"Sanna Marin julkaisi hurjan videon Italiasta – hyppäsi aaltoihin bikineissä
Sanna Marin nauttii parhaillaan Italian lämmöstä", kertoo Ilta-Sanomat.
Mieluummin olisi kannattanut käyttää sanaa upea, eli Sanna Marin julkaisi upean videon Italiasta. Upea hyppy oli, tai vielä paremmin sanottuna kaunis, upean kaunis, miksei myös hurjan kaunis, kauniin naisen kaunis hyppy, kaunishan Sanna Marin on.
Ja miten tämä Kiuruveteen liittyy?
Liittyypä hyvinkin.
KAUNIISTI HYPPÄSI SANNA MARIN
8
408
Vastaukset
- Anonyymi
Italian lämmöstä?eikö tuo perse lämpene täällä Suomen kuumuudessa ollenkaan?
- Anonyymi
Mistä viestii se että osa viranomaisista ei puutu loukkaavaan kirjoitteluun seuraamusluontoisesti.
- Anonyymi
sdp- haisee
Sanna Marin - haisee
aallot - haisee- Anonyymi
Housuissas haisee
- Anonyymi
Kanttura kasteli itsensä meressä kun on niin kuiva kuikelo.
- Anonyymi
Ah. Sannan kanssa sitä kelepaisi uida naksauttaa Lamujärven aallokossa ja letunpaiston jälkeen kermaiset vaahdot Sannan suupielellä kuuluisi Ah! ja kylän SDP:n puoluejaosto ottaisi Keskustaan vihren värin kateudesta.
- Anonyymi
On taas Kiruvedenkin persuille materiaalia jolle tumputtaa
- Anonyymi
Milloin tulee kuvaa kun uivelo-Riikkaa Orpo-poika jyystää uimarannalla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755844Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275017Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213058- 1802468
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2012176- 172096
- 1031521
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3231337- 751273
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186