Mitä toivot

Anonyymi-ap

Tämän hetkiseen tilanteeseen?

260

3048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas lomaillaan höh, haluan jo syksyyn.

• Anonyymi

Otit sitte loman sille hetkeen kun yks lutikka pääsee kesävelvoitteistaan eroon eli saat viettää salaromacea taas vapaasti.Joko tilasit esiliinan viikonlopuksi.?

• Anonyymi

Paljon rahaa..

• Anonyymi

Uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi omalla kohdallani? Tällainen voisi muuttaa minuakin rohkeammaksi?

• Anonyymi

Haluatko miljonääriksi vai oletko jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko miljonääriksi vai oletko jo

Sitäpä en sinulle kerro!

• Anonyymi

Että uskaltaisin kysyä että mitä kuuluu.

• Anonyymi

Viittomakielellä laitat oikean etusormen poskellesi ja siitä avaat kätesi ja sormesi eteenpäin, tehokasta.

• Anonyymi

Kysy wa:saa, jos pelkäät IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy wa:saa, jos pelkäät IRL.

Minulla on vain työnumero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy vaan mitä kuuluu töissä 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse töissä ja hän lomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse töissä ja hän lomalla.

Miksi et kysy vaimolta mitä kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittomakielellä laitat oikean etusormen poskellesi ja siitä avaat kätesi ja sormesi eteenpäin, tehokasta.

Etkö erota ihmisiä. Se on aivan toinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kysy vaimolta mitä kuuluu?

Vaikea uskoa että hänellä naisella olisi vaimo tai tulisi ikinä olemaan. Kyllä hänellä joku mies voi olla ja siksi en uskallakaan kysyä.

• Anonyymi

Että kysyisit mitä kuuluu. Itse en voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että kysyisit mitä kuuluu. Itse en voi.

Kyllä sinäkin voit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kipeetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea uskoa että hänellä naisella olisi vaimo tai tulisi ikinä olemaan. Kyllä hänellä joku mies voi olla ja siksi en uskallakaan kysyä.

No toikin on sairasta, miksi petät vaimoasi tai roikut täällä ?😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kumpikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä oikein höpötät? Et tunne minua etkä tiedä asioistani yhtään mitään. Minä en petä ketään enkä ole ikinä pettänyt. Ikävöin täällä naista, jota näen vain töissä. Sairasta on arvailla onko se oma äijä jossain palstalla, sitähän sä teet, sotket ketjuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla kumpikin

Kerran hain hänen numeron kun meinasin uskaltaa wa:n laittaa, mutta en uskaltanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta trollaava setä- katsotko ihan täällä kirjoittelun tai lueskelin pettämiseksi? Huomaa ettei ole muuta elämää

• Anonyymi

Et vaan loppuis

• Anonyymi

Voi ei, etkö halua nähdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miten suhtaudun häneen. En todellakaan tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän ristiriitainen ihminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hän ristiriitainen ihminen?

On

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On

Eikai joku vain pakota sinua näkemään jotain ihmistä?Onko hän m vai n?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai joku vain pakota sinua näkemään jotain ihmistä?Onko hän m vai n?

Mitä tuo m vai n tarkoittaa?

• Anonyymi

Mikä loppuisi? Häiritseminen ja kertominen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo m vai n tarkoittaa?

Mies vai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vai nainen.

Ymmärrän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista lypsää palstamieheltä tätä tuikitärkeää tietoa jos vielä tienestiksi muuttuis höhö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista lypsää palstamieheltä tätä tuikitärkeää tietoa jos vielä tienestiksi muuttuis höhö

Siihen että tiedon voi muuttaa tienesteiksi tarvitaan paljon muutakin kun rohkeutta ja uskallusta yrittää tarttii ol osaamistakin että on edes pienen pieni mahdollisuus onnistua yrittäjän on helpompi saada vuodessa puolimilliä velkaa kuin miljoonan tulot/tuotot

• Anonyymi

Loppuuhan se kun lopettaa vaimon pettämisen salasuhteilla jos sellainen on meneillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuuhan se kun lopettaa vaimon pettämisen salasuhteilla jos sellainen on meneillään.

Siltä se vaikuttaa.

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies koita nyt päättää ja selvittää itsellesi jatkuuko yhteinen elämänlanka vaimosi ja sinun välillä. Ihmettelen että et tiedä ? Luulin et kuulutaan ikuisesti yhteen. Eikä maalliset ulkopuoliset voisi sitä rikkoa. Tämä ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se vaikuttaa.

-sivusta

Saaattaa sattua nokkaan jos tuollaista väittää. Ei muuta palstamiehen feikkidialogiin vierailijalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos se paras tarinallisuuden tynkä on nääs ollut, niin sitä levyä junnatessa sitten

• Anonyymi

Että pääsisin yli näistä yksipuolisista tunteista.

• Anonyymi

Ei ole yksipuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksipuolista.

Sinä olet kyllä tod autuas ja vähän leija heppu. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksipuolista.

Ei todellakaan. Tuure Kilpeläisen sanoin Rakastan sua niin että se sattuu. Rakas aviomieheni.😊❤️

• Anonyymi

Että saisin elämäni takaisin

• Anonyymi

Miten luulet elämäsi menettäneesi olethan kuitenkin elossa etkö tällöin elä elämääsi jos olet menettänyt elämästäsi jotain siihen sulla on ihan yhtälailla osuutta asiaan itselläsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten luulet elämäsi menettäneesi olethan kuitenkin elossa etkö tällöin elä elämääsi jos olet menettänyt elämästäsi jotain siihen sulla on ihan yhtälailla osuutta asiaan itselläsi

Et nähtävästi ymmärrä ihmisyyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetin kaiken pahojen ihmisten takia

• Anonyymi

Selvyyttä

• Anonyymi

Eikö se ole jo selvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole jo selvää

Lopeta ihmisen oikeuksien vieminen. Ei todella ole selvää. Ja ei, tämä ei tarkoita sitä etten ymmärtäisi kaikkea.

• Anonyymi

Sen kun osaisi sanoa

• Anonyymi

No täytyy osata sanoittaa tunteita, eikä pantata, salailla kyllähän sellasessa pelissä ahdistuu kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täytyy osata sanoittaa tunteita, eikä pantata, salailla kyllähän sellasessa pelissä ahdistuu kaikki.

Ur not well in the head

• Jotain kivaa ja kevyttä puuhaa. Meinaa vähän olla tekemisen puutetta. No toisaalta, lomaa odotin tosi paljon ja nyt lomaillaan. Olisi kiva lähteä johonkin reissuun. Tai jotain.
      🥱🤔😎😊

• Anonyymi

No mitä pilkattava Truman show nyt mahtais haluta muuta kuin elämän päättymistä.

• Anonyymi

Sinun ei olis palstagubbe mikään pakko spämmätä tänne naapureistasi sun muista kellon ympäri, ehkä se fiilis lievittyis sillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ei olis palstagubbe mikään pakko spämmätä tänne naapureistasi sun muista kellon ympäri, ehkä se fiilis lievittyis sillä

Mitä noilta osin pidät spämmäämisenä ja ihan uteliaisuudesta mitenkä oman mielipiteen kertominen on spämmäämistä tai totuuden kertominen siitä päästäänkin mielenkiintoiseen kysymykseen kuinka selvittää totuus jostakusta edes keskustelematta tämän kanssa siinä onkin jo hieman enemmän haastetta sitä kun ei si taas käytöksestä monestikaan huomaa mitä toinen on tehnyt tai mitä on puhunut kenestäkin ja kenelle ja tietääkö sellainen ihminen edes itse totuutta itsestään joka ei ole itse itselleen rehellinen tai ihminen joka on ikänsä elänyt valheessa niin eikö sellaiselle ihmiselle jo itselleen tule omasta valheestaan totuus onko riittävän vaikeasti sanottu että saatte työlistää äkynystyröitänne ymmärtääksenne mitä tarkoitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä noilta osin pidät spämmäämisenä ja ihan uteliaisuudesta mitenkä oman mielipiteen kertominen on spämmäämistä tai totuuden kertominen siitä päästäänkin mielenkiintoiseen kysymykseen kuinka selvittää totuus jostakusta edes keskustelematta tämän kanssa siinä onkin jo hieman enemmän haastetta sitä kun ei si taas käytöksestä monestikaan huomaa mitä toinen on tehnyt tai mitä on puhunut kenestäkin ja kenelle ja tietääkö sellainen ihminen edes itse totuutta itsestään joka ei ole itse itselleen rehellinen tai ihminen joka on ikänsä elänyt valheessa niin eikö sellaiselle ihmiselle jo itselleen tule omasta valheestaan totuus onko riittävän vaikeasti sanottu että saatte työlistää äkynystyröitänne ymmärtääksenne mitä tarkoitan

No mene iso mies keskustelemaan niiden naapurides kanssa sillähän siitäkin särystä pääsee

• Anonyymi

Haluaisin nähdä mutta se ei taas hetkeen onnistu. Onneksi on tapa kyllä.

• Anonyymi

Oletko nähny sopimatonta? Pyyhi ne pois mielestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollenkaan mitään sopimatonta, pelkkää hyvää ja mahtavaa silmänruokaa. Nam.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko voi punastua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko voi punastua

😉😉😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😉😉😉

Noloo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on käsityksesi sopimattomasta sinun ja minun käsitys sopimattomasta saattaa poiketa toisistaan paljonkin riippunee kumpiko meistä on saanut vanhoillisemman kasvatuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko voi punastua

Tuo on jotain mitä ihmin yleensä tekee silloi kun nolostuu olen oppina senkin että halutessani saan naisen nolostumaan helposti tyttärenikin sai äitinsä yksinkertaisesti nolattua aikoinaan isin tarvinnu opettaa kun yks sana ÄIJÄ

• Anonyymi

Miten niin ei onnistu ?

• Anonyymi

Jonkinlaista pienen pientä signaalia naiselta.

• Anonyymi

Tuskin hän tekee pienintäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin hän tekee pienintäkään

Miksi sä puhut kenenkään puolesta, tai kenestäkään tällä tavalla?

• Anonyymi

Lauantaina rakas muru kuulee minusta.

• Anonyymi

Kuuleeko merenneidon kutsun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulee nimenomaan juuri sen 🧡🧡🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulee nimenomaan juuri sen 🧡🧡🧡

Jösses sentään 🎶❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaita odotellessa..😘😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaita odotellessa..😘😘😘

Hah murunen. 😍😋😎 lauantaihin

• Anonyymi

Kunhan lupailet rohkeutes riittäs tohon ni ei sun tarttis täälä huudella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sen vois kuulla jos moisia satuolentoja olisi edes olemassa

• Anonyymi

Kiva odotan sitä meidän retkeilyä omalla pihalla😊❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva odotan sitä meidän retkeilyä omalla pihalla😊❤️

Joo ja se piha on tietenkin mun naapurissa.

• Anonyymi

Irl lähestymistä edes kaveripohjalta.Eihänbtästä nyt tuu mitään näin.

• Anonyymi

Kuvitteletko että se on enää mahdollista. Luultavasti äärimmäisen vaivaantuneisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko että se on enää mahdollista. Luultavasti äärimmäisen vaivaantuneisuutta

Vois suhtautua huumorilla.

• Anonyymi

selkeyttä salee

• Anonyymi

Kysy IRL älä täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy IRL älä täällä

emmä pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

emmä pysty.

Mikset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy IRL älä täällä

Onko jäänyt vähän levy jumiin? Sivusta

• Anonyymi

En tiiä onko edes mitään tilannetta kun vain omassa päässäni todennäköisesti. Tunnen itseni niin tyhmäksi ja miksikä muuksi. Kait mä nyt ainakin tässä vaiheessa toivon jotain suuntaa johonkin parempaan tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Mieheltä/naiselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä/naiselta?

n olen tietystikin, ei täällä kait hirveesti miehiä taida muutenkaan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On täällä 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinut naisena esiintyvä setä vaan aika tunnistaa, esiinkyt itsetarkoituksellisen idioottimaisesti ja luulet sen imitoivan naisia. Muutenkin tämä sisältö on surrealistinen, kertoo paljon tyypeistä jotka pitää uskottavana näitä lurituksia. Ei siis millää pahalla tai ehkä vähäsen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä täällä juurikaan muita ole kun miehiä tiedä oikei mitä miestenvälisiä juttuja niilä on harrastuksena kun naisina toinentoisilleen esiintyvät mu eipä ol miu onkelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä ns mies olet! Skitso olet, täytyy sanoo! Elät koko ajan naapureiden elämää, ilman lupaa! Esiinnyt naisena! Psykiatrinen hoito olis kyllä paikallaan! Eihän sua jaksa kukaan!

• Anonyymi

Niin, kai se täälläkin on tuo et jotain selkeyttä asioihin. Selkeyttä, että ollaanko ystäviä vai mitä ihmettä me ollaan. Ollaanko mitään?

• Anonyymi

Ihme

• Anonyymi

Mä en vaan jaksaisi mitään ilkeilyä enää. Se sattuu muhun. En mielestäni ole sitä ansainnut.

• Anonyymi

Ei kai sitä kukaan halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sitä kukaan halua.

Ei. Mä olin illalla ihan rikki ja itkin vaan vaikka sain hyviä uutisia. Päätin keskittyä niihin. Kukaan ei välitä miten paljon muhun sattuu ja kaikki haluaa vaan satuttaa. Voin edes yrittää itse tehdä itseni jotenkin onnelliseksi kun kaikki muut haluaa vaan ilkeillä ja olisin onneton lopunelämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Mä olin illalla ihan rikki ja itkin vaan vaikka sain hyviä uutisia. Päätin keskittyä niihin. Kukaan ei välitä miten paljon muhun sattuu ja kaikki haluaa vaan satuttaa. Voin edes yrittää itse tehdä itseni jotenkin onnelliseksi kun kaikki muut haluaa vaan ilkeillä ja olisin onneton lopunelämääni.

Ei ole mitään elämää, sen jälkeen kun elämä pysähtyi. Kun ihmisyys ei ollut enää vähimmistä määrin mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään elämää, sen jälkeen kun elämä pysähtyi. Kun ihmisyys ei ollut enää vähimmistä määrin mahdollista

Jaa. Mulla on elämä. Halusin niin kovasti olla rakastettu, turvassa, kuultu, nähty ja hyväksytty itsenäni. Että joku pitäisi mustakin huolta. Kuivais kyyneleet. Tää ilkeilyn jatkuva sietäminen kovettanut. Tajusin etten tarvitse tuoda enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstamies mihin aikaan vuorokaudesta eniten rikki aamulla itkettää ja illalla vähän ja päivällä suarastaan poruttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko palstamies mihin aikaan vuorokaudesta eniten rikki aamulla itkettää ja illalla vähän ja päivällä suarastaan poruttaa

Muru sun kanssa olen aina rikki.

• Anonyymi

En ole varma, onko tilannetta ja jos on, mikä sen vaihe on. Olisiko sillä mahdollisuuksia nousta kuin pullataikina, vai tuleeko siitä yhtä onneton kuin kauan sitten leivotusta lättänästä pannukakusta. Ainahan sitä toivoo, että asiat voisivat olla paremmin.

• Anonyymi

To shit hit the fan basically tnx

• Anonyymi

And it did. Didn't it. Shit hit the fan. A lot of shit happened. You went up shitcreek. Then you meet some nice people and suddenly every pile of shit has a golden lining. Love it. That's life for you.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And it did. Didn't it. Shit hit the fan. A lot of shit happened. You went up shitcreek. Then you meet some nice people and suddenly every pile of shit has a golden lining. Love it. That's life for you.

Sure thing sugarcrumb

• Anonyymi

En oikein osaa toivoa mitään. Suunta on hukassa.

• Anonyymi

Muuttoa muualle ettei tarvi kyseistä äijää koskaan enää nähdä

• Anonyymi

Pitäisiköhän sinun naisena esiintyvä setä muuttaa itse, niin ei tarvitsisi käyttää tätä inhorealistista käänteispsykologiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun naisena esiintyvä setä muuttaa itse, niin ei tarvitsisi käyttää tätä inhorealistista käänteispsykologiaa

Heh!

• Anonyymi

Pienes kaupungissa ei muutot taas noihin näkemisiin juurikaan vaikuta ellette opettele toistenne rutiineja joita toistatte päivästä toiseen niin opitte joko välttelemään toisianne tai kyttäämään toinen toisianne ihan mik ominaiselta tuntuvi vaaniminen/kyttääminen on taas si kai jonkin asteinen rikos tiedä tuota kun en ole itse moista koskaan harrastanu mä teen mielummi nii kui muutkin pojat muistelen näkemääni ja si taas ne muutkaan mietteeni eivät juurikaan eroa muiden miesten mietteistä eli miltäkö seksi mahtaisi tuntua milloin kenenkäkin kanssa kuinkas moni teistä pystyy sanoa pystyvänsä kieltäytymään tarjotusta seksistä siksikään sitä ei tule tarjoamaan itseään kunnioittava nainen kun osaa haluta mieheltä muutakin kuin pelkkää seksiä toki siihenkin jo moni nainen tänäpäivänä tyytyy kun ei monikaan mies osaa itsestään muuta naiselle antaa täsä on sinänsä yksi huvittava juttu mua on aina syytetty naisten toimesta että eikö sulla ole muu mielessä kuin pillu mu siltikään en ole tavannu yhtäkään miestä joka ajattelisi yhtä paljon seksiä kuin mitä nainen ajattelee itseni mukaan lukien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienes kaupungissa ei muutot taas noihin näkemisiin juurikaan vaikuta ellette opettele toistenne rutiineja joita toistatte päivästä toiseen niin opitte joko välttelemään toisianne tai kyttäämään toinen toisianne ihan mik ominaiselta tuntuvi vaaniminen/kyttääminen on taas si kai jonkin asteinen rikos tiedä tuota kun en ole itse moista koskaan harrastanu mä teen mielummi nii kui muutkin pojat muistelen näkemääni ja si taas ne muutkaan mietteeni eivät juurikaan eroa muiden miesten mietteistä eli miltäkö seksi mahtaisi tuntua milloin kenenkäkin kanssa kuinkas moni teistä pystyy sanoa pystyvänsä kieltäytymään tarjotusta seksistä siksikään sitä ei tule tarjoamaan itseään kunnioittava nainen kun osaa haluta mieheltä muutakin kuin pelkkää seksiä toki siihenkin jo moni nainen tänäpäivänä tyytyy kun ei monikaan mies osaa itsestään muuta naiselle antaa täsä on sinänsä yksi huvittava juttu mua on aina syytetty naisten toimesta että eikö sulla ole muu mielessä kuin pillu mu siltikään en ole tavannu yhtäkään miestä joka ajattelisi yhtä paljon seksiä kuin mitä nainen ajattelee itseni mukaan lukien

Toisilla on rutiinit toisilla ei.Minulla naisella ei ole.Oikeastaan liikun säiden mukaan.Valon mukaan ,joskus samaanaikaan mutta vaihdan eriaikaan.Säännöllisen epäsäännölliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh!

No ei se niin heh ole, että lapsen tasolle taantuneet toksiset pyörii täällä lähinnä hakemassa vaikutteita naisena esiintyvän jutuista, sillä negatiivisuus on vain niin tärkeä juttu elämässä kun muuten on niin niin tyhjää😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka nainen? Kyllä se olet sinä oleggi, joka näitä seksistisiä kirjoituksia tänne laatii, ei kukaan muu! Sinä olet transmies, tunnusta pois! Tutkimalla on selvyys tullut ja kirjoitus tyylistä tunnistaa! Olet sairas mies!

• Anonyymi

Jonkunlaisen pisteen. En saa kerrottua tunteistani, toisaalta niiden kertominen pilaisi todella monta asiaa. Joten pidän ne omana tietonani ja katson mitä tuleman pitää.

• Anonyymi

Mikset saa?..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset saa?..

Niiden kertominen pilaisi niin monta asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiden kertominen pilaisi niin monta asiaa.

Työ? Perhet? Ystävyys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ? Perhet? Ystävyys?

Työ ja ystävyys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ ja ystävyys

samat sanat täältä. unissani on mies melkein joka yö kun en tosielämässä saa kerrottua mitä tunnen häntä kohtaan ja siinä menisi työt ja ystävyys pilalle vaikka kertoisin :/ -joku minä vain

• Anonyymi

Rauhaa ja ratkaisuja. Harmoniaa.

• Anonyymi

Hänen naisen vastaavan viestiini, vaikka sen lähettämisestä on jo pitkä aika.

• Anonyymi

Minne viestin laitoit ja haluatko kertoa vähän tunnisteita enempi? On tuolla useampikin viesti joiltain joihin en ole vastannut. Tietystä syystä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne viestin laitoit ja haluatko kertoa vähän tunnisteita enempi? On tuolla useampikin viesti joiltain joihin en ole vastannut. Tietystä syystä..

Instassa. Siellä on useampikin viesti ja ymmärrän kyllä, miksi hän ei halua jutella. Minä en vaan tyhmänä pysty unohtamaan häntä varmaan tässä elämässä. Hän on maailman ihanin nainen.

• Anonyymi

Onko hänen ista voimassa enään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaajalle ei kukaan vastaa, yhtään viestiä ei ainakaan tää nainen ole ikinä sulta saanut ja hyvä niin! Poika ystävälle olet tainnut lähettää, joka myöskin esikntyy naisena!

• Anonyymi

että psykopaatti ukko jättää rauhaan.

• Anonyymi

En tiedä mitä toivoa. En tiedä mitä sen naisen sydämessä ja ajatuksissa on. Minä en halua toivoa että hän rakastaa minua jos ei rakasta. En halua kaivata jos hän ei minua tahdo omakseen. Koen että en pysty häntä kohtaamaan tällä hetkellä. Enkä tiedä miten se edes onnistuisi. Vaikeaa on. Mieheltä tosi aralta.

• Anonyymi

Jos olisit hän niin hän on lujasti sydämessäni ja ajatuksissani mutten tiedä onko se oikein tuntea häntä kohtaan niitä tunteita varsinkaan enää. Tahtoisin hänet tottakai. Öitä olit sitten hän tai joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän niin hän on lujasti sydämessäni ja ajatuksissani mutten tiedä onko se oikein tuntea häntä kohtaan niitä tunteita varsinkaan enää. Tahtoisin hänet tottakai. Öitä olit sitten hän tai joku muu.

Hullut on hulluja ja kuuluisivat, vaik sinne niuvaan! Miten tollaset saa olla vapaana, tuhoten toisilta kaiken elämisen mahdollisuuden! On kaiken lisäks kaksoiskansalainen mies, joka tekeytyy naiseks! Pelottava o!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullut on hulluja ja kuuluisivat, vaik sinne niuvaan! Miten tollaset saa olla vapaana, tuhoten toisilta kaiken elämisen mahdollisuuden! On kaiken lisäks kaksoiskansalainen mies, joka tekeytyy naiseks! Pelottava o!!

Sulla ajatukset solmussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiänpä vaan. Kaksoiskansalainen on muutes nainen ja palstalla nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ajatukset solmussa.

No kyllä se mitä hän kirjoittaa on periaattessa aivan totta, mutta kyseisellä naisena esiintyjällä on tapana hermostuksissaan alkaa tavallaan trollata itse itseään ja hän lisää tekstiin jotain joutavaa ”tietoa” olgista ja olegeista. Simppelimpi ei osaa erottaa kerrontoja toisistaan tietenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin justiin, kerrotko oikeastikin naisena esiintyvä mies lisää tuolle antiherrasmiehelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin tiedät!

• Anonyymi

Toivon että ikäiseni vanhemmat miehet tulisivat juttelemaan kanssani, jotta voisin löytää itselleni sopivan miehen. Minulla on sellainen ongelma etten välttämättä tunnista kerran näkemääni miestä, joten aloite on siksi miehen tehtävä.

• Anonyymi

Dementiako vaivaa vai huumeillako olet aivosi pilannut tai si hän ei yksinkertaisesti tehnyt suhun lähtemätöntä vaikusta jos et muista miltä hän näyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dementiako vaivaa vai huumeillako olet aivosi pilannut tai si hän ei yksinkertaisesti tehnyt suhun lähtemätöntä vaikusta jos et muista miltä hän näyttää

Tai sitten kärsii prosopagnosiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaivaa mikään noista. Mutta jos vain kerran ohimennen olen nähnyt, niin en tunnista. Mutta toisaalta ei sillä välttämättä ole mitään merkitystä, koska ikäiseni miehet eivät taida haluta pelkkää ystävyyttä naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaaja vähä - älyinen ukko, ei ymmärrä yhtään mitään oikeidesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ap/olga saat palkkaa tästä kiusaamisezta ja fyysisen väkivallan teosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaivaa mikään noista. Mutta jos vain kerran ohimennen olen nähnyt, niin en tunnista. Mutta toisaalta ei sillä välttämättä ole mitään merkitystä, koska ikäiseni miehet eivät taida haluta pelkkää ystävyyttä naisen kanssa.

Sitkas valehtelija toi ap! Onko oikein laillista yllyttää tollanen alikehittynyt ihminen kiusaamaan ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitkas valehtelija toi ap! Onko oikein laillista yllyttää tollanen alikehittynyt ihminen kiusaamaan ihmisiä?

Kai ne kiusaajat vielä selviää muillekin, kuin minulle.

• Anonyymi

Mitähän siihen muka tarvis toivoa sillai puutu kun työpaikka et ois varaa nähä poitsuakin

• Anonyymi

Pillua

• Anonyymi

Et kaivattuni korjaa sosiaalisiin medioihin kertoen olevansa jo selittämättömässä suhteessa eikä mikään sinkku!!!!

• Anonyymi

Kaveripyyntöä, jommalta kummalta. Sitten luottamuksellista keskustelua. Sitten jotain muuta.

• Anonyymi

sitä etten tapa itseäni ihan vielä

• Anonyymi

Toivottavasti et tapa itseäsi. Itse olin todella pitkään masentunut, eikä valoa näkynyt elämässä, mutta nykyään menee hyvin. Elämä voi muuttua paremmaksi.

• Anonyymi

Palstan takiako. No huh, huh.
        Mietippä hiukkasen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan takiako. No huh, huh.
        Mietippä hiukkasen.

Ehkä tämä palstaguben parinkymmenen vuoden ura suolistossa ei ole tehnyt hyvää

• Anonyymi

esimerkiks tätä tämmöstä tutuksi tullutta kivitystä jokaisesta ilmansuunnasta. ihmisistä on varmasti kiva kivittää semmosta joka on vaan hiljaa. kiva värittää siitä kenen kynät on niin tylsät ettei se jaksa värittää takas. /; nämä kynäilijät on itse näöltään monesti vieläpä vtun ruusuisia. sitten kirjoittelevat täällä yöt läpeensä kun villissä lännessä olevinaan itse jotakin pikkusen parempaa seppälää... esiintyvät toisena ihmisenä lämpimikseen jne. jotenkin loppuupi moti edes sanoa mitään näille täysin tahdittomille hupiukoille. miksi tuhlaisin aikaani kaikenmaailman töpeksijöihin.

• Anonyymi

Ota huomioon että kauhea teksti voi olla meiltä itseään puolustavilta.Liittyy irl toimintaan.Myönnän kivittäväni lemottaa tyyppiä se ansaitsee sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon että kauhea teksti voi olla meiltä itseään puolustavilta.Liittyy irl toimintaan.Myönnän kivittäväni lemottaa tyyppiä se ansaitsee sen.

niinpä ok. mun ei pitäisi käydä täällä ollenkaan kaipaamassa, kun olen niin herkkä… monesti niille ketkä on herkkiä ja ketkä ei sano mitään niin heille on kiva olla ilkiä. naisisissa niitä riittää etenkin, siksi olen pelokas. itse en puhu pskaa jos en tykkää - olen hiljaa. siksi tämä on minusta täysin luokatonta.

• Anonyymi

*p*skan kyylääjä.On aiheuttanut minulle fyysisiä oireita kroonisten lisukkeeksi.
        Minä en ilmaseksi jaa itseäni että seko tiiät ,täällä on semmonen matami ettet tiedä puoliakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*p*skan kyylääjä.On aiheuttanut minulle fyysisiä oireita kroonisten lisukkeeksi.
        Minä en ilmaseksi jaa itseäni että seko tiiät ,täällä on semmonen matami ettet tiedä puoliakaan.

Lisään .Kysykää ex miehiltä ,ne jotka on vielä elossa.Minun kanssa ei pitkään leikitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoopi itse stanan stalkkaaja, seuraaja, toisia vahingoittava ladyboy, kantsiis hakea omanlaisiaan ja jättää toiset rauhaan! Naisena esiintyvä gubbe! Hyi ketä kiinnostaa, ei ketään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas ihminen toi gubbe, kirjoitukset sen osoittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itte olet gubbe aloittanut tän sairaan homman ja et näytä älyävän lopettaa, kyllä sut pitäis jotenkin saada ruotuun! Ei sun kaa pärjää kukaan, joka paikas mis olet asunut, tää sama peli, joku oikee nainen on joutunut sun väkivallan uhriksi ja olet joutunut lähtemään! Niin se o nytkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itte olet gubbe aloittanut tän sairaan homman ja et näytä älyävän lopettaa, kyllä sut pitäis jotenkin saada ruotuun! Ei sun kaa pärjää kukaan, joka paikas mis olet asunut, tää sama peli, joku oikee nainen on joutunut sun väkivallan uhriksi ja olet joutunut lähtemään! Niin se o nytkin!

Ööööö,menit metsään pahasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoopi itse stanan stalkkaaja, seuraaja, toisia vahingoittava ladyboy, kantsiis hakea omanlaisiaan ja jättää toiset rauhaan! Naisena esiintyvä gubbe! Hyi ketä kiinnostaa, ei ketään!

Naisena esiintyvä gubbe?Synnyttääkö ne lapsia sun mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä ok. mun ei pitäisi käydä täällä ollenkaan kaipaamassa, kun olen niin herkkä… monesti niille ketkä on herkkiä ja ketkä ei sano mitään niin heille on kiva olla ilkiä. naisisissa niitä riittää etenkin, siksi olen pelokas. itse en puhu pskaa jos en tykkää - olen hiljaa. siksi tämä on minusta täysin luokatonta.

Kuka järkevä jaksaa olla täällä joka päivä aamustaa ilta myöhään.

• Anonyymi

👍👍🤘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena esiintyvä gubbe?Synnyttääkö ne lapsia sun mielestä?

No ainakin palstaguben eri hahmot saattavat putkautella yön aikana kuin tukkeja rännistä, esim eilen oli viisi ja tänään seitsemän hänellä ei oikein tuo matematiikka nimittäin pelaa taustatarinoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö koet ihan puolustavasi itseäsi jos joku joutava huru-ukko kurjoittelee, että viisikymppisen pinippi haisee? Oiskohan vika omassa yliherkkyydessä ja vimmaisesti maalituksen aiheuttamassa henkisessä lahoamisessa. Herttainen legitimaatio sinänsä, saisko tuosta isommankin ns raportin kirjoitettua kukitusta varten urheudesta🤦‍♀️

• Anonyymi

Että tulisi teelle joku viikonloppu.

• Anonyymi

Mitä toivot lisää alastomalta naiselta?

• Anonyymi

Olen vain huolissani hänestä

• Anonyymi

Miksi huolissasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi huolissasi?

Uskon että hän tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että hän tietää

No sitten varmaan kertoo sinulle, ettei tarvi turhaan huolehtia.

• Anonyymi

Että ei itkettäisi ja olisin onnellinen koska hän on.

• Anonyymi

Mutta itkuhan vaan parantaa ja tekee hyvää. Itketään vaan kaikki itkut ja hykerretään kaikki naurut. Saapahan tuntea elävänsä, aikasta ihanaa.

• Anonyymi

Ei se että ihminen pakotetussa valitettavasti pitkään ihmisyyden estävässä tilanteessa käyttäytyy noin tarkoita että ihminen elää ja tuntee ja kokee. Eikö se että sä luulet niin muodosta aika merkittävästi väärää kuvaa jostain ihmisestä? Mitä luulet että ihminen kokee yksin hiljaisuudessa?

• Anonyymi

Ilman ääntä ja tasavertaisuutta ihmisyydessä tarkoitan.

• Anonyymi

Tietäis vaan mikä tarkoitus ja pyrkimys toisella on.

• Anonyymi

Rakastaa häntä.

• Anonyymi

Sen sä tietäisit jos ihminen saisi olla ihminen

• Anonyymi

Orgaaninen, tasavertainen. Nyt kaikki, ostosvalinnat, olemus, ”ajatukset” näyttäytyy täysin väärinä.

• Anonyymi

Muut ihmiset voivat tuoda toisen ihmisen tasavertaiseksi. Jos se on kenellekään epäselvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut ihmiset voivat tuoda toisen ihmisen tasavertaiseksi. Jos se on kenellekään epäselvää

Noin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se on.

Eikä se siis ole epäselvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaa häntä.

Mitä tähän sanoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tähän sanoa

Jaa'a, uskaltaisinpa vaan kertoa irl 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaa häntä.

Mikäs kirjain gubella mahtaapi olla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs kirjain gubella mahtaapi olla ?

En ole hesasta eli ei kuulu sulle. 0953

• Anonyymi

Onhan sekin aika erikoista, että jo ajatus tasavertaisuudesta aiheuttaa hätää, katkeruutta tarvetta kompensaatioon. Todellisia syitä ja motiiveja voi aina pohtia. Aika usein ne ovat sisäsyntyisiä.

• Anonyymi

Mene jolleki muulle foorumille leikkimään viisasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene jolleki muulle foorumille leikkimään viisasta

Oletko sinä kokeillut saada vastetta häiriintyneisyydellesi esim laudalta? Tämä mesta ei tunnu tarjoavan mitä haet. Sivusta

• Anonyymi

Tietää odottaako hän kohtaamista

• Anonyymi

Tietysti, jos olet hän. Ja jos vähänkin näytät että saan halata, niin otan sinut pitkään lämpimään haliin.

• Anonyymi

Jos olet hän, niin odottaa en malttaisi, mutta odotan. Täytyy myöntää, että kaiken tämän jälkeen se myös jännittää. Ainahan sitä jännittää niitä asioita mitkä on itselle tärkeitä.

• Anonyymi

Rahaa ja taloudellista tasapainoa.

• Anonyymi

Jag vill vara med dej

Att du är min kompis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag vill vara med dej

Att du är min kompis

Wanna hold your hand

• Anonyymi

Voisin laittaa hänelle wa mukavaa viikonloppua, mutta sitten olisin kuitenkin stalkkeri kun hakenut hänen numeron.

• Anonyymi

Syvää yhteyttä Sinuun...Rakkautta Meille...Turvallista ja vakaata arkea meille Rakkaani. Kaikki muu tulee aikanaan...Tiedät kyllä Rakkaani

• Anonyymi

❤❤❤

• Anonyymi

Raha ei ole minulle itseisarvo vaan se tuo turvallisuutta

• Anonyymi

Nyt katsotaan olympialaisten avajaisia

• Anonyymi

Katso rauhassa. Mä katon Netflixiä.

• Anonyymi

Rahaa.

• Anonyymi

Rohkeutta siihen että saisin erottua miehestä. Jos olen lapsien kanssa vähempi arvoisempi kuin koira. Niin.. miksi jatkaa... Tuo loukkasi jos mikä... Että jos vien vanhusparan lopetukseen koska erinäisiä vaivoja mitkä ei välttämättä ilman suuren suurta rahaa ja hoitoa parane,ja kyllä jos paranee voi elää vielä vaikka 5vuotta. Mutta että lapset on nälissään syömättä viikon, että kunhan koira tulee kuntoon... niin kuulemma ukko lähtee siinä vaiheessa oman käden kautta jos se lopetetaan.. että jättää meidät tänne keskenään siinä vaiheessa. Eikö ole ihan sama erota jo aiemmin, ottakoon koiran ja muuttakoot muualle sit koiran kanssa. Jos arvostaa meitä noin paljon... Koira hoidettu. Lainaa ja lainaa.. auttaako vai ei. En tiedä. Kukaan ei tiedä vielä... Silti. Loukkaa niin saameristi.tuntuu että on yhdentekevää toiselle...yritin parhaani selittää järkeä käyttäen tämän asian miehelle. Koira silti "kärsii" näistä kaikista hoidoista..ja jos ne ei auta.. sama asia on edessä. Vai antaako mukavan lopun 10v koiralle lähteä pilvien päälle...samperi..samperi kun minä olen vihainen...

• Anonyymi

Sinul ei ole pieniä lapsia, et elä lapsen kaa!

• Anonyymi

Että voitaisiin puhua tietyn ihmisen kanssa vaikkapa elokuussa jossain vaiheessa! Vaikkapa siellä kahvilassa missä pienten ryhmä joskus harvoin käy, mutta ilman pienten ryhmää.

• Anonyymi

että pääsisin avautumaan kaivatulleni kaikista näistä hämmentäjistä yms.. huhuh

• Anonyymi

Toivoisin jonkun asian päättyvän ja uuden elämän alkavan.

• Anonyymi

Ei näin puhuta

• Anonyymi

Come. Here. Now.

• Anonyymi

Please?

• Anonyymi

No niin. Hyvää yötä. 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin. Hyvää yötä. 💖

Älä sitten tule ja naura vain ja onnea ja menestustä ja niin pois päin.

• Anonyymi

Jonkun suuremman ohjausta tai tähdenlennon tapaista onnen osumaa. Joskus kaksi ihmistä pitävät paljon toisistaan, mutta jännittävät ja ovat epävarmoja, silloin onnekas tai vahinko saattaa sysätä tilanteen suotuisampaan suuntaan..

https://youtu.be/2WWc_NyW3LM

• Anonyymi

Toivon kärsimystä ja kuolemaa muutamalle moraalittomalla ihmiselle sekä maineen ja työn menetystä loppuelämäksi.

• Anonyymi

No ainakin nämä jälkimmäiset on muutama jälkeenjäänyt todellakin ansainnut sen

• Anonyymi

Sulle myös, oisha se aika sunki tietää miltä tää 15v kiduttaminen tuntuu!

• Anonyymi

Tällä hetkellä rahaa, mutta rehellisesti, luotan ja uskon että kaikki menee hyvin. Odotan myös erästä erityistä elämääni, hassu olen näen sinusta unia, ei ole kiire, tiedä että sinua kuitenkin odotan. Moni asia järjestynyt hyvin, ja paranee vaan. Samaan aikaan kauhistunut, kiitollinen, ja itsellä syvä rauha tulevaan. Välillä täytyy miettiä meneekö kaikki hyvin, ja tunnen rauhoittavan energian joka kertoisi jotenkin luota ja hymyile kaikki järjestyy ja menee hyvin. Kuuntele vaistoasi, luota uniin ja elä. kaikki normalisoituu, vakiintuu ja tarvitsen vain paljon rakkautta ja olen kunnossa. Rahaakin tulee, pian. Oloni on hyvä, rauhallinen ja arki muuttunut paremmaksi. Jotain negatiivista vielä on ja tunnen kuinka joku vahva voima työntää sitä pois. ja tunnen rauhoittavan olin, nämä on kohta pois meidän elämästä, tämä loppuu pian.

• Anonyymi

Toivon Moktar.Gubta profiilin lopettamista kokonaan.

• Anonyymi

Yritän nyt vain elää parhaani mukaan sillä jos pysähdyn miettimään kaikesta tulee sietämätöntä. Järjettömässä tilanteessa on paras jättää järki taakseen. Toivon silti ettei tilanne muutu enää yhtään hullummaksi.

• Anonyymi

Toivon, ett toi psykopaatti ukko häipyy, vaikka sinne venäjän karjalaan!

• Anonyymi

Hani good night

• Anonyymi

Jos/kun hänet seuraavan kerran näen ja jos silloinkin kaikki on ennallaan eikä mitään ole tmv. niin olen antanut luvan itselleni päästää irti ja jatkaa matkaani. Tiedän että tunne tulee pysymään aikansa eikä siitä heti pääse mutta jos muuttaa elämän suuntaa toisenlaiseen ja varmempiin tulevaisuuden asioihin, niin se varmasti auttaa erkaantumaan hänestä myös jossain vaiheessa kokonaan. Tämä vie niin paljon voimia että pakko on jotakin tehdä suuntaansa.

• Anonyymi

Kuulostaa että ruokit silti tunteitasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa että ruokit silti tunteitasi

No jos kerran näinkin hienon nyanssin muka löysit tästä miehen liirumlaarumista🥱

• Anonyymi

Et hän nauttii kun toinen lähtee

• Anonyymi

Eiköhän kaikki 4 itke.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kaikki 4 itke.

Mitä väliä

• Anonyymi

Maiseman vaihdosta,täydellistä hiljaisuutta, tietynlaista vapautta

• Anonyymi

Selvyyttä.

• Anonyymi

Toivon, että nettiriippuvaisuuteni helpottaisi ja pääsisin ylös muutenkin 'kuopasta', missä olen ollut. Olen yrittänyt kaikkea päästäkseni ylös. Tämä palsta on ollut pakopaikka, missä kaipaan erästä miestä.

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

Mitäs jos sä nukkuisit joskus. Joka kommenttiin täytyy idioottimaista "valetta" jauhaa. Olet tosi yksioikoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos sä nukkuisit joskus. Joka kommenttiin täytyy idioottimaista "valetta" jauhaa. Olet tosi yksioikoinen.

Älä muuta sano, taitaa olla henkisiä ongelmia siinä missä tällä miehellä, jolle vastasi ja joka kirjoittelee itsestään, koska on niin riippuvainen itseihailusta ja tekee muka niin hyvää työtä saadaksekseen naiset vaikuttamaan infantiileilta, raskas äijä

• Anonyymi

Että näkisin hänet tänään.

• Anonyymi

Tarvitsisi laittaa vaan viesti, niin tulisin kahville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsisi laittaa vaan viesti, niin tulisin kahville.

Ei ole numeroa eikä sähköpostiosoitetta.

• Anonyymi

Minulla on tosi hyvät fibat syksystä ja tulevasta. Paljon on puuhaa mutta on energiaakin tehdä. Kirsikkana kakun päällä on hän, päivieni ilo, jonka tapaamista ja näkemistä aina odotan.

Toivon että mutkattomat välimme pysyvät ennallaan, jopa paranevat. Se on sitä parasta osaa arjessa. En osaa tähän edes sanoittaa miten paljon hän ja hänen läsnäolo minulle merkitsee.

• Anonyymi

Ei ole mitään arkea ilman tasavertaisuutta. Miksei ihmiset ymmärrä?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään arkea ilman tasavertaisuutta. Miksei ihmiset ymmärrä?!

Ei elämä olekaan tasavertaista. Ei täällä nallekarkit mene koskaan tasan. Se on pelin henki. Ikävää mutta totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei elämä olekaan tasavertaista. Ei täällä nallekarkit mene koskaan tasan. Se on pelin henki. Ikävää mutta totta.

Ihmistä ei ole olemassa. Jos sellaiseen ei puututa

• Anonyymi

Tämä voisi olla kirjoittamana juttu. Aivan samat fiilikset täällä.

Naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisi olla kirjoittamana juttu. Aivan samat fiilikset täällä.

Naiselta sivusta

Minä haluan enemmän kuin mutkattomat välit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧡🧡🧡 niin minäkin haluan enemmän....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧡🧡🧡 niin minäkin haluan enemmän....

+2 ♥️ mulle kiitos 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä minäkin haluan, mutta sen aika ei ole nyt. Ei vielä.

Tuo sivunainen

• Anonyymi

Otapa yhteyttä niin kerron...Nainen Rakkain

• Anonyymi

Happy end

Tietty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Happy end

Tietty

Kyllä siihen tähdätään happy end.
        Paikan saat valita.

• Anonyymi

😘😘😘😘😘

• Anonyymi

Paikka on jo valittu minulle ja Rakkaalleni

• Anonyymi

Kultani vierelleni. Tuumaillaan siinä yhdessä sitten tätä kaikkea ja elämää. Luotan häneen🥰

• Anonyymi

Että olisit enemmän auki, näyttäisit mitä tunnet ❤️

• Anonyymi

huomisen hänen rinnalla. hänen jota rakastan.

• Anonyymi

muuttoauton maalle

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1986
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1814
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1453
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1428
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1399
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1397
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1015
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      994
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      975
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      884
    Aihe