Tekstiviestiä en saanut väärä numero toki mahdollista. Muutama sähköpostijotka kesällä jäi huomiotta tai meni roskapostiin.
Onko tämä oikein?odotin pakettia kauan..
Matkahuolto palautti pakettini kiinaan
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi aina ne tietonsa tilaukseen tarkistaa kunnolla ennen tilauksen lähetystä että varmasti on kaikki oikein. Se yksikin näppäilyvirhe puhelinnumerossa ja / tai sähköpostiosoitteessa aiheuttaa sen että tilauksesi ei tule sinulle perille koska virheellinen yhteystieto aiheuttaa sen että et saa ilmoitusta paketin saapumisesta postiin tai noutopisteeseen ja silloin se palautetaan määräajan kuluttua. Myös ne roskapostiinkin menevät sähköpostit ja muutkin kannattaa aina tsekata jos pakettia odotat, aina ei oudosta osoitteesta tulevat postit tule siihen oletuspostilaatikkoon vaan menevät roskapostiin.
Minulle ei ole kertaakaan jäänyt paketti tulematta ja aina tarkistan että varmasti on kaikki oikein ennenkuin tilauksen lähetän. Tilausvahvistuksen olen myös aina saanut ja siitä vielä näen että kaikki oikein.- Anonyymi
Minulle on aina tullut Matkahuollolta tieto kun olen sen kautta valinnut toimituksen kun ulkomailta tilaamani paketti on saapunut Suomeen ja Matkahuolto on kirjannut sen. Sen jälkeen olen voinut seurata kuljetusta saamallani seurantakoodilla
- Anonyymi
Miten tämä keskustelu muka liittyy jouluun?
- Anonyymi
Miten niin, eihän tässä missään joulua mainita..... Tämähän on kahvikeskustelut- palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736