Eurooppalaislehti innostui suomalaiskenraalin tokaisusta.
"Eurooppalainen uutispalvelu Visegrad 24 on jakanut viestipalvelu X:ssä sadoille tuhansille seuraajilleen puolustusvoimien entisen tiedustelupäällikön, kenraalimajuri (evp.) Harri Ohra-ahon tokaisun viime keväältä.
Venäjä ilmoitti keväällä sijoittavansa ballistisia Iskander-ohjuksia lähelle Suomen rajaa.
– Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta tuntuu järjettömältä tuoda pitkän kantaman omaavia ohjusjärjestelmiä lähelle rajaamme maalitauluksi. He antavat meille helppoja maaleja, Ohra-aho kirjoitti huhtikuussa."
Vanjat nyt vaan ovat vähän tyhmiä.
Suomalaiskenraali: Iskander-ohjukset rajan lähellä helppoja maaleja meille
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
"Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta operatiivisesti tuntuu järjettömältä tuoda noin pitkän kantaman omaavia ohjusjärjestelmiä lähemmäs raja-aluettamme maalitauluksi."
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Maalitauluksiko!? höpö höpö, turvaan Suomen rajoille tuovat ohjukset, kun tietävät, ettei Suomesta tule niille uhkaa.
- Anonyymi
Jos sota tulisi, niin uhka olisi ilmiselvä.
Olet varmaan sivari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sota tulisi, niin uhka olisi ilmiselvä.
Olet varmaan sivari.Mikä on sivari, onko se samanlainen palkattomaan pakkopalvelukseen sukupuolen perusteella tuomittu, kuin nöyryytetty ja häväisty varusmies?
Suomi ei uskalla koskaan pommittaa venäjää.
Viimesodissa neukku pommitti kaikkia Suomen kaupunkeja, Suomi ei ainuttakaan itärajan takana olevaa.
- Anonyymi
Kenraali paljasti Suomen olevan mukana Naton suunnitelmsssa hyökätä Venäjälle.
- Anonyymi
Miksi Nato ja ylipäätään mikään muu valtio haluaisi hyökätä kehitysmaan tasolla olevalle Venäjälle.
- Anonyymi
Höhöhöhööööö...igor...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807