Minä olen tosi pahassa talousongelmissa....olen pitkään pohtinut sitä että alkaisin tekemään seksi pätkiä rahasta. Naisystäväväni ehdotti että runkkaisin ja lauken videolla ja myydään se seksitreffit palstalla. Mitä olette mieltä tästä ideasta? Minua mietityttää eniten se että ostaako joku nainen tuollaista videota tai tykkäisikö naiset tuollaisesta pätkästä? Naisystäväväni kertoi että kukaan voihki ja nauti niin paljon minä ja siksi hän myös uskoo että video voisi myydä. Kertakaan naiset mielipiteet tuosta ideasta? Olemme tosi pulassa raha-asioissa.
Seksiä rahasta
14
762
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran lisään vielä ja että mieheni laukeaa mielettömän kovaa ja se kiihottaa minua todella paljon. Uskon että joku muukin voisi tykätä kun mieheni tulee. Hän voihkii melkein joka vedolla kun runkkaa ja hänen voihkinta on mielettömän kiihottavaa. En ole ikinä nähnyt että joku voi nauttia niin paljon ja laueta niin mielettömän kovaa. - hänen naisystävävä sini.
- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähä hää Mitäs ole hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hä hä häät Mitäs olet määkivä buaahaa kyyläri kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi
Kuinka vitussa käteenvedosta voi nauttia onko hän tottunut panemaan sua kuivana eikö hänellä ole mulkussaan tuntoa muutoin kuin silloi kun panee kuivaa
- Anonyymi
Menkää anomaan pankinjohtajalta lainaa. Esittäkää perfomanssinne hänelle, louvoa voi tulla ovista ja ikkunoista. Lycca till!
- Anonyymi
Niinkö pankinjohtasi innostu esityksestäsi. Buaahaa
- Anonyymi
Paljon sait louvvoo lainoo minullekin.
- Anonyymi
En usko että moni maksaa. Naisen omista kyllä. Tai teette yhdessä
- Anonyymi
Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Mitä etkö nautikkaan kun miehet kahtoo sun nauttivan siittä ku vejät kätehen
- Anonyymi
Tuottoisin vaihtoehto, että nainen myy seksipalveluita? Voi olla pelkkää runkkaustakin, sellaista oikein hyvää.
- Anonyymi
Tyhminkin idiootti tajuaa, että jos teitä on mies ja nainen niin rahaa tienaa naisen kuvilla ja videoilla, ei miehen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158