Katsastajan kertomaa

Anonyymi-ap

On edullista ja suosittua ostaa auton varaosia ulkomailta.
Tulos saatta kuitenkin ollaa iottua kalliimpi.

Katsastusmies kertoi että yhä useammin vastaan tulee katsastuksia joissa vaihdettu uusi osa on valmiiksi kelvoton.
Pallonivelet, pyöränlaakerit tukitangot jne. Myös jarruosat saattavat olla alaarvoisia.

Seuraus on pahimmillaan hylkäys.

Itse onen ostanut jonkin verran varaosia netistä, mutta, olen valinnut tunnettuja osamerkkejä, eihän sekään mikään laatutakuu ole.

Virheellisten osien palautus nettikauppaan on usein hidasta ja vaivalloista.

7

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erityisesti premiumsaksalaisautojen omistajat tuntuvat olevan innoikkaita tilaameen varaosat TEMUsta.

Rahaa kun ei jäänyt ylläpitoon eikä renkaisiin, pannaan alle linkslonks gummit.

• Anonyymi

Itse käytän tuota 15v vanhaa autoa aina pelkästään merkkikorjaamolla.
      Ja hyvin on pärjätty jo yli 300tkm sen kanssa.
      Onhan se merkkihuolloille nolo homma jos osat ei ole laadukkaita ja pomppaa katsastuksesta.
      Bmw pitää huolen omistaan.

• Anonyymi

Hedin automotive ei tunne edes myymänsä automerkin varaosia, miten ne vois mitään ylläpitää.

• Anonyymi

Ja niiden saaminen oikeasti ei aina onnistu löpönsuodatin tuli mutta muut jäivät johonkin ,
      ei vastausta kun sinne lähettelee kysymyksiä,
      väitetään vaan että ne ovat tulleet perille,,,,Fruugossa siis fruugoossa tälläistä eli todella selkeä huijari firma.

• Anonyymi

Ajatko todellakin LÖPÖllä?
        LÖPÖ on lämmityspolttoöljyä.
        Parempi olisi MPÖ joka sekin on verotonta, mutta sopii nykydieseliinkin.
        Mutta jos jäät kiinni tankissa olisi parasta olla Dieselä.

• Anonyymi

Vain Suomalainen " harakiri" myy parasta laatua halvimpaan hintaan .

• Anonyymi

Tilanne on mielestäni parantunut. Ei ole vuosiin tullut vastaan esim. valmiiksi väljää palloniveltä. Joskus lähes 10 vuotta sitten niitä tuli vastaan paljon. Se kannattaa pitää mielessä, että "tunnetun merkin" edullinen tavara voi olla ihan samalla tavalla paskaa. Halpisosia ei kannata käyttää, mikäli niiden asentamisesta maksaa kolmannelle osapuolelle. Kun tekee itse, niin halvemmatkin kelpaa Esim. hiljattain meni pyöränlaakeri vaihtoon, ja tässä tapauksessa 13 € laakeri kesti samat melko vähäiset kilsat kuin toisella puolella ollut moninkertaisesti maksanut SKF.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe