"Usko Jeesukseen" harhaoppi

Anonyymi-ap

1. Saatanakin uskoo Jeesukseen
2. Mormonit uskovat Jeesukseen
3. Monet lahkot uskovat Jeesukseen
4. Helluntailaiset uskovat Jeesukseen
5. Adventistit uskovat Jeesukseen

21

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jehovat ei tunnusta Jeesusta ja siksi eivät ole kristinuskoa.

      • Anonyymi

        Uskoiko Jeesuksen opetuslapsi Juudas Jeesukseen ?


    • Anonyymi

      Tietääkö sata naapuriasi ja työkaveriasi että uskot Jeesukseen ?
      Tunnusus puuttuu.

    • Anonyymi

      Oikeaoppiset pakkovauvakastetut eivät usko Jeesukseen.

      • Anonyymi

        Niin, he uskovat vauvakasteeseen !

        Siis " vauvakaste pelastaa" !

        Eikä: Jeesus pelastaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, he uskovat vauvakasteeseen !

        Siis " vauvakaste pelastaa" !

        Eikä: Jeesus pelastaa !

        Helluntailaisten typerä mielipide "vauvakastetuista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisten typerä mielipide "vauvakastetuista."

        En ole helluntailainen !

        Joten pieleen meni.

        Mutta oikeasti, noinhan se oikeasti on !

        Ja kirkkokunnissa siten ihminen siis tulee toisten ihmisten "uskolla" autuaaksi, omaa uskoa ei tarvita pelastumiseen !

        Eikä uudestisyntymistäkään, vaikka Jeesus itse sanoo näin:

        1 Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
        2 Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
        3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
        4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
        5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

        Tässä ei puhuta vauvoille, vaan aikuiselle miehelle, on synnyttävä uudesti ylhäältä, eli synnyttävä Hengestä, eli uudestisynnyttävä, jotta voi nähdä taivasten valtakunnan !

        Mutta teillä kirkkokunnissa ei ole samoin !

        Miksi ette usko edes Jeesusta ?

        No, kun luotatte teille opetettuun "vauvakaste pelastaa" oppiin !

        Lukisitte ja tutkisitte ihan itse sitä Raamattuanne, ettekä vain sokeasti uskoisi sitä, mitä teille on äidinmaidosta asti syötetty ja siten teidät aivopesty !

        Vain Totuus tekee vapaaksi !

        Tutkikaa Raamatustanne se, mikä oikeasti on se Totuus ja mikä taas silkkaa valhetta !


    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa kenet tahtoo.
      Ihmisen oma tahto on syntynyt saatanasta.

    • Anonyymi

      Kannattaisiko lukea Raamatusta ne jakeet ketkä eivät pelastu 🤔 ✝️

    • Anonyymi

      Lahkohenkiset + saatana käyvät vauhkona lopunajassa.

    • Anonyymi

      Jumalaa artikkelina jota mydään ei ole olemassa koska me emme ole vielä tehneet täysin uskottavaa. Se varmaan kertoo jotain meistä.

      Agnostikko olen. mutta mitäs jos mennään kuuhun ennen kuin syytellään,
      sillä tästä on taivaaseen pitkä matka.

      "tämä pallo on täynnä hölmöjä apinoita.. ja minä olen yksi"

      • Anonyymi

        Maailmassa on paljon jumalia ja epäjumalia, monet ovat tehneet jopa uskovatkin ovat tehneet itsestään Jumalan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on paljon jumalia ja epäjumalia, monet ovat tehneet jopa uskovatkin ovat tehneet itsestään Jumalan.

        Voiko ihminen päättää onko Jumala olemassa vai eikö ole ?
        Jumala kutsuu jokaista ihmistä luokseen pari kertaa elämänsä aikana.
        Hän ei pakota ketään.


    • Anonyymi

      "Kaikki maan asukkaat ovat tyhjänveroiset; ja hän tekee, niinkuin hän tahtoo, taivaan joukoille ja maan asukkaille,"

    • Anonyymi

      Onko ateisti tai harhaoppinen niin hän tekee uskostaan Jumalan.

    • Anonyymi

      Jeesuksia on monia lopunajassa.
      Älkää uskoko kaikkiin Jeesuksiin.

      • Anonyymi

        Miten niitä voi muka monia olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niitä voi muka monia olla?

        Raamatusta:

        23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.


    • Anonyymi

      Kristittyjen kastettu lapsi on saanut kasteessa tyhjään ja puhtaaseen sydämeen lasten lahjan eli Pyhän Hengen lahjan.

      Ei helluntailaisuudessa ole ollenkaan Pyhän Henkeä, muita henkiä ja tämän maailman alkeisvoimia niissä on.

      Helluntailiikkeen perustajat sekä Amerikassa Parhami ja Suomessa Olseni oli aikansa kuuluisimpia homoseksuaaleja. Ihan muut henget siellä niitä ihmisiä nurin viskoo.

      • Anonyymi

        Höpö höpö !

        Vauvakasteessa ei todellakaan saada Pyhää Henkeä !

        Se on todella paksua valhetta ja todella pahaa eksytstä !

        Pyhä Henki saadaan Raamatun mukaan vasta uudestisyntymässä, eli Hengestä syntymisessä !

        Vauvakaste pelastaa oppi on todella paha harhaoppi, mutta menee läpi vain niille, jotka eivät koskaan oikeasti ole tutkineet sitä, mitä Raamattu oikeasti sanoo !


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö !

        Vauvakasteessa ei todellakaan saada Pyhää Henkeä !

        Se on todella paksua valhetta ja todella pahaa eksytstä !

        Pyhä Henki saadaan Raamatun mukaan vasta uudestisyntymässä, eli Hengestä syntymisessä !

        Vauvakaste pelastaa oppi on todella paha harhaoppi, mutta menee läpi vain niille, jotka eivät koskaan oikeasti ole tutkineet sitä, mitä Raamattu oikeasti sanoo !

        Se, että jumalaton pappi, joka on saanut virkansa tämän maailman koulujen kautta, käsillään merkkejä tehden ja loitsuja lausuen liruttelee vauvan päähän vettä, ei ole kaste laisinkaan, vaan veden liruttelu on porttokirkon harhaa ja eksytystä.
        Raamatun esimerkkien mukaan vain aikuisia kastettiin: Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä. Siis ihmiset antoivat kastaa itsensä, eivät vauvojaan.
        Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä. Parin litran maljasta ei kukaan kykene nousemaan. Eikä parin litran maljaa kukaan myöskään kykene astumaan: he astuivat kumpikin veteen, sekä Filippus että hoviherra, ja Filippus kastoi hänet.
        VAUVAKASTE ON PETOS!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe