Tekstiviestiä en saanut väärä numero toki mahdollista. Muutama sähköpostijotka kesällä jäi huomiotta tai meni roskapostiin.
Onko tämä oikein?odotin pakettia kauan..
Matkahuolto palautti pakettini kiinaan
4
269
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kannattaisi aina ne tietonsa tilaukseen tarkistaa kunnolla ennen tilauksen lähetystä että varmasti on kaikki oikein. Se yksikin näppäilyvirhe puhelinnumerossa ja / tai sähköpostiosoitteessa aiheuttaa sen että tilauksesi ei tule sinulle perille koska virheellinen yhteystieto aiheuttaa sen että et saa ilmoitusta paketin saapumisesta postiin tai noutopisteeseen ja silloin se palautetaan määräajan kuluttua. Myös ne roskapostiinkin menevät sähköpostit ja muutkin kannattaa aina tsekata jos pakettia odotat, aina ei oudosta osoitteesta tulevat postit tule siihen oletuspostilaatikkoon vaan menevät roskapostiin.
Minulle ei ole kertaakaan jäänyt paketti tulematta ja aina tarkistan että varmasti on kaikki oikein ennenkuin tilauksen lähetän. Tilausvahvistuksen olen myös aina saanut ja siitä vielä näen että kaikki oikein.- Anonyymi
Minulle on aina tullut Matkahuollolta tieto kun olen sen kautta valinnut toimituksen kun ulkomailta tilaamani paketti on saapunut Suomeen ja Matkahuolto on kirjannut sen. Sen jälkeen olen voinut seurata kuljetusta saamallani seurantakoodilla
- Anonyymi
Miten tämä keskustelu muka liittyy jouluun?
- Anonyymi
Miten niin, eihän tässä missään joulua mainita..... Tämähän on kahvikeskustelut- palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67768
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 66405
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
- 34364
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359