Seksiä rahasta

Anonyymi-ap

Minä olen tosi pahassa talousongelmissa....olen pitkään pohtinut sitä että alkaisin tekemään seksi pätkiä rahasta. Naisystäväväni ehdotti että runkkaisin ja lauken videolla ja myydään se seksitreffit palstalla. Mitä olette mieltä tästä ideasta? Minua mietityttää eniten se että ostaako joku nainen tuollaista videota tai tykkäisikö naiset tuollaisesta pätkästä? Naisystäväväni kertoi että kukaan voihki ja nauti niin paljon minä ja siksi hän myös uskoo että video voisi myydä. Kertakaan naiset mielipiteet tuosta ideasta? Olemme tosi pulassa raha-asioissa.

14

1506

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran lisään vielä ja että mieheni laukeaa mielettömän kovaa ja se kiihottaa minua todella paljon. Uskon että joku muukin voisi tykätä kun mieheni tulee. Hän voihkii melkein joka vedolla kun runkkaa ja hänen voihkinta on mielettömän kiihottavaa. En ole ikinä nähnyt että joku voi nauttia niin paljon ja laueta niin mielettömän kovaa. - hänen naisystävävä sini.

• Anonyymi

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hähä hää Mitäs ole hähähää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hä hä häät Mitäs olet määkivä buaahaa kyyläri kjäh kjäh kjäh

• Anonyymi

Kuinka vitussa käteenvedosta voi nauttia onko hän tottunut panemaan sua kuivana eikö hänellä ole mulkussaan tuntoa muutoin kuin silloi kun panee kuivaa

• Anonyymi

Menkää anomaan pankinjohtajalta lainaa. Esittäkää perfomanssinne hänelle, louvoa voi tulla ovista ja ikkunoista. Lycca till!

• Anonyymi

Niinkö pankinjohtasi innostu esityksestäsi. Buaahaa

• Anonyymi

Paljon sait louvvoo lainoo minullekin.

• Anonyymi

En usko että moni maksaa. Naisen omista kyllä. Tai teette yhdessä

• Anonyymi

Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niistäkin niitä homoja löytyy varmaan jotka on valmiita maksaan eipä muutoin taida miehellä yksistään olla kysyntää noilla markkinoilla

Hyi saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana

Mitä etkö nautikkaan kun miehet kahtoo sun nauttivan siittä ku vejät kätehen

• Anonyymi

Tuottoisin vaihtoehto, että nainen myy seksipalveluita? Voi olla pelkkää runkkaustakin, sellaista oikein hyvää.

• Anonyymi

Tyhminkin idiootti tajuaa, että jos teitä on mies ja nainen niin rahaa tienaa naisen kuvilla ja videoilla, ei miehen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      54
      970
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      771
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      65
      755
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      61
      731
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      47
      654
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      633
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      606
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      603
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      480
    Aihe