käymään läpi ja heittelemään jätesäkkiin :D
Eihän niitä kukaan toinen alkais käymään läpi
ja säkittämään.
Ainakaan itsekseen tai ilman lupaa 🤔- Anonyymi
Eihän niitä kukaan toinen alkais käymään läpi
ja säkittämään.
Ainakaan itsekseen tai ilman lupaa 🤔Mahtuisko sinun luoksesi jonkun miehwn tavarat
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuisko sinun luoksesi jonkun miehwn tavarat
Nyt on täyttä kyllä mutta tarvittaessa
tilaa löytyisi kyllä...
Mistäs moinen kysymys mieleen juolahti?- Anonyymi
Nyt on täyttä kyllä mutta tarvittaessa
tilaa löytyisi kyllä...
Mistäs moinen kysymys mieleen juolahti?Tuli vaan mieleen kun sanoit ettei niitä toinen käy läpi
- Anonyymi
Oletko sellainen hamstraaja.
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan mieleen kun sanoit ettei niitä toinen käy läpi
Niin puhuin tuon jolle vastasin tavaroista....
🙄
- Anonyymi
Nojaa. Työläisyhteiskunnan synty Pitkänsillan pohjoispuolelle (Klaus Waris) kertoo, miten muutto maalta Hesaankin tapahtui.
Älyttömän paljon ihmisiä nukkui yksiöissä.
Vilma- Anonyymi
Aivan niin. Eikä siellä maallakaan usein paljon tilaa ollut. Oli tupa ja kamari ilman mukavuuksia. Kaupungin yksiö mukavuuksilla oli erinomainen perheelle.
Nyt kaksin kaksiossa,
loppu vuodesta sitten ikävä kyllä yksin..- Anonyymi
Oletko löytänyt miehen ja lähteekö mies armeijaan tai vankilaan
Anonyymi kirjoitti:
Olipas siin vaihtoehdot...
Mut noi meni kyl niin mettään kun voi mennä...Se on sun mielipiteesi...
Mä en sanoisi niin kylläkään.
Varsinkaan kun en tunne yhtään
mitenkään toista enkä tiedä siitä mitään.Anonyymi kirjoitti:
Ja ei en ole löytänyt miestä...
Viimeinenkin mukula lentää pesästä omilleen..
- Anonyymi
Ja mitä siitä si tiedäks et ei ole riittävästi pieniä yksiöitä näihin kansanedustajien suunnitelmiin mu ihan mielenkiinnolla seuraan kuinka syvää hautaa itselleen kaivavat
- Anonyymi
tire4fokdi jussillekiin niin mitä kerro he4rw
- Anonyymi
ri mmwennä minnwkän , ollaan paikoillaan katsotaan
- Anonyymi
jjaujebkuau ruwsijauabriha,,,,¨
- Anonyymi
joho tiedokstianro ainakin nsa, cia, fbi, ssa ...kaikillwe tiwesoksi täkeäasiani.
- Anonyymi
ajattrlin että juhasnnuksena, wen irse mene.. paljaaruu roiswin oikwa luonro airerwn..
Näin käcvikin hwh. - Anonyymi
mutta asiasta kenkiin.. kun syksy tulee niin raas jos saar halvalla tiberlandin kenkfär ja ir sirrwen ciwlä sellainwn piA-juttu, ei tarvitse solmia..
irkeq2wl btara vaiitja uv awjjayvwv iyhgteet¨' - Anonyymi
tongin vaestojani homweiasia cd-levyjä löytyy kui iron maiden powerslave levykin.
Oikeasti voi n suosittaa Timberland-mwerkkisä syksyn kenkää.. - Anonyymi
Laskepa siitä kun oin puoli avioliitroista päätyy eroon eli päsopivarr puolisot jja sitten niin...
todennäköisyys että5 elämänsä aqikaqnaq kohr4aa kunnollisen rakkauswn aika eaqjallisr whkö 9/
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422632Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302335- 342059
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471696- 241665
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251539- 431419
- 1001399
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361136