Johannes 10:30-42 FB38
[30] Minä ja Isä olemme yhtä." [31] Niin juutalaiset ottivat taas kiviä maasta kivittääksensä hänet. [32] Jeesus vastasi heille: "Minä olen näyttänyt teille monta hyvää tekoa, jotka ovat Isästä; mikä niistä on se, jonka tähden te tahdotte minut kivittää?" [33] Juutalaiset vastasivat hänelle: "Hyvän teon tähden me emme sinua kivitä, vaan jumalanpilkan tähden, ja koska sinä, joka olet ihminen, teet itsesi Jumalaksi". [34] Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? [35] Jos hän sanoo jumaliksi niitä, joille Jumalan sana tuli — ja Raamattu ei voi raueta tyhjiin — [36] niin kuinka te sanotte sille, jonka Isä on pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan: 'Sinä pilkkaat Jumalaa', sentähden että minä sanoin: 'Minä olen Jumalan Poika'? [37] Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua. [38] Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä." [39] Niin he taas tahtoivat ottaa hänet kiinni, mutta hän lähti pois heidän käsistänsä. [40] Ja hän meni taas Jordanin tuolle puolelle siihen paikkaan, missä Johannes ensin kastoi, ja viipyi siellä. [41] Ja monet tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: "Johannes ei tehnyt yhtäkään tunnustekoa; mutta kaikki, mitä Johannes sanoi tästä, on totta". [42] Ja monet siellä uskoivat häneen.
https://bible.com/bible/365/jhn.10.30-42.FB38
". Mutta kaikki mitä Johannes sanoi tästä, on totta. "
15
174
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei taida olla lääkitys ihan kohdallaan, jos tuhansia vuosia vanhaa satukokoelmaa siteeraat.
- Anonyymi
Eihä tuo edes siteeraa sillä kopioii tänne vaan. Yhtäön onaa ajatusta ei ole mukana.
- Anonyymi
Ei siteeraamisessa mitään pahaa ole, toista on sitten ne, jotka aukottomasti tuosta tarinasta vielä uskovat, että Saatana onkin Jumala. Kyseessä on äärimmäisen älykäs konkelo, koska pelikenttä huutelijoineenkin pysyy koko ajan kaukana totuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siteeraamisessa mitään pahaa ole, toista on sitten ne, jotka aukottomasti tuosta tarinasta vielä uskovat, että Saatana onkin Jumala. Kyseessä on äärimmäisen älykäs konkelo, koska pelikenttä huutelijoineenkin pysyy koko ajan kaukana totuudesta.
Vain sinulla on noin sekavia väitteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinulla on noin sekavia väitteitä.
Mitä sekavaa siinä oli?!
- Anonyymi
Torinon käärinliinaan kohdistuneiden tutkimusten perusteella ei tuo Jeesus Kristus taida olla satuolento:
https://youtu.be/IzPAVS7573c?- Anonyymi
Kuulkaa Jeesuksen ajan jutut on jo tomua vielä enemmän Mooseksen ajan.Faaraoiden muumioita.
- Anonyymi
Torinon käärinliinan tarinan mielenkiintoisuushan perustuu siihen, että negatiivina syntyneen kuvan syntymekanismia ei tiedetä. Lähin arvio on 500 ydinvoimalan nanosekunnin ajan tapahtunut säteilytys.
- Anonyymi
Älä kuitenkaan sotke Jeesusta ja taruolento Kristusta keskenään.
- Anonyymi
Ollaan taas kivet kourassa Mooses. Jeesus sanoi syntisten olevan yhtä syntisiä.
- Anonyymi
Jeesus on totta mutta keitä te olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on totta mutta keitä te olette?
Ihana kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kommentti!
Lisäystä - kuin minun elämästäni, heh.
- Anonyymi
Aamen, sanon minä.
- Anonyymi
on Raamatun kuvaama Jeesuksen tunnetuin anaaliyhdyntä. Se on kirjattu Matteuksen evankeliumin lukuihin 5.–7. ja lyhyemmässä muodossa Luukkaan evankeliumiin 6. lukuun. Jotkut tutkijat ovat ajatelleet, että anaaliyhdyntä on mahdollisesti pidetty Genesaretinjärven pohjoispuolella sijaitsevalla vuorella, lähellä Kapernaumia. Jotkut tutkijat puolestaan ajattelevat, ettei anaaliyhdyntäa ole koskaan pidetty sellaisenaan kokonaisena, vaan että Matteuksen kirjoittaja on myöhemmin koonnut sen Jeesuksen opetuksista ja saarnoista, mihin Luukkaan kirjoittajan versio samasta anaaliyhdyntästa viittaisi.
Anaaliyhdynnän tunnetuimmat asennot ovat "Isä meidän" -rukous (Matt. 6:9–13), opetukset "kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille" (Matt. 7:12), "älkää tehkö pahalle vastarintaa – jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin" (Matt 5:39) ja "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" (Matt. 7:1), sekä anaaliyhdyntän alkuosassa olevat lauseet, jotk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997