Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Seksiä rahasta

Minä olen tosi pahassa talousongelmissa....olen pitkään pohtinut sitä että alkaisin tekemään seksi pätkiä rahasta. Naisystäväväni ehdotti että runkkaisin ja lauken videolla ja myydään se seksitreffit palstalla. Mitä olette mieltä tästä ideasta? Minua mietityttää eniten se että ostaako joku nainen tuollaista videota tai tykkäisikö naiset tuollaisesta pätkästä? Naisystäväväni kertoi että kukaan voihki ja nauti niin paljon minä ja siksi hän myös uskoo että video voisi myydä. Kertakaan naiset mielipiteet tuosta ideasta? Olemme tosi pulassa raha-asioissa.
141516
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Sen verran lisään vielä ja että mieheni laukeaa mielettömän kovaa ja se kiihottaa minua todella paljon. Uskon että joku muukin voisi tykätä kun mieheni tulee. Hän voihkii melkein joka vedolla kun runkkaa ja hänen voihkinta on mielettömän kiihottavaa. En ole ikinä nähnyt että joku voi nauttia niin paljon ja laueta niin mielettömän kovaa. - hänen naisystävävä sini.

Äänestä
  • Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

Hähä hää Mitäs ole hähähää

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

Hä hä häät Mitäs olet määkivä buaahaa kyyläri kjäh kjäh kjäh

Äänestä

• Kuinka vitussa käteenvedosta voi nauttia onko hän tottunut panemaan sua kuivana eikö hänellä ole mulkussaan tuntoa muutoin kuin silloi kun panee kuivaa

Äänestä

Menkää anomaan pankinjohtajalta lainaa. Esittäkää perfomanssinne hänelle, louvoa voi tulla ovista ja ikkunoista. Lycca till!

Äänestä
  • Niinkö pankinjohtasi innostu esityksestäsi. Buaahaa

Äänestä

• Paljon sait louvvoo lainoo minullekin.

Äänestä

En usko että moni maksaa. Naisen omista kyllä. Tai teette yhdessä

Äänestä
  • Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

Hyi saatana

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyi saatana

Mitä etkö nautikkaan kun miehet kahtoo sun nauttivan siittä ku vejät kätehen

Äänestä

Tuottoisin vaihtoehto, että nainen myy seksipalveluita? Voi olla pelkkää runkkaustakin, sellaista oikein hyvää.

Äänestä

Tyhminkin idiootti tajuaa, että jos teitä on mies ja nainen niin rahaa tienaa naisen kuvilla ja videoilla, ei miehen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minä olen tosi pahassa talousongelmissa....olen pitkään pohtinut sitä että alkaisin tekemään seksi pätkiä rahasta. Naisystäväväni ehdotti että runkkaisin ja lauken videolla ja myydään se seksitreffit palstalla. Mitä olette mieltä tästä ideasta? Minua mietityttää eniten se että ostaako joku nainen tuollaista videota tai tykkäisikö naiset tuollaisesta pätkästä? Naisystäväväni kertoi että kukaan voihki ja nauti niin paljon minä ja siksi hän myös uskoo että video voisi myydä. Kertakaan naiset mielipiteet tuosta ideasta? Olemme tosi pulassa raha-asioissa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu