Lähteekö taas komitea kunnasta, Järvaan "juhlimaan" ketä tällä kertaa. Voisko joku kertoa, paljonko on ollut hyötyä näistä vierailuista kunnalle.
Viroon ketä
60
1425
Vastaukset
- Anonyymi
Järvalaiset oli vastavierailulla Musiikkijuhlien aikaan ja luottamushenkilökin sai Almassa syödä ja juoda mitä mieli. Hyöty oli siinä, jotta ei tarvinnu sinä ehtoona mennä grillille.
- Anonyymi
Kateellisten panettelua. Kun et itse pääse edes valtuustoon, niin ruikuta rannalta muutamalla säälittävällä äänelläsi.
Viroon lähtee hallitus ja virkamiehistä suuri osa.- Anonyymi
Hanu, onko se aina kateellinen joka kyseenalaistaa asioiden järkevyyttä?
- Anonyymi
Ei kai sielä ny joka vuosi oo varaa rampata.
- Anonyymi
Sulla on unissasikin Hanu, mutta jospa hakisit itsellesi hoitoa ongelmiisi?
- Anonyymi
Hanu tykkää kun siitä puhutaan ja kirjoitetaan.
- Anonyymi
tykkää, kun siitä puhutaan ja kirjoitetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tykkää, kun siitä puhutaan ja kirjoitetaan.
Sun märkä uni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun märkä uni.
Kerroppa sinä kokemuksesi märästä unesta. Sattuuko useinkin?
- Anonyymi
Onko jo Supo antanut agentti tehtäviä, varsinkin persujen edustajille?
- Anonyymi
Eikö ne ollu justiin juhlimas Viron Järvassa kirkkopäivillä
.
Hanun facesivuilla isosti juttua, mutta sut on vissiin estetty? - Anonyymi
Kivaa oli, taas jaksaa odottaa kuntapäiviä.
- Anonyymi
Krapulaa sieltä
Taidettu vähä sormettaa
- Anonyymi
Haisee hapansilakalle
- Anonyymi
Kertokaa nyt mitä hyötyä Viron matkasta oli Ilmajoen kuntalaisille?
Valtuuston puheenjohtajat ryyppäsi kuntalaisten verorahoja, mutta oliko kuntalaisille ja äänestäjille matkasta hyötyä?- Anonyymi
Ei näistä koskaan ole.
Aivan sama ketä mukana. - Anonyymi
Ja hanu.
- Anonyymi
Kuinka ne kehtaa?
- Anonyymi
Mielestäni aiemmin kuntavierailuja tehtiin vuorovuosina, nyt molemmista vieraillaan toisisnansa joka vuosi ? Eiköhän nämä ystävyyskuntajutut ole vanhanaikaista touhua eli aikaa ennen sähköposteja ja nettiä.... Onko esim. yrittäjillä yhteyksiä eli vientiä Järvaan ?
- Anonyymi
Ei ole eikä tule. Nämä reissut on tarkoitettu hyvä-veli kerhoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole eikä tule. Nämä reissut on tarkoitettu hyvä-veli kerhoille.
Vähän pihviä ja punaviiniä.
- Anonyymi
Ottakaa se meirän ikioma äeskauppias mukaan myös.
Sieltä vois löytyä heinikosta jotaki hyviä myyntikohteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa se meirän ikioma äeskauppias mukaan myös.
Sieltä vois löytyä heinikosta jotaki hyviä myyntikohteita.Eikös siltä tontilta kuitenkin liikevaihtoa joku miljoona vuodessa tehdä?
Verot menee Kurikkaan, koska lännentie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siltä tontilta kuitenkin liikevaihtoa joku miljoona vuodessa tehdä?
Verot menee Kurikkaan, koska lännentie.Ihanaa miten lapsellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siltä tontilta kuitenkin liikevaihtoa joku miljoona vuodessa tehdä?
Verot menee Kurikkaan, koska lännentie.Pitäiskö Varikontien nimi muuttaa niin tinttakurkoo olis tyytyväinen
Avenue?
- Anonyymi
Melko noloa että sama ryyppyporukka häpäisee kunnan toistamiseen.
- Anonyymi
Niin mutta ku
- Anonyymi
Ilmajoki mukana Kuntamarkkinoilla Helsingissä 18.-19.9.
Kuntamarkkinat tarjoaa mahdollisuuden monipuoliseen kouluttautumiseen eri aihepiireistä. Kunnanhallitus päätti, että Ilmajoki osallistuu kuntamarkkinoille.
Opitaanko siellä muuta kuin juomaan kunnan piikkiin?- Anonyymi
Pihviä ja punaviiniä ainakin hanulle!
- Anonyymi
Kh pöytäkirjasta ei ilmene Kuntamarkkinoiden kustannuksia esim. matkakustannukset, majoittuminen ja päivärahat x osallistujalle ? Olis kiva tietää tämä.
- Anonyymi
Meneekö tippurin levittäjät taas reissuun?
- Anonyymi
Ahti ja apinarokko
- Anonyymi
Rajat kiinni!
- Anonyymi
Ilmajoki voi perustaa Järvaan virallisen konsulaatin. Saisi vuoroviikoin päivystää siellä joku silmäätekevä herranterttu.
- Anonyymi
Syksy on pelastettu, kunnan kermaperseet lähtee kuntapäiville ryyppäämään.
- Anonyymi
Tuleeko siellä Koskenkorvan koulu valmiiksi?
Tuskin!
Vatuloidaan joka asia. Väärät johtajat.- Anonyymi
Ei tuu valmiiksi, nehän vaan juhlii siellä. Harva käy luennoilla.
- Anonyymi
Niiden pitäisi esittää valtuustolle ja kuntalaisille, mitä ideoja/oppia saivat.
- Anonyymi
Kai ne menee tuhlaamaan, että saavat työntekijöiltä taas säästöjä hakia, omiin menoihin.kun pitäis säästää toivoo kuntalainen.
- Anonyymi
Joko pian nimet ketä lähtee kuntamarkkinoille, että nähdään keltä saadaan tietoa mitä opittu luennoilla. Vai meneekö huvitteluun reissu.
- Anonyymi
Korvan uuden koulun asiat sovitaan virossa
- Anonyymi
Sori ny kun sanon mutta kyllä ilmajoen asiat on kriisissä
- Anonyymi
Persujen mielipidekirjoitus avasi meidänkin silmät.
Kunnan mukaan urakoitsijat viivyttävät Koskenkorvan kouluhanketta, mutta totuus olikin se, että kunnan päätökset asiaan liittyen oli lainvastaisia.
Herralan, Palonkylän, Peltoniemen ja Luoman koulupiirissä ei tiedetä kannattaako rakentaa tai remontoida taloa, menettääkö asunnot arvonsa Palonkylässä jos koulu loppuu? Sama Peltoniemessä ja Luomassa.
Kyllä PS oli oikeassa kun vaativat näistä asioista lainmukaista valmistelua ja ehdotuksia tuotavaksi päätöksentekoon, jotta kuntalaiset tietäisivät suunnitella tulevaa.- Anonyymi
Kyllä mä oon ainakin ymmärtänyt, että kilpailutukseen osallistuneiden valitukset Markkinaoikeuteen viivästyttää kouluhankkeita ja MO päätöksen mukaan Koskenkorvan koulun kilpailutuksen tuloksena tehty päätös oli virheellinen. Tätä voi saivarrella kuinka haluaa., mutta persusten mielipidekirjoitus ei muuta asiaa miksikään.
- Anonyymi
Sellaaset pitää valita, jokka on syää piffiä ja juaa punaviiniä. Ne on kunnan kuninkahia eikä pelekää ketään (paitsi vähä kepulaasi).
- Anonyymi
Ainakin keskustan valtuutetut on lähdössä opiskelemaan kuntalakia.
- Anonyymi
Syytä olisikin.
- Anonyymi
Ei niillä riitä kyky oppimaan mitään.
- Anonyymi
Niin ja kuulin että Hannukin
- Anonyymi
Hanun olis syytä olla enemmän niillä sivistyspuolen luennoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanun olis syytä olla enemmän niillä sivistyspuolen luennoilla.
Pihvi ja ilmainen viina
- Anonyymi
Näin Hannun eilen, ei se missään kuntapäivillä ollut. Höpöpuhetta.
Taitaa pihvit ja ilmaiset punaviinit maistua ihan muille :-)- Anonyymi
Kuntapäivillä ei ole ilmaisia pihvejä ja viinaa, näitä tarjoiltiin Järvan vierailijolle ja isännille. Senpä takia ei Kuntapäiville kannata osallistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntapäivillä ei ole ilmaisia pihvejä ja viinaa, näitä tarjoiltiin Järvan vierailijolle ja isännille. Senpä takia ei Kuntapäiville kannata osallistua.
Sosiaalisessa mediassa oli kuvia, Laihialaiset varmaankin tarjosivat. Käytiinkö liitosneuvotteluja Seinäjoen kanssa?
Koskenkorvan koulu jo valmis? - Anonyymi
Olisko hanua hirvittäny, että joutuu ainakin hetken olla jollain luennolla?
- Anonyymi
Kuntapäiville osallistuneiden nimet tähän, niin tiedetään ketä ei ainakaan äänestetä.
- Anonyymi
Varmaan on tarkemmat vaatimukset tänä vuonna, kun hanu jäi kyydistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569