Suomelle profetia Norjasta.

Anonyymi-ap

Tänä kesänä hieman ennen juhannusta,oli tullut profetia Suomelle,norjalaisen Olof Fjöll nimisen veljen kautta.
Hän lähetti sen Osloon,josta se saapuo Helsinkiin.
Teksti on suora lainaus profetiasta:

"Kuule Suomen heimo,Minä Herra Sebaot Kutsuin sinut nimeltä,Minä Puin sinut kultaan ja kunniaan.
Minä Annoin sinulle Armoani riittämiin,Enkä sinua Hyljännyt.
Sinä kuitenkin hylkäsit Minut.
Vuosikymmeniä sitten Annoin herätyksen tulla tähän maahan.
Annoin vieläpä profetianikin tulevista ajoista ja palvelijastani,joka seisoisi Minun Edessäni kun suuret ahdistukset tulevat.
Nyt Minun Mittani On Täyttynyt.
Te ette ole ottaneet vaarin Minun Sanoistani.
Yksikään Puheeni ei ole mennyt perille.
Niinpä Minä Nauran,kun teidän käy huonosti,Pilkkaan teitä kun tulee aikani,jota te kauhistutte.
Te kutsutte Minua,mutta Minä En Vastaa.
Loukattu veli on kuin linnoitettu kaupunki.
Te revitte Minun palvelijani ja tuotitte murheen sille,jolle Minä En murhetta Tuottanut.
Minä revin maahan asera tarhanne ja lyön ppikianne monilla vitsauksilla.
Minä En kuitenkaan Omiltani Ota Armoani pois.
Minä Itse Voitelin palvelijani,niinkuin Lupasin Tukholman profetiassa vuonna 1984.
Tämän palvelijani te olette repineet maahan ja häväisseet hänet,Minun profeettani.
Minä Ilmoitin alkavan herätyksen,jola kestää kuusi vuotta ja päättyy 2029,mutta nyt te olette sulkeneet itseltänne tämän herätyksenne Siunauksien Sateet.
Nyt on liian myöhäistä katua.
Tämän herätyksen jälkeen Minä,Herra Sebaot,Annan Suomeenne tulla neljäkymmentä vuotta pitkän kuivuuden.
Teidän pastorinne kuihtuvat erämaan hiekkaan ja unhoitetaan,kuten Niilo Yli-Vainion edeltävät.
Minä Herra,Taivaan ja Maan Jumala,Olen sinua kaikkialta Kutsunut,mutta sinä Suomen seurakunta lankeait farisealaisuutesi syntiin,koska himoitsit ainoastaan vääryytesi palkkaa.
Katso poikiesi ruumiskasoja ja ymmärrä,että Minä Olen Kaikkivaltiaan Jumalan Ainokainen Poika.
Ensimmäinen ja Viimeinen.
Pian Suljetaan Suomen taivas herätyksen Tulelta ja Sateelta,eikä Uutta enää Anneta,pitkään pitkään aikaan.
Etsikkoaikasi on päättynyt,sinä Suomen kansa.
Aamen Aamen Aamen".

51

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko linkkiä jossa profetia?

    • Anonyymi

      Uskoisin, että Suomesta löytyy yksittäisiä ja rukouspiiriläsiä ja sala uskovia enemmän kuin kukaan uskookaan. Rukouksemme voi kääntää Jumalamme mielen, kuten aikoinaan Niinivessä, Joonaan saarnan seurauksena. Jeesus pitää omistaan huolen, olipa heidän kohtalonsa täällä lihassa mikä tahansa. Pilkkaajat ovat selkeästi valinneet toisen tien. He voivat pyytää apua omalta mestariltaan saatanalta.

      • Anonyymi

        Näin on, Mooses oli varoittavana esimerkkinä, kapinaan nouseville aukeaa maa ja nielee tuonelasn.


    • Anonyymi

      Väärä profetia.

      • Anonyymi

        Näin on!


      • Anonyymi

        Tämä pitäisi kompentoida.


    • Anonyymi

      Sakarja(n) Jumala. eli Meidän Suomalaisten ISÄ, sanoo:
      1 Sitten tuli tämä Herran Sebaotin sana:

      ja sitten se HYVÄ ilosanoman, Evenkeliumi jatkuu:

      Sak. 6:
      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.

      ja edelleen:
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

      Joten tämä "näky" ja ilmoitus on Jumalan ilmoitus, (ennustus)
      Pohjoisesta maasta eli Suomesta joka on, Herran Ilmoitetun, sanan mukaan:

      Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
      Me ollemme osa tai koko tuo Efraim, ESIKOINEN!

      tämä on Herran Jumalan, Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin ilmoitus meille!

      Efraimin osa on OLEVA, eli tuleva;
      Jo Mooses sen tiesi ja sai ilmoituksen:

      5. Moos. 33:

      13 Ja Joosefista hän sanoi: "Herra siunatkoon hänen maansa kalleimmalla, kasteella, joka tulee taivaasta, kalleimmalla, mikä tulee syvyydestä alhaalta,
      14 kalleimmalla, minkä aurinko antaa, kalleimmalla, minkä kuun vaiheet tuottavat,
      15 kalleimmalla, mikä tulee ikuisten vuorien huipuilta, kalleimmalla, mikä tulee ikikukkuloilta,
      16 kalleimmalla, minkä maa kasvaa, ja kaikella, mitä siinä on, ja mielisuosiollaan, hän, joka pensaassa asui. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.
      17 Uljas on hänen härkiensä esikoinen, sen sarvet ovat kuin villihärän sarvet; niillä se puskee kumoon kansat, kaikki tyynni maan ääriin saakka. Sellaisia ovat Efraimin kymmenet tuhannet, sellaisia Manassen tuhannet."

      Joten LUKEKAA Jumalan Sanaa, Raamattua ellei, niin te eksytte ja eksytätte!

      Kuten Herrani Jeesus, Jumalan poika, sanoi:

      Matt. 22:29
      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

      Lukekaa Jumalan Sanaa, Raamattua, sekä uutta että vanhaa testamenttia eli perintö kirjaa!

    • Anonyymi

      5. Moos. 18:15
      Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa.

      Nyt tämä liitttyy Efraimin osaa?
      eli Jeremia, luku 16, luku 23 ja luku 31

      Jer. 16
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      Jer. 23
      6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."
      9 Profeettoja vastaan. Minun sydämeni on murtunut rinnassani, kaikki luuni raukeavat. Minä olen kuin juopunut mies, kuin sankari, jonka viini on voittanut, Herran edessä ja hänen pyhien sanojensa edessä.

      Jer. 31
      7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      eli oliko, Herra Jeesus:
      "Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta," ???
      ja
      "minun kaltaiseni; häntä kuulkaa." ???

      5. Moos. 18:
      8 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
      19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.

      ja Jeesus todistaa itseestään:
      Joh. 3:

      17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

      Herran tehtävä ei ole TUOMITA vaan pelastaa, sen profeetta joka tulee ,sekä tuomitsee että antaa kovan kurituksen aina kuolemaan asti!

      Joh. 12:47
      Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman

      Näin ei ole sanottu, kirjoitettu tulevasta, vaan se tuleva on tuleva tuomitsemaan ja rangaisemaan pahaa kansaa

      Nyt MUISTA että ilmestys kirjan sanoma ei ole "ilosanoma" kaikille vaan harvoille!

      esim:
      Ilm. 3:

      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

      eli Seurakunnan sisällä tulee olemaan ja alkamaan tuomiot!

      Joten LUKEKAA Jumalan Sanaa!

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Kyllä Fjöllin profetia on nyt väärä.
      Ei se voi pitää paikkansa.
      Miksi Jumala Puhuisi Norjasta,kun meilläkin on Pyhä Henki?

    • Anonyymi

      Kyllä Suomeen on nyt tulossa sota.
      Kamelikurjet tulevat sivistyksen tilalle.

    • Anonyymi

      Kun tätä kompentoidaan oikein,niin havaitaan että Jumalan Sana On Ikuinen.

    • Luottaisin enemmän vaikka siihen sääprofeettaan, sammakkoprofessori Taisto Heikkiseen, joka 90 luvulla ennusti säätä sammakoiden perusteella.

      https://listafriikki.com/vainsuomijutut/suomalaiset-saaprofeetat-ennustus/

      "Heikkisen mukaan tuttua sammakkoa voi oppia lukemaan ja sen olemuksesta näkee, mitä mieltä se on tulevista säistä. Erityishuomiota kannattaa kiinnittää jalkoihin."

      Varmasti luotettavampi kuin joku norjalainen profeetta, joka vetää ennustuksia stetsonista.

      Stetsonista vedettyjä ennustuksia on lähinnä kahdenlaisia:

      1. tarkkoja ennustuksia jotka ovat aina väärässä.

      2. totaalisen epämääräisiä ja sekavia jorinoita jotka voi jälkikäteen tulkita tarkoittaneen mitä tahansa.

      Pääosin tämä norjalainen ennustus kuuluu luokkaan 2, koska mistään mitattavissa olevasta asiasta ei voida havainnoida onko "Suomen taivas suljettu herätyksen sateelta". Herätyksen sadetta kun on vaikeampi mitata kuin fyysistä sadetta. Kaikki uudet herätysliikkeet voidaan laskea halutessa vain Saatanan eksytykseksi eikä aidoksi herätykseksi, tai sitten ne voi halutessaan laskea aidoksi "herätyksen sateeksi".

      Uskontoja on tullut ja mennyt niin kauan kuin ihmisillä on ollut jonkinlaista kulttuuria. Mikään ei ole pysyvää, ei varsinkaan kristinusko. Jeesuksen piti tulla takaisin jo apostolien eläessä. 2000 vuotta on kulunut eikä Jeesusta ole näkynyt. Tämä on ehkä kristinuskon pahin ongelma. Ei pitäisi ennustella mitään tarkkaa, koska tarkat ennustukset ovat (lähes) aina väärässä, jos ne on vedetty stetsonista.

      Itse ennustan että herätysliikkeitä edelleenkin tulee ja menee ja uusia uskontojakin tulee ja menee ja niissä on omia herätysliikkeitään. Tämän perustan siihen, että tätä samaa huuhaata on tarjottu ihmisille jo tuhansia vuosia, joten miksipä se mihinkään muuttuisi. Ateistien määrä tosin saattaa pikku hiljaa lisääntyä, kun enää siitä ei joudu roviolle, eikä kirkonkiroukseen.

    • Anonyymi

      Ei ole väärä profetia, se oli uhka joka poistui.

    • Anonyymi

      "Miksi Jumala Puhuisi Norjasta,kun meilläkin on Pyhä Henki?"

      tästä aiheesta en tahdo teitä enkä ketään haastaa,
      MUTTA

      Ap. t. 4:8
      Silloin Pietari, Pyhää Henkeä täynnä, sanoi heille: "Kansan hallitusmiehet ja vanhimmat!

      Tässä Pietari, ja sitten "muut" nimeltä mainitut:
      Gal. 2:

      6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,

      Kirkon eli Seurakunnan tukupylväät!
      Pietari, Johannes ja Jaakob. Jerusalemin "paimen" eli johtaja jolla oli hyvät välit, "hallituksen eli sanherien kanssa ! ! !

      9 ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.

      ja mitä Paavali, Myös täynnä Pyhää Hengeä:
      Ap. t. 13:9
      Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen

      joka sitten todistaa, heistä:

      "4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,"

      VALHE VELJIÄ! luikertaneet vakoilemaan, Herran omia, joita sitten Paavali julkisesti nuhteli ja arvosteli sekä moitti!!

      "11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista."


      Nyt se että olet tai olmme Täynnä Pyhää Hengeä ei ole tae mistään!!!
      mutta se on mahdollisuus, kuten oli Paavalilla joka sitten antoi Hengen vaikuttaa itsessään.

      nyt kuten aina sanon sanon taas: Lukekaa Jumalan Sanaa, sekä uutta että vanhaa testamenttiä eli mitä PERINTÖ KIRJAT meille lupaavat.

      Me ollemme Herran vanhurskauttamia, eli "syyttömiä", "viattomia"
      kuten Jesaja huudahtaa:

      Jes. 54:
      13 Sinun lapsesi ovat kaikki Herran opetuslapsia, ja suuri rauha on sinun lapsillasi oleva.
      14 Sinut vahvistetaan vanhurskaudella; sinä olet oleva kaukana väkivallasta, sillä ei sinulla ole pelkäämistä, ja kaukana hävityksestä, sillä ei se sinua lähesty.
      15 Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
      16 Katso, minä olen luonut sepän, joka lietsoo hiilivalkeata ja kuonnuttaa aseen käytäntöönsä; mutta minä olen myös luonut tuhontuottajan hävittämään sen.
      17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      HUOM
      Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

      Perintö osa, Herran antama ja tekemä vanhurskaus meissä ja meille!
      Perintö osa! eli jos olet ollut josksu testamenttia lukemassa omassa elämässä niin innoissa odotat mitä sinunulle on jötetty ja määrätty testamentin tekijän Nimessä ja tekona!

      Herra on meidän TAE, että testamentin eli perinnön saaminen, tuleminen meille on varma!
      sillä Herra on kuollut ja sitten testamentti on voimassa.

      Nyt täällä maanpäällä me tarvitsemme tätä osaa perinnöstä emme taivaassa, siellä olemme aina mitä Herra on ilmoittanut, nyt sen sijaan me tarvitsemme, Pyhää Hengeä että uskomme ja saamme vastaan ottaa sen perinnön, mikä on meille annettu.

      Paavali otti sen vastaan ja Pietari ja muut, sitten mahdollisesti, ei ole varmaa, myöhemmin kun Paavali heitä opetti!

      joten, olkaa aina aralla tunnolla, Herran Sanan edessä ja vastustakaa kaikkea pahaa ja tutkimaa kaikki !
      ja pitäkää se mikä on hyvää,

      nyt tässä on kaksi osa puolta, jok norjalainen joka ennustaa jotain ja sitten Jumala Sakarjan suulla, ketää uskot, norajalaista tai Sakarjaa.'

      ja sitten lisää kahvia,
      Kiitettty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus (voideltu) ja Isä joka on meidän kansamme ja puolella.

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Tulipa siinä kerralla paljon.
      Täytyy tutkia.

    • Anonyymi

      Kuka se profeetta on jonka he repivät?
      Kai edes se tulisi tietää?

      • Anonyymi

        Ainakin se yksi rohveetaksi ilmoittautunut sai paperit psykoosista ja pedofiliasta.


    • Anonyymi

      Kuka on Olof Fjöll?

    • Anonyymi

      Minua haittaa eniten tuo sana "40 vuotta".
      Uskon että maailma loppuu jo ennen 2030 sitten alkaa 1000v rauhan aikaa.

      Muu tuomio voi hyvin pitää paikkansa mutta ihmisiä tulee uskoon koko ajan eikä Raamattu koskaan puhu mistään "herätyksestä".

    • Anonyymi

      2. Tess. 2:
      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

      ja Herran oma todistus, kuka tietää ja vai tietääkö
      Ap. t. 1:
      7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
      8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

      Huom kenelle tulee todistaa ja julistaa ilosanomaa, SUOMALAISILLE!''
      sanonta maanääriin, maanloppuu tai muut on, mitä varmimmin FIn land.
      josta Jeremia puhuu luvuissa, 16, 23 ja 31.

      nyt sama se.

      me emme tiedä eikä Herra ilmoita tätä asiaa eli aikaa kenellekkäää, ja kaiken lisäksi se aika on liikkuva!

      eli jos joku tai kaksi tai koko seurakunta rukoilee ettei se tapahtu talvella eikä sapattina se päivä muuttuu eli menee eteenpäin, joten sitä ei ole kirjoitettu kiveen eli hakattu kiveen kuten Mooseksen laintaulut tai Jobin kirja.

      nytm kuten muistat, sillä ahkerasti luet KOKO Raamattua, myös apo kirjoja, niin tiedät että, on aika, 7 vuotta (vuotta) kun Googin kapteeni , ei siis kuninkas ja hallitsija, tekee mitä tekee, niin SEN JÄLKEEN on aika:

      Hes. 39:
      9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
      10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
      11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso'.

      Joten, Paavalin sanoi, älkää antako pelotella itseänne, ikäänkuin Herran Päivä olisi jo tai olisi jopa mennyt.


      ja mitä sitten tulee tähän googin tapaukseen niin siihen juuri liittyy Efraim eli taas Jeremia, 16,23 ja 31, eli pohjoisesta eli maanääristä, maanlopusta tulee Efraim!

      se toinen lammaslauma josta Herra puhui:

      Joh. 10:16
      16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      ja kuten aina, niin taas TARKISTIT ,asiayhteyden, HYVÄ PAIMEN :)

      14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,

      juutallaiset, silloin ja käännynnäiset tänäpäivänä, EI TUNNE HERRAA!
      Mutta me tunnemme, koko Suomen kansa!

      no sama se.

      tukikaamme itse kukin Danilein aikoja joista voimme PÄÄTELLÄ mutta emme päivää vaan ajankohdan noin 10-20 vuoden jaksolla.

      Kuinka nopeasti Efraim tulee eli menee Luvatuu maahan, sitä ei tiedetä mutta sen eräs vaikutus on että " 'Mooses' laitetaan viralta" eli LAKI, josta Galatalaise kirje sekä Roomalaiskirje puhuu vaikka sen eräs osa, kuten luku 11 on VÄÄRIN TULKITTU!

      no sama se.

      KAIKKI tulevat näkemää ja havaitsemaan kun goog tekee jotain ja asmoinhin aikoihin Efraim palaa luvuttuu maahan.

      nämä eivät ole salassa vaan näkyvät:

      Matt. 24:33
      Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.


      Jeesus puhu nekemisestä eli omilla silmällä, "ei Hegen", ja samaa tarkoittaa Paavalin opetus Tessalonikaisille.

      monet, väärät profeeta ja opettajat ja paimenet, sanovat että nyt tulee aika ja on, jolloin Herran Päivä tulee.

      toki tulee, mutta, VALVOVILLE se ei ole salaisuus eikä yllätys.

      MAAIMALLE se on sekä "pahoille uskoville"

      Luuk. 21:34
      Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta

      Luukasm kirjoittaa samaa mitä Matt 24!

      eli lopun aikana, tulee sitten:
      "päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta"

      Herra Suokoon että me valvomme ja näemme, ja tiedämme ettei se päivä pääse yllättämän!

      35 niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
      ei tyttö nimeltä paula vaan ANSA!
      eli samalla idealla EKSYTYS!

      Kuten Matt 24, Luuk 21 ja Paavali, monesti puhuu, kuten Tess 2; !!!

      Jumala salli tämän tai jopa lähetää VÄKEVÄN EKSYTYKSEN, koska ihmiset eivät tahdo uskoa ja tehdä parannusta!

      Ilm 2
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei
      tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      Seurakunnan sisällä !!!!

      no sasa se
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Nyt on tulossa kovat tuomioiden ajat,koska kansa elää synnissä.

    • Anonyymi

      Idän taivas tummenee ja paljon salamoi,Utsjoen yöttömät yöt ovat ohitse,syksy saapuu.

    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä humpuukia, sielullista uhittelua. Ei Jumala "puhu" Suomen kansalle.
      Vain niille, joilla on "hengen korva"...

      Aloitus on katkeran tason uhkausta ja pelottelua, sairasta,

    • Anonyymi

      Jumala Kostaa sinulle.

    • Anonyymi

      Aloitus on juuri sitä,mitä kansa haluaa.
      Oopiumia kansalle.

    • Anonyymi

      Aloituksesta Pyhä Henki Sanoi minulle:

      -"Sille on tullut profetian arvo".

    • Anonyymi

      Tämä on nyt suuren ravistelun aikaa,tulee suuri hengellinen ravistelu.

    • Anonyymi

      Suomi on taloudellisesti ajelehtimassa.. Talous- ja ulkopolitiikka on seurailua. Selvä idealismi ohjaa. Reaali talous on unohdettu.
      Lapsellinen politiikka on heikentänyt Suomen kehitystä ja asemaa.
      Esim... Miksi pitäisi tukea länsi rahan etua, tai itä-rahan etua ?
      Eikö se oma itsenäisyys olisi tärkeämpää ??
      Alistumalla talouskin selvästi tuhoutuu,, olemme pelin uhreja !!
      Jouduttiin inflaation, energia kiskonnan, raaka-aine kiskonnan uhreiksi ja suurvalta sodan pakko tukijoiksi.... jne, yms..
      - taitaa nyt käytännössä olla niin, että eu ja nato on se uhka Suomelle.
      Ja taustalla tuhoon ohjaa ahneus, lännen globalisti raha pelurit !!
      - Suomessa köyhyys lisääntyy, kun itsenäisyys on menetetty ja toimitaan vain netto maksajina !
      Täytyy muistaa ikävä tosiasia, että Länsi raha alkoi hivuttautua kohti ukrainan luonnonvaroja,, raha ja ahneus ohjasi... ei neuvoteltu, toimittiin ylimielisesti ahneesti. - näin, vähitellen länsi sai sodan syntymään. - ja sota on oiva keino hoitaa yli-velka us ja eu asioita, tulonsiirtoja,,,,,
      Sota on siis länsi-globalisti uhoa ja busines.

      Suomikin joutui ongelmiin, netto-maksajana ! ei itsenäisenä.
      nato ja eu ei työllistä. nato ja eu vain pumppaa rahaa ja elintasoa ulos Suomesta.
      Lapsellinen Hallintomme on tuhonnut Suomen taloudellisen kehityksen likinäköisellä politikoinnilla !

    • Anonyymi

      Suomi kuuluu Tyatiraa.n.
      Poh Amerikka,Pohjoismaat,Brittein saaret.

      Keski-Eurooppa on Pergamo.

    • Anonyymi

      Tuleeko nyt sitten maailmanloppu?

      • Anonyymi

        Odotamme Jeesuksen toista tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotamme Jeesuksen toista tulemista.

        1. Armon aika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa. Tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ainakin se on lähempänä.

    • Anonyymi

      Moi. Kiitos, kun jaoit. Hyvin inhimilliseltä tekstiltä vaikuttaa. Entä, jos joku alkaa käymään Jumalan kanssa neuvotteluja. "Entä jos löytyy kuitenkin miljoona ihmistä, jotka palvelevat sinua ja katuvat syntejään, aiotko sittenkin hylätä Suomen Siionin?"

      Voiko Jumala vastata näin. Onko Hän joskus ennenkin niin vastannut:

      "Jos löydän miljoona hurskasta, minä säästän sen."

      Rukoilija jatkaa: "Entä jos löytyy viisisataa tuhatta hurskasta. Etkö säästäisi maata tuon viidensadan tuhannen tähden?"

      Mitä Jumala tähän vastaisi?

      Eikö Venäjän kansa ole vielä pahemmin syntiä tehnyt kuin Suomi. Miksi se säästetään ja Suomea kuritetaan? Onhan Suomea toki historian saatossa kuritettu ja synnintuntoa näin saatu kansaan syntymään. Ei ole kovin pitkäkään aika siitä viimeisestä kurituksesta. "Babyloniin", eikä Siperiaankaan silloinkaan kansaa tai sen osaa (Karjalaisia) siirretty, vaan ihan omaan itsenäiseen maahan pääsivät hekin.
      Moni luotti silloinkin kuitenkin taivaalliseen isänmaahan, johon jokainen Jeesukseen uskova kerran pääsee. Se toi lohdutusta ja rohkaisua onnettomuuksien keskellä.

      Neuvostoliitto hajosi. Sen aikana kuitenkin monet oman kansan jäsenet kokivat "Babylonin pakkosiirtolaisuuden". Nyt se tekee smoja syntejä uuden ideologian alla. Miten mahtaa käydä? Yksin Jumala tietää sen.

      Kaikkea hyvää!

    • Anonyymi

      Norjalle profetia Suomesta

      Tänä kesänä hieman ennen juhannusta,oli tullut profetia Suomelle,norjalaisen Olof Fjöll nimisen veljen kautta. Kukaan ei tunne sinua joten turpa kiinni roskakasa.
      "Kuule Norjan heimo,kuka siellä on seonnut nyt?
      Vuosikymmeniä sitten Annoin herätyksen tulla tähän maahan ja minkähän herätyksen? Jonkin lestaadiolaisko? hahahhaah!!
      Annoin vieläpä profetianikin tulevista ajoista ja palvelijastani..ja sinä suollat harhaa?
      Nyt Minun Mittani On Täyttynyt.Niin minunkin pedofiilejä kohtaan,perkeleen pahaiset lasten xxx.
      Te ette ole ottaneet vaarin Minun Sanoistani,no miksi ?
      Meillä on KRISTUS !

    • Anonyymi

      No voi,Hänetkö nyt Vikauhriksi niittasit?

    • Anonyymi

      Koetelkaa tätä profetiaa,onko se Jumalasta,vaiko syvyyksistä.

    • Anonyymi

      ..."Lyön ppikianne monilla vitsauksilla"...

      Kepulainen oli juuri Pyhäjärveltä kaatunut.
      Zelenskyin riveissä Ukrainassa.

    • Anonyymi

      Minäkin näen,että tulee pitkä kuivuus,syynä on hengellinen laulukirja.
      Se on nostettu epäjumalaksi virsikirjamme tilalle.

    • Anonyymi

      Miekan halpa kopio,on floretti.
      Lemipinimensä on "myrkyttäjä".
      Se on hengellinen laulukirja.

    • Anonyymi

      Onko Olof följyssä vielä?

    • Anonyymi

      Valehtelet! Edes norjan kielellä ei löytynyt pienintäkään tietoa yhdestäkään Olof Fjöll -nimisestä henkilöstä ja täsmälleen yhtä vähän koko asiasta! Olet siis asioita vääristelevä ja valehteleva rotta, kuten niin moni muukin kieroutunut ja tälle palstalle paskaa työntävä, itseään uskovaiseksi mainostava, mutta todellisuus on kaukana siitä!

      • Anonyymi

        Kuten täällä toisessa viestiketjussa on jo kirjoitettukin, niin yksinkertaisille uskovaisille voi syöttää mitä tahansa valetta, kunhan vain mainitsee Jumalan ja Jeesuksen, niin täydestä menee! 🤣


      • Anonyymi

        Tämän päivän "todellisuus" on näkyväistä,mutta pian aika muuttuu.


    • Anonyymi

      Olof Fjöll on työskennellyt saarnasmiehenä eräässä norjalaisessa oikku seurakunnassa,keskisessä pohj.Norjassa,vai oliko se etelässä.

    • Anonyymi

      Jos Jumala minulle olisi puhunut nuo sanat, olisin varmaan pyytänyt Häneltä armoa ja sanonut Hänelle jotenkin seuraavasti: Etkö kuitenkin säästäisi Suomen kansaa, jos sieltä löytyisi satatuhattaa uskovaa. Ethän voisi kaikessa oikeudenmukaisuudessasi tuhota uskovia yhdessä jumalattomien kanssa.

      Jumala ehkä olsi vastannut tähän suurin piirtein näin, jos oikei tunnen Jumalan mielenlaadun; "Jos löydän sieltä satatuhatta hurskasta, minä toki säästän kansakunnan tuon sadantuhannen hurskaan tähden."

      Kovin inhimillisesti ihmiset Jumalasta ajattelevat. No Jumala on valmis antamaan senkin anteeksi, jos ihminen aidosti katuu.

      Kaikkea hyvää!

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä näille kirjoittajille on tapahtunut?

      • Anonyymi

        Jumala Hävittk Sodoman ja Gomorran.
        Samoin Lootin vaimon.


      • Anonyymi

        Olof Fjöll on "taitelija/peitenimi.
        Norjalaisveli tiesi saavansa tästä profetiasta isot haukut.
        Vaikutti kuitenkin oikein innostuneelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olof Fjöll on "taitelija/peitenimi.
        Norjalaisveli tiesi saavansa tästä profetiasta isot haukut.
        Vaikutti kuitenkin oikein innostuneelle.

        Mikä hänen virkansa oli?


    • Anonyymi

      Suomi on de facto,sodassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe