Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös saunan padan teräksisen sisäosan kiikuttaminen pihan perälle ja nokikarstan raapiminen siitä pois. Sen jälkeisiin puhdistustoimenpiteisiin kului loppupivä kun olin noesa yltäpäältä.

Täällä on taas ukonilma. Sysipimeää, jytisee ja sataakin kaatamalla. Puutarhaa ei tarvi kastelle, mutta eipä siellä mitään muutakaan voi tehdä. Onneksi on jälkkäriksi punaherukkakiisseliä. Ja omenapuun 12 omenaa kasvavat silmissä joka päivä!

23

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pfff... Ei kai mikään ole naisten tai miesten hommaa. Se on vaan omien halujen noudattamisen jättämistä. Muut tekee mitä sopivaksi katsoo tai osaa. Toiset tekee mitä haluavat. Älä anna muiden mielipiteiden rajoittaa omia tekemisiä.

      Jos ajattelee asian X olevan pelkästään toisen sukupuolen asioita. Niin siinä jää puolet asioista kokematta ja oppimatta.

      Mutta joo. Olisipa täälläkin ukkonen. Ehkä illemmalla sitten.

      • No siitäkin on kokemusta parisuhteessa, että toinen ei ees lamppua vaihtanut. Jotkut hommat on pakko jättää väliin, kun voimat ei riitä. Kottikärryt ja nokkakärryt on usein hyvänä apuna.


      • Anonyymi

        Miesten ja naisten hommat tarkoittaa hommien luokittelua tai jakoa ensisijaisesti intrrssien, fyysisten ja motoristen vahvuuksien mukaan. Jako noudattaa keskimääräistä ja tyypillistä sukupuolijakauman mukaista eroa.

        Ei se mikään laki ole että mitä saa tai pitää tehdä, mutta on se hyvä indikaattori tehtävän luonteesta ja keskimääräisestä soveltuvuudesta miehelle tai naiselle.

        Eli oikein hyvä ja tiivis tapa välittää informaatiota.


    • Helle jatkuu. Mulla on vielä käytössä apteekista aurinkovoiteen kanssa saatu vesisuihkepullo. Se raokastaa kivasti kun sitä suihkuttaa naamaan. Vesi tulee hienona sumuna joten sitä voi käyttää missä vain.

    • Anonyymi

      Onko sinulla mies joku kaipuu äidin syliin kun esität aina perheenäitejä netissä?

      • En ole sinun miehesi. Olen nainen ja äiti. Ja jos nyt johonkin syliin kaipaan, niin se syli on yhden livessä tapaamani miehen jonka kanssa hississä olin vaarallisen lähellä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole sinun miehesi. Olen nainen ja äiti. Ja jos nyt johonkin syliin kaipaan, niin se syli on yhden livessä tapaamani miehen jonka kanssa hississä olin vaarallisen lähellä.

        Sinun maneerit on ätmi surkuhupaisia alat aina selostaa näitä miehesi tai naisesi- juttuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun maneerit on ätmi surkuhupaisia alat aina selostaa näitä miehesi tai naisesi- juttuja

        Et oikein tajua näitä mun juttuja kun ollaan niin eri tasolla, olen näes YTN (ylemmän tason nainen)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Et oikein tajua näitä mun juttuja kun ollaan niin eri tasolla, olen näes YTN (ylemmän tason nainen)

        Tai siis Ylittämättömän Tyhmä Nainen 🤡🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis Ylittämättömän Tyhmä Nainen 🤡🤣🤣

        No sun taso paljastuu kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis Ylittämättömän Tyhmä Nainen 🤡🤣🤣

        Niin joko Sinäkin taidat olla tai eHkä olet sittenkin se. Jompikumpi elämänkoulupronsessoista joilla ei ole muuta yhteyttä toisiinsa kuin yrittää maalittaa katkerana jotain naista miehen hahmojen taakse. Katkeruus ei kaunista, ohenna tai kasvata pituutta mutta kuin leveyteen päin nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joko Sinäkin taidat olla tai eHkä olet sittenkin se. Jompikumpi elämänkoulupronsessoista joilla ei ole muuta yhteyttä toisiinsa kuin yrittää maalittaa katkerana jotain naista miehen hahmojen taakse. Katkeruus ei kaunista, ohenna tai kasvata pituutta mutta kuin leveyteen päin nääs

        Suotta esität jotain fiksua ja lukenutta sivistyssanoinesi, kun takkuava kirjoituksesi kuitenkin paljastaa sinun olevan elämäm__kolupohjalta liikkeellä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis Ylittämättömän Tyhmä Nainen 🤡🤣🤣

        Onko yhtä seinään juosseen näköinen tämä naisoletettu kuin sinä? Ei sitäpaitsi ole nainen


    • Anonyymi

      On se kumma kun sinne piti pesä tehdä,eikö sitä takkaa ole käytetty?

      • Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.

        Ok 😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.

        Onneksi on jo haudonta aika ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok 😂

        Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉

        Äläpä kuule höpötä♥️😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉

        Oikeasti itkeä tillottaa ku pieni mollamaija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉

        Miestä nähnytkään.. Tuo ap on joku 💩botti, joka on tehtaillut tuota liibalaabaa palstalle klikkauksia keräten jo yli 10 vuotta, eikä ole sen viisaammaksi tullut, eikä tule 🤣🤣


    • Anonyymi

      12 omenaa pieni puu kyseessä?

      • Kun ostin mökin, niin istutin kolme omenapuuta. Kaksi paleltui heti. Kolmas ehti tehdä 6 herkullista omenaa. Seuraavana kesänä se kaatui tuulessa kun vesimyyrä oli syönyt kaikki juuret. Toinen paleltunut puu alkoi tehdä kannostaan vesoja. Niitä olen katkonut ja säästänyt yhtä. Se on kitkutellut männyn vieressä parimetriseksi. Alkuperäinen laji oli valkeakuulas, mutta luulen omenien olevan sitä talvilajiketta (antonovka) mihin valkeakuulas oli vartettu,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe