Tekstiviestiä en saanut väärä numero toki mahdollista. Muutama sähköpostijotka kesällä jäi huomiotta tai meni roskapostiin.
Onko tämä oikein?odotin pakettia kauan..
Matkahuolto palautti pakettini kiinaan
4
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi aina ne tietonsa tilaukseen tarkistaa kunnolla ennen tilauksen lähetystä että varmasti on kaikki oikein. Se yksikin näppäilyvirhe puhelinnumerossa ja / tai sähköpostiosoitteessa aiheuttaa sen että tilauksesi ei tule sinulle perille koska virheellinen yhteystieto aiheuttaa sen että et saa ilmoitusta paketin saapumisesta postiin tai noutopisteeseen ja silloin se palautetaan määräajan kuluttua. Myös ne roskapostiinkin menevät sähköpostit ja muutkin kannattaa aina tsekata jos pakettia odotat, aina ei oudosta osoitteesta tulevat postit tule siihen oletuspostilaatikkoon vaan menevät roskapostiin.
Minulle ei ole kertaakaan jäänyt paketti tulematta ja aina tarkistan että varmasti on kaikki oikein ennenkuin tilauksen lähetän. Tilausvahvistuksen olen myös aina saanut ja siitä vielä näen että kaikki oikein.- Anonyymi
Minulle on aina tullut Matkahuollolta tieto kun olen sen kautta valinnut toimituksen kun ulkomailta tilaamani paketti on saapunut Suomeen ja Matkahuolto on kirjannut sen. Sen jälkeen olen voinut seurata kuljetusta saamallani seurantakoodilla
- Anonyymi
Miten tämä keskustelu muka liittyy jouluun?
- Anonyymi
Miten niin, eihän tässä missään joulua mainita..... Tämähän on kahvikeskustelut- palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1273169Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk612815Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro352212Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1032118Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1301988Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva441961Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101232Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas67994Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville12985Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77910