Toverit kippasivat Bidenin kuormasta

Anonyymi-ap

Bidenit on pettyneitä omistaan kun hylkäsivät. Alkaa sijaisen haku.
Trump menee jo menojaan, to

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensi töikseen Trumppi pommituttaa Saatanan Valtakunnat Venäjän ja Iranin.

      • No ei todellakaan. Trumphan on suorastaan ihaillut putleria ja ylistänyt tätä vuosisatamme neroksi. Pohjois-Korean johtajan kanssa hän kertoi tulevansa oikein hyvin toimeen. Iranin ajatollahit ovat varmaan niitä, joita Trumpkaan ei paljon arvosta.

        Itse en usko mihinkään saatanan valtakuntiin. Tosin en usko myöskään jumalan valtakuntiin. Tällaiset uskomukset tuntuvat ruokkivan enemmän pahaa kuin hyvää. Totalitarismi ja nationalismi on maailman vaarallisen yhtälö. Demokratia ja liberalismi puolestaan voivat tuottaa myös sitä hyvää elämää. En olisi kovin varma siitä, kummalla puolella aitaa Trump on itse.

        Trump ei vaikuta onneksi kovin sotaiselta. Hänen ongelma on impulsiivuus. Ensimmäisellä presidenttikaudella hän uhosi sotaisasti Pohjois-Koreaan päin, mutta se osoittautui impulsiivireaktioksi. Trump on talousmies, joka ajattelee, että maailmanpolitiikkaakin voi hoitaa samalla tavalla kuin kauppasopimusdiilejä. Yksi ongelma on se, ettei Trump osaa ajatell diiliensä seurauksia. Diili kuin diili, oli hyvä tai huono. Esim. Ukrainan pakottaminen rauhaan voi olla huono ja kestämätön sekä erittäin epäoikeudenmukainen diili. Huonot diilit ovat yleensä uuden sodan alkusysäyksiä. Venäjä toivoo tällaista Ukrainan kannalta huonoa diiliä. Se antaa Venäjälle tilaisuuden vetää henkeä ja kerätä voimia uuteen rynnistykseen esim. sitten, kun Trumpin kausi päättyy.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        No ei todellakaan. Trumphan on suorastaan ihaillut putleria ja ylistänyt tätä vuosisatamme neroksi. Pohjois-Korean johtajan kanssa hän kertoi tulevansa oikein hyvin toimeen. Iranin ajatollahit ovat varmaan niitä, joita Trumpkaan ei paljon arvosta.

        Itse en usko mihinkään saatanan valtakuntiin. Tosin en usko myöskään jumalan valtakuntiin. Tällaiset uskomukset tuntuvat ruokkivan enemmän pahaa kuin hyvää. Totalitarismi ja nationalismi on maailman vaarallisen yhtälö. Demokratia ja liberalismi puolestaan voivat tuottaa myös sitä hyvää elämää. En olisi kovin varma siitä, kummalla puolella aitaa Trump on itse.

        Trump ei vaikuta onneksi kovin sotaiselta. Hänen ongelma on impulsiivuus. Ensimmäisellä presidenttikaudella hän uhosi sotaisasti Pohjois-Koreaan päin, mutta se osoittautui impulsiivireaktioksi. Trump on talousmies, joka ajattelee, että maailmanpolitiikkaakin voi hoitaa samalla tavalla kuin kauppasopimusdiilejä. Yksi ongelma on se, ettei Trump osaa ajatell diiliensä seurauksia. Diili kuin diili, oli hyvä tai huono. Esim. Ukrainan pakottaminen rauhaan voi olla huono ja kestämätön sekä erittäin epäoikeudenmukainen diili. Huonot diilit ovat yleensä uuden sodan alkusysäyksiä. Venäjä toivoo tällaista Ukrainan kannalta huonoa diiliä. Se antaa Venäjälle tilaisuuden vetää henkeä ja kerätä voimia uuteen rynnistykseen esim. sitten, kun Trumpin kausi päättyy.

        Vasemmistolaisuuskin on uskontoa ja totalitarismi ja nationalismi on vasemmsito hyvinkin liki. Itse olen enemmän ns asioiden ajaja edelleen, perheelleni paljonkin teen mm kirjallisia töitä. Vaikka ulkomaillakin asuuu, sieltä kysyvät ja laittavat proknoosia. Nykyaikana onnistuu hyvin sähköisellä postilla. Tuo siksi etten nyt ihan uuno kuitenkaan, että olisi tarve vasemmistolainen olla. Keskustalaisella aatteella maailma on työllistä, vaikka nyt eläkkeellä ei niin enää. Tuntuu kauhealta tovereitasi MPP kun ei tahdo työsyrjästä saada heitä kiinni.
        Metsissäkinolisi työtä, johon kylläkin olen pari hyvää tekijää saanut, tulee jälkeä työvoimatoimisto aikanaan lähettänyt ja heitä pyytänyt aina jatkamaan. Ei me MPP
        elä, jos ei työtäkin tehdä -kykenevät. Turhaa sinäkin "persua" huudat, kyllä heissäkin on hyvää ainesta. Myös teissä vasemmistoliitossakin, tavannut oikeita työmyyriäkin.

        Olä ota pahotteilumielellä, itse olet kantojasi tuonut esille, ei muut.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        No ei todellakaan. Trumphan on suorastaan ihaillut putleria ja ylistänyt tätä vuosisatamme neroksi. Pohjois-Korean johtajan kanssa hän kertoi tulevansa oikein hyvin toimeen. Iranin ajatollahit ovat varmaan niitä, joita Trumpkaan ei paljon arvosta.

        Itse en usko mihinkään saatanan valtakuntiin. Tosin en usko myöskään jumalan valtakuntiin. Tällaiset uskomukset tuntuvat ruokkivan enemmän pahaa kuin hyvää. Totalitarismi ja nationalismi on maailman vaarallisen yhtälö. Demokratia ja liberalismi puolestaan voivat tuottaa myös sitä hyvää elämää. En olisi kovin varma siitä, kummalla puolella aitaa Trump on itse.

        Trump ei vaikuta onneksi kovin sotaiselta. Hänen ongelma on impulsiivuus. Ensimmäisellä presidenttikaudella hän uhosi sotaisasti Pohjois-Koreaan päin, mutta se osoittautui impulsiivireaktioksi. Trump on talousmies, joka ajattelee, että maailmanpolitiikkaakin voi hoitaa samalla tavalla kuin kauppasopimusdiilejä. Yksi ongelma on se, ettei Trump osaa ajatell diiliensä seurauksia. Diili kuin diili, oli hyvä tai huono. Esim. Ukrainan pakottaminen rauhaan voi olla huono ja kestämätön sekä erittäin epäoikeudenmukainen diili. Huonot diilit ovat yleensä uuden sodan alkusysäyksiä. Venäjä toivoo tällaista Ukrainan kannalta huonoa diiliä. Se antaa Venäjälle tilaisuuden vetää henkeä ja kerätä voimia uuteen rynnistykseen esim. sitten, kun Trumpin kausi päättyy.

        Kyllä sota on rauhaa huonompi. Jotain täytyy tehdä, ei tuollainen tappaminen ja tuhoaminen ole mistään kotosin. Epäilen tapahtuvan että Putinille annnetaan maata kuin meiltäkin laisensa otti, sitten Ukrainaan väkevät ulkolaiset joukot avuksi, Nato voi olla kaukana, mutta EU lähempänä. EU joukot. Käytännössä Natojoukot. Aina pitää musitaa että Venäjä on maailman asemahti. Ei meillä jotkit asiosita perillä olen
        mattomat kuin MMP tuossa näyttää sitä tosiasiaa muuta. Nyt Odotetaan Trumppia, jolla hyvät taipumukset saada sota loppumaan. Biden oli vasemmistolainen tuhnio. Biden on jo "eilisen teeren poikia"


      • mielipidepankki kirjoitti:

        No ei todellakaan. Trumphan on suorastaan ihaillut putleria ja ylistänyt tätä vuosisatamme neroksi. Pohjois-Korean johtajan kanssa hän kertoi tulevansa oikein hyvin toimeen. Iranin ajatollahit ovat varmaan niitä, joita Trumpkaan ei paljon arvosta.

        Itse en usko mihinkään saatanan valtakuntiin. Tosin en usko myöskään jumalan valtakuntiin. Tällaiset uskomukset tuntuvat ruokkivan enemmän pahaa kuin hyvää. Totalitarismi ja nationalismi on maailman vaarallisen yhtälö. Demokratia ja liberalismi puolestaan voivat tuottaa myös sitä hyvää elämää. En olisi kovin varma siitä, kummalla puolella aitaa Trump on itse.

        Trump ei vaikuta onneksi kovin sotaiselta. Hänen ongelma on impulsiivuus. Ensimmäisellä presidenttikaudella hän uhosi sotaisasti Pohjois-Koreaan päin, mutta se osoittautui impulsiivireaktioksi. Trump on talousmies, joka ajattelee, että maailmanpolitiikkaakin voi hoitaa samalla tavalla kuin kauppasopimusdiilejä. Yksi ongelma on se, ettei Trump osaa ajatell diiliensä seurauksia. Diili kuin diili, oli hyvä tai huono. Esim. Ukrainan pakottaminen rauhaan voi olla huono ja kestämätön sekä erittäin epäoikeudenmukainen diili. Huonot diilit ovat yleensä uuden sodan alkusysäyksiä. Venäjä toivoo tällaista Ukrainan kannalta huonoa diiliä. Se antaa Venäjälle tilaisuuden vetää henkeä ja kerätä voimia uuteen rynnistykseen esim. sitten, kun Trumpin kausi päättyy.

        Trumpissa pitää erottaa puheet ja teot enkä tarkoita Saatanan Valtakunnalla mitään uskonnollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sota on rauhaa huonompi. Jotain täytyy tehdä, ei tuollainen tappaminen ja tuhoaminen ole mistään kotosin. Epäilen tapahtuvan että Putinille annnetaan maata kuin meiltäkin laisensa otti, sitten Ukrainaan väkevät ulkolaiset joukot avuksi, Nato voi olla kaukana, mutta EU lähempänä. EU joukot. Käytännössä Natojoukot. Aina pitää musitaa että Venäjä on maailman asemahti. Ei meillä jotkit asiosita perillä olen
        mattomat kuin MMP tuossa näyttää sitä tosiasiaa muuta. Nyt Odotetaan Trumppia, jolla hyvät taipumukset saada sota loppumaan. Biden oli vasemmistolainen tuhnio. Biden on jo "eilisen teeren poikia"

        Olen samaa mieltä siitä, että tappaminen ja tuhoaminen ei ole mistään kotoisin. Valitettavasti maailmassa on vaan toisinaan sellaisia hulluja suurten maiden johtajina kuten hitler, stalin ja putler. Heitä ei vaan saada hyvällä pysäytettyä. Toki hitler toi jonkinlaisen väliaikaisen rauhan niihin maihin, joita hän valtasi. Jos putlerille annetaan maata sen vuoksi, että hän aikoi niitä sotimalla ottaa, se lienee aika huono diili.

        Sanoit, että kuin meiltäkin otti. Talvisodan rauhassa todellakin otti, mutta Suomen päättäjät tekivät sen rauhan luottaen Saksan sanaan, että saamme luovutetut alueet korkojen kera takaisin. Ja niinhän siinä vähäksi aikaa kävikin. Talvisodan rauha on siis kyllä rinnastettavissa Ukrainan tilanteeseen. Mutta ei se rauha kestänyt silloin, kun vähän toista vuotta ja taas oli sota. Jatkosodan jälkeinen tilanne taas ei ole rinnasteinen Ukrainan sodan kanssa, koska silloin Saksa hyökkäsi myös Suomesta käsin NL:oon ja liittoutuneet käsittelivät Suomea rauhaa solmittaessa Saksan liittolaisena.

        Trumpilla ei ole mitään näyttöä siitä, että hän saisi sodat loppumaan. Ei hänen kaudellaan tainnut mikään sota loppua.


      • Yövartijavaltio.OK kirjoitti:

        Trumpissa pitää erottaa puheet ja teot enkä tarkoita Saatanan Valtakunnalla mitään uskonnollista.

        Voihan ne puheet ja teot toki erottaa. USAn politiikkaa tutkinut Markku Ruotsila, joka on Trumpin vankkumaton ihailija, on sanonut, että tekee aina niin kuin on luvannut. Että hän toimi näin ensimmäiselläkin kaudellaan. Hänen mukaansa siis puheet ennakoivat yksi yhteen tulevia tekoja.

        Jos et tarkoita mitään uskonnollista, niin miksi sitten kuvaat asiaa uskonnollisin termein? Minkään valtion kansahan ei ole tuomittu ikiajoiksi joksikin pahan valtakunnaksi. Hyvä esimerkki on Saksa. Se oikeni vallan hienosti ihan toisenlaiseksi valtioksi hitlerin jälkeen. Kyse on usein vallanpitäjien hulluudesta. Toki on sanottava, että joissain maissa kuten Venäjällä on ollut pitkäaikainen poliittinen kulttuuri, joka katsoo kieroon esim. demokratiaa. Mutta eipä tuo jenkkienkään toiminta kovin kummoista ole. Aikamoista myötähäpeää saa tuntea, kun katselee minkälaisen uskonnollisen hurmoksen vallassa Trumpin intomieliset kannattajat ovat ja miten päähenkilö käyttäytyy poliittisia kisailijoitaan kohtaan. Kaukana se on ainakin sivistyneestä käytöksestä.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        No ei todellakaan. Trumphan on suorastaan ihaillut putleria ja ylistänyt tätä vuosisatamme neroksi. Pohjois-Korean johtajan kanssa hän kertoi tulevansa oikein hyvin toimeen. Iranin ajatollahit ovat varmaan niitä, joita Trumpkaan ei paljon arvosta.

        Itse en usko mihinkään saatanan valtakuntiin. Tosin en usko myöskään jumalan valtakuntiin. Tällaiset uskomukset tuntuvat ruokkivan enemmän pahaa kuin hyvää. Totalitarismi ja nationalismi on maailman vaarallisen yhtälö. Demokratia ja liberalismi puolestaan voivat tuottaa myös sitä hyvää elämää. En olisi kovin varma siitä, kummalla puolella aitaa Trump on itse.

        Trump ei vaikuta onneksi kovin sotaiselta. Hänen ongelma on impulsiivuus. Ensimmäisellä presidenttikaudella hän uhosi sotaisasti Pohjois-Koreaan päin, mutta se osoittautui impulsiivireaktioksi. Trump on talousmies, joka ajattelee, että maailmanpolitiikkaakin voi hoitaa samalla tavalla kuin kauppasopimusdiilejä. Yksi ongelma on se, ettei Trump osaa ajatell diiliensä seurauksia. Diili kuin diili, oli hyvä tai huono. Esim. Ukrainan pakottaminen rauhaan voi olla huono ja kestämätön sekä erittäin epäoikeudenmukainen diili. Huonot diilit ovat yleensä uuden sodan alkusysäyksiä. Venäjä toivoo tällaista Ukrainan kannalta huonoa diiliä. Se antaa Venäjälle tilaisuuden vetää henkeä ja kerätä voimia uuteen rynnistykseen esim. sitten, kun Trumpin kausi päättyy.

        Trump on paras vaihtoehto USAn ja koko maailman kannalta.

        Tosiasia 1:
        Trump on ainoa USAn 2000-luvun presidenteistä, jonka kaudella Putin ei hyökännyt naapurimaihin.

        Tosiasia 2:
        Trump on ensimmäinen USAn 2000-luvun presidenteistä, joka asetti merkittäviä talouspakotteita Kiinalle ja sai paljon valmistava teollisuutta palaamaan USAan. Biden on jatkanut Trumpin Kiina-politiikkaa.

        Tosiasia 3:
        Trump on ainoa USAn 2000-luvun presidenteistä, joka sai NATOn jäsenmaat nostamaan sotilasmenoja lähemmäs sotilasliiton vaatimaa 2 prosentin tasoa. Nimenomaan Trump on tehnyt NATOsta aiempaa vahvemman.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Voihan ne puheet ja teot toki erottaa. USAn politiikkaa tutkinut Markku Ruotsila, joka on Trumpin vankkumaton ihailija, on sanonut, että tekee aina niin kuin on luvannut. Että hän toimi näin ensimmäiselläkin kaudellaan. Hänen mukaansa siis puheet ennakoivat yksi yhteen tulevia tekoja.

        Jos et tarkoita mitään uskonnollista, niin miksi sitten kuvaat asiaa uskonnollisin termein? Minkään valtion kansahan ei ole tuomittu ikiajoiksi joksikin pahan valtakunnaksi. Hyvä esimerkki on Saksa. Se oikeni vallan hienosti ihan toisenlaiseksi valtioksi hitlerin jälkeen. Kyse on usein vallanpitäjien hulluudesta. Toki on sanottava, että joissain maissa kuten Venäjällä on ollut pitkäaikainen poliittinen kulttuuri, joka katsoo kieroon esim. demokratiaa. Mutta eipä tuo jenkkienkään toiminta kovin kummoista ole. Aikamoista myötähäpeää saa tuntea, kun katselee minkälaisen uskonnollisen hurmoksen vallassa Trumpin intomieliset kannattajat ovat ja miten päähenkilö käyttäytyy poliittisia kisailijoitaan kohtaan. Kaukana se on ainakin sivistyneestä käytöksestä.

        Ruotsila on väärässä.

        Trump lupasi rakentaa muutin ja maksattaa sen Meksikolla. Ei toteutunut.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Voihan ne puheet ja teot toki erottaa. USAn politiikkaa tutkinut Markku Ruotsila, joka on Trumpin vankkumaton ihailija, on sanonut, että tekee aina niin kuin on luvannut. Että hän toimi näin ensimmäiselläkin kaudellaan. Hänen mukaansa siis puheet ennakoivat yksi yhteen tulevia tekoja.

        Jos et tarkoita mitään uskonnollista, niin miksi sitten kuvaat asiaa uskonnollisin termein? Minkään valtion kansahan ei ole tuomittu ikiajoiksi joksikin pahan valtakunnaksi. Hyvä esimerkki on Saksa. Se oikeni vallan hienosti ihan toisenlaiseksi valtioksi hitlerin jälkeen. Kyse on usein vallanpitäjien hulluudesta. Toki on sanottava, että joissain maissa kuten Venäjällä on ollut pitkäaikainen poliittinen kulttuuri, joka katsoo kieroon esim. demokratiaa. Mutta eipä tuo jenkkienkään toiminta kovin kummoista ole. Aikamoista myötähäpeää saa tuntea, kun katselee minkälaisen uskonnollisen hurmoksen vallassa Trumpin intomieliset kannattajat ovat ja miten päähenkilö käyttäytyy poliittisia kisailijoitaan kohtaan. Kaukana se on ainakin sivistyneestä käytöksestä.

        Saatana Valtakunta kuvaa pahuutta riippumatta uskonnosta. Kuten olen sanonut olen agnostikko jonka jumalakäsitys on hyvin häilyvä ja joustava.
        Luulen että Jumalan metafyysinen ilmentymä on meissä eli Nietzschen pyrkimyksenä yli-ihmiseen.
        Spengler kuvasi hyvin slaavilaisen rappion.


    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        EI TÄÄLLÄ OLE PERSUJA. MINÄ OLEN KESKUSTALAINEN JA MPP VASEMMISTOLLIITOLAINEN, KUTEN SINÄKIN.
        Lopeta jo tuo jahkaaminen persuistasi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe