Aikoinaan valistin jälkeläistä täällä

🥵🪠☔ siitä, että linnunpesän poistaminen nokisesta saunan piipusta on miesten hommaa. Miesten hommaa olisi ollut myös saunan padan teräksisen sisäosan kiikuttaminen pihan perälle ja nokikarstan raapiminen siitä pois. Sen jälkeisiin puhdistustoimenpiteisiin kului loppupivä kun olin noesa yltäpäältä.

Täällä on taas ukonilma. Sysipimeää, jytisee ja sataakin kaatamalla. Puutarhaa ei tarvi kastelle, mutta eipä siellä mitään muutakaan voi tehdä. Onneksi on jälkkäriksi punaherukkakiisseliä. Ja omenapuun 12 omenaa kasvavat silmissä joka päivä!

23

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pfff... Ei kai mikään ole naisten tai miesten hommaa. Se on vaan omien halujen noudattamisen jättämistä. Muut tekee mitä sopivaksi katsoo tai osaa. Toiset tekee mitä haluavat. Älä anna muiden mielipiteiden rajoittaa omia tekemisiä.

Jos ajattelee asian X olevan pelkästään toisen sukupuolen asioita. Niin siinä jää puolet asioista kokematta ja oppimatta.

Mutta joo. Olisipa täälläkin ukkonen. Ehkä illemmalla sitten.

• No siitäkin on kokemusta parisuhteessa, että toinen ei ees lamppua vaihtanut. Jotkut hommat on pakko jättää väliin, kun voimat ei riitä. Kottikärryt ja nokkakärryt on usein hyvänä apuna.

• Anonyymi

Miesten ja naisten hommat tarkoittaa hommien luokittelua tai jakoa ensisijaisesti intrrssien, fyysisten ja motoristen vahvuuksien mukaan. Jako noudattaa keskimääräistä ja tyypillistä sukupuolijakauman mukaista eroa.

Ei se mikään laki ole että mitä saa tai pitää tehdä, mutta on se hyvä indikaattori tehtävän luonteesta ja keskimääräisestä soveltuvuudesta miehelle tai naiselle.

Eli oikein hyvä ja tiivis tapa välittää informaatiota.

• Helle jatkuu. Mulla on vielä käytössä apteekista aurinkovoiteen kanssa saatu vesisuihkepullo. Se raokastaa kivasti kun sitä suihkuttaa naamaan. Vesi tulee hienona sumuna joten sitä voi käyttää missä vain.

• Anonyymi

Onko sinulla mies joku kaipuu äidin syliin kun esität aina perheenäitejä netissä?

• En ole sinun miehesi. Olen nainen ja äiti. Ja jos nyt johonkin syliin kaipaan, niin se syli on yhden livessä tapaamani miehen jonka kanssa hississä olin vaarallisen lähellä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

En ole sinun miehesi. Olen nainen ja äiti. Ja jos nyt johonkin syliin kaipaan, niin se syli on yhden livessä tapaamani miehen jonka kanssa hississä olin vaarallisen lähellä.

Sinun maneerit on ätmi surkuhupaisia alat aina selostaa näitä miehesi tai naisesi- juttuja

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun maneerit on ätmi surkuhupaisia alat aina selostaa näitä miehesi tai naisesi- juttuja

Et oikein tajua näitä mun juttuja kun ollaan niin eri tasolla, olen näes YTN (ylemmän tason nainen)

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Et oikein tajua näitä mun juttuja kun ollaan niin eri tasolla, olen näes YTN (ylemmän tason nainen)

Tai siis Ylittämättömän Tyhmä Nainen 🤡🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

No sun taso paljastuu kommentistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joko Sinäkin taidat olla tai eHkä olet sittenkin se. Jompikumpi elämänkoulupronsessoista joilla ei ole muuta yhteyttä toisiinsa kuin yrittää maalittaa katkerana jotain naista miehen hahmojen taakse. Katkeruus ei kaunista, ohenna tai kasvata pituutta mutta kuin leveyteen päin nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joko Sinäkin taidat olla tai eHkä olet sittenkin se. Jompikumpi elämänkoulupronsessoista joilla ei ole muuta yhteyttä toisiinsa kuin yrittää maalittaa katkerana jotain naista miehen hahmojen taakse. Katkeruus ei kaunista, ohenna tai kasvata pituutta mutta kuin leveyteen päin nääs

Suotta esität jotain fiksua ja lukenutta sivistyssanoinesi, kun takkuava kirjoituksesi kuitenkin paljastaa sinun olevan elämäm__kolupohjalta liikkeellä 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko yhtä seinään juosseen näköinen tämä naisoletettu kuin sinä? Ei sitäpaitsi ole nainen

• Anonyymi

On se kumma kun sinne piti pesä tehdä,eikö sitä takkaa ole käytetty?

• Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.

Ok 😂

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Pesä oli saunan piipussa. Naakat pesii sellaiseen jo keväällä. Tää oli ollut neljä vuotta käyttämättä niin naakat oli tottuneet pesimään piippuun. Nyt mulla on verkko piipun päällä. Nuohooja veti 15 sentin tikkuja jätesäkillisen piipun sisältä. Sanoin hänelle, että jollei tuo sinne piipun päälle verkkoa niin soitan uudelleen tyhjentämään piippua. Itse en pysty katolle kiipeämään.

Onneksi on jo haudonta aika ohi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok 😂

Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat kuvitella tekeväsi jotain populistista uberpolitiikkaa vastailemalla trollaavalle miehelle itku kurkussa😉

Äläpä kuule höpötä♥️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti itkeä tillottaa ku pieni mollamaija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä nähnytkään.. Tuo ap on joku 💩botti, joka on tehtaillut tuota liibalaabaa palstalle klikkauksia keräten jo yli 10 vuotta, eikä ole sen viisaammaksi tullut, eikä tule 🤣🤣

• Anonyymi

12 omenaa pieni puu kyseessä?

• Kun ostin mökin, niin istutin kolme omenapuuta. Kaksi paleltui heti. Kolmas ehti tehdä 6 herkullista omenaa. Seuraavana kesänä se kaatui tuulessa kun vesimyyrä oli syönyt kaikki juuret. Toinen paleltunut puu alkoi tehdä kannostaan vesoja. Niitä olen katkonut ja säästänyt yhtä. Se on kitkutellut männyn vieressä parimetriseksi. Alkuperäinen laji oli valkeakuulas, mutta luulen omenien olevan sitä talvilajiketta (antonovka) mihin valkeakuulas oli vartettu,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      410
      2729
    2. Miten Trump " tuo rauhaa"?

Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo
      Maailman menoa
      593
      2222
    3. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      2144
    4. Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."

Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1957
    5. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      65
      1483
    6. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1344
    7. Leikkeleet pois leivältä

Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemus­suosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu
      Maatila ja metsä
      132
      1201
    8. Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!

Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee
      Sinkut
      152
      1167
    9. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1162
    10. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe