Seksiä rahasta

Anonyymi-ap

Minä olen tosi pahassa talousongelmissa....olen pitkään pohtinut sitä että alkaisin tekemään seksi pätkiä rahasta. Naisystäväväni ehdotti että runkkaisin ja lauken videolla ja myydään se seksitreffit palstalla. Mitä olette mieltä tästä ideasta? Minua mietityttää eniten se että ostaako joku nainen tuollaista videota tai tykkäisikö naiset tuollaisesta pätkästä? Naisystäväväni kertoi että kukaan voihki ja nauti niin paljon minä ja siksi hän myös uskoo että video voisi myydä. Kertakaan naiset mielipiteet tuosta ideasta? Olemme tosi pulassa raha-asioissa.

14

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran lisään vielä ja että mieheni laukeaa mielettömän kovaa ja se kiihottaa minua todella paljon. Uskon että joku muukin voisi tykätä kun mieheni tulee. Hän voihkii melkein joka vedolla kun runkkaa ja hänen voihkinta on mielettömän kiihottavaa. En ole ikinä nähnyt että joku voi nauttia niin paljon ja laueta niin mielettömän kovaa. - hänen naisystävävä sini.

• Anonyymi

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hähä hää Mitäs ole hähähää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hä hä häät Mitäs olet määkivä buaahaa kyyläri kjäh kjäh kjäh

• Anonyymi

Kuinka vitussa käteenvedosta voi nauttia onko hän tottunut panemaan sua kuivana eikö hänellä ole mulkussaan tuntoa muutoin kuin silloi kun panee kuivaa

• Anonyymi

Menkää anomaan pankinjohtajalta lainaa. Esittäkää perfomanssinne hänelle, louvoa voi tulla ovista ja ikkunoista. Lycca till!

• Anonyymi

Niinkö pankinjohtasi innostu esityksestäsi. Buaahaa

• Anonyymi

Paljon sait louvvoo lainoo minullekin.

• Anonyymi

En usko että moni maksaa. Naisen omista kyllä. Tai teette yhdessä

• Anonyymi

Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

Mitä etkö nautikkaan kun miehet kahtoo sun nauttivan siittä ku vejät kätehen

• Anonyymi

Tuottoisin vaihtoehto, että nainen myy seksipalveluita? Voi olla pelkkää runkkaustakin, sellaista oikein hyvää.

• Anonyymi

Tyhminkin idiootti tajuaa, että jos teitä on mies ja nainen niin rahaa tienaa naisen kuvilla ja videoilla, ei miehen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1536
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1450
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      183
      884
    5. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      767
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      740
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      731
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      28
      718
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      694
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60