Miksi ne ovat täysin retuperällä ja niistä puuttuu lentoliikenteeseen kuuluvia osia?
Itä-Savo: Hollantilainen lentoyhtiö perui lentojaan Savonlinnaan – Syynä GPS-häirintä
Lentoyhtiö Transavian kolmestatoista lennosta Savonlinnaan lennettiin vain neljä, Itä-Savo kertoo.
"Ylen mukaan Transavia on keskeyttänyt kaikki tilauslentonsa Savonlinnaan, sillä se ei pysty takaamaan lentojen turvallisuutta Venäjän rajan läheisyyden ja alueella havaitun GPS-häirinnän takia. Yhtiöllä oli suunniteltuna lentoja syyskuulle asti."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b2ad417b-6883-4024-9e07-fef9b1c1fc12
Eikö Finavian kuulu huolehtia lentokentistä?
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Fin avia myy kalustoaan huutokauppa sivulla vähän väliä.
- Anonyymi
Onko ne saaneet Häkäpöntöltä ohjeet myykää valtion omaisuutta ulkomaille max halvalla valtio ei saa omistaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne saaneet Häkäpöntöltä ohjeet myykää valtion omaisuutta ulkomaille max halvalla valtio ei saa omistaa mitään
Häkäpönttö näpit irti ILS-lähestymislaitteista niitä tarvitaan oikeilla lentokentillä joita lentää oikeat lentäjät
- Anonyymi
Aloittaja kysyköön asiaa Putinilta.
- Anonyymi
Jos Suomi ei uhkaisi Venäjän kansallista turvallisuutta ja YYA sopimus olisi voimassa ei Savonlinnassa olisi ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomi ei uhkaisi Venäjän kansallista turvallisuutta ja YYA sopimus olisi voimassa ei Savonlinnassa olisi ongelmia.
Miten Suomesssa voi olla käytössä lentokenttiä jotka ei edes täytä ilmailun minimivaatimuksia eikö se ole VAARALLISTA matkustajien aliarvioimista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman ja siten myös Suomen turvallisuutta uhkaavat vain islam, Venäjä ja Kiina.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782