Kovin herjaa palstalla. Samaa hokee päivästä toiseen. Jokin vajakki.
Näistä vasemmistolasista vajakeista voidaan kyllä päästä eroonkin, hänenkin tiedot kun katsotaan, ja ilmoitus holhoojalleen. Hän on ns Pankkolängvitsi.
Tämä Inkeroisista levittelevä
15
245
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, pulla-ossi levittää Inkeroisista saastaansa myös meidän sisarpuolueemme Perussuomalaisten saitille venäjäpropagandaansa ja VKK saastaa. Siitä vajakista päästään kyllä eroon, sillä on niin pieni eläke, ett elintavat hoitaa sen kompostoitumaan. Kerrankin siitä olisi ehkä jopa jotakin hyötyä!
- Anonyymi
Aloittaja kiemurtelee, koska itsellään on virkaholhooja.
- Anonyymi
"VKK on osa keskustaa"
-Pankkomajuri- - Anonyymi
Mitenkäs venäjämielisestä VKK-Ossista kommentointi korpeaa noin syvältä itse mielikuvitusmajuria? Kapi yhdistänyt teidät kaksi tolloa?
- Anonyymi
Lampolon navettagigolo ja Inkeroisen kuviokelluja yhdistäneet voimansa?
- Anonyymi
Tynamic duuo - pistää kuin itikka ja surisee kuin venäläinen pers´surruutin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynamic duuo - pistää kuin itikka ja surisee kuin venäläinen pers´surruutin.
Ossin ja "majurin" putinistinen kahden henkilön moottoripyöräkerho. Kyllä päriseeeeeeeeeeeee :))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossin ja "majurin" putinistinen kahden henkilön moottoripyöräkerho. Kyllä päriseeeeeeeeeeeee :))))
Näiden kahjojen esikuva puutarhatonttu putler ajoi venäjänä "Yön pupujussien" kanssa kolmipyörällä ja oli niin nahkatakkia, niin nahkatakkia. Pelkäsi vaan kovasti kaatumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden kahjojen esikuva puutarhatonttu putler ajoi venäjänä "Yön pupujussien" kanssa kolmipyörällä ja oli niin nahkatakkia, niin nahkatakkia. Pelkäsi vaan kovasti kaatumista.
"Born to be wild, lallallaa Ural....!"
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/neuvostoliittolainen-ural-moottoripyora-sai-alkunsa-kun-hitler-ja-stalin-liittoutuivat-bmw-joutui-luovuttamaan-piirustukset-venalaisille/93501de0-b515-4dc5-a48b-6feb35ef23fa
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä..
- Anonyymi
"SDP:n puoluesihteeri Mikkel Näkkäläjärvi ja vihreiden Anna Moring eivät ole noin vuoden puoluesihteerinä toimittuaan törmänneet autoritääristen valtioiden vaikuttamisyrityksiin."
"Perussuomalaisten puoluesihteeri Harri Vuorenpää ja keskustan Antti Siika-aho kieltäytyivät haastattelusta kesälomiin vedoten. MTV Uutiset ei tavoittanut vasemmistoliiton puoluesihteeri Anna Mäkipäätä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sebastian-tynkkynen-ei-mtv-n-mukaan-ollut-ainoa-venajan-leirikutsun-saanut-tutkijat-venajan-strategia-on-muuttunut/8978648#gs.cqikga
- Anonyymi
Aivan mahtavaa "keskustelua" palstan aiheesta!!!!
- Anonyymi
Joko Inkeroisissa on ollut ilmasoudun MM-kisojen avajaiset? Onko itse rapamaha pulla-ossi edustamassa Suomea?
- Anonyymi
Itse kun olen iäkkäämmän polven edustaja en tiekä mitä tarkoittaa vajakki. Kertokaa jos joku tietää.
- Anonyymi
Se tarkoittaa keskitason kepulaista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683