Tuli mieleen, että kuinka mahtaisi käydä, jos ui alasti ja hauki iskee nakkiin kiinni ja vie sen mukanaan? Aika hankala uida se hauki kiinni, jotta saisi nakin takaisin ja vietyä sen sairaalaan takaisin kiinnitettäksi. Vai voiko ilman nakkia elää? Tai jos saa sen hauen kiinni, niin pitääkö nakin antaa olla sen sisällä, kun sen vie sairaalaan vai hajottaako hapot sen? Tai jos hauen saa myöhemmin virvelillä kiinni ja sen sisällä on nakki, voiko sen myöhemmin liittää omistajaansa kiinni.
Ihme, ettei rannoilla ole varoituksia hauki kaloista, että ne voivat viedä nakin mennessään. Jos hauki vie nilkan, niin nakki on vain suupala sille, tosin jos olet afrikasta, silloin hauki saa tehdä patongin kanssa tosissaan töitä.
Hauki puri nilkkaan syvät haavat.
14
601
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa tuo linkki.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/493bd002-6afc-48b0-83a9-1ee204dcfe93 - Anonyymi
Dynaaminen ja energinen penectomy ☝🏻
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran työttömänä, olen huomannut, että nakki on työttömällä turha. Nyt olen nakiton 🧍♂️
- Anonyymi
Olet siis Eunukki. Se hyvä puoli asiassa on, että elät pitempään. Eunukit elävät huomattavasti pitempään kuin normaali mies. Testosteronin puute tuo lisää elinvuosia. Kaikkien kannattaisi näin ollen syöttää munansa hauelle. Suosittelen menemään veteen tai laiturille niin, että nakki on veden pinnalla ja mieluiten kaislikon lähelle. Omaat hyvät mahdollisuudet Eunukiksi.
- Anonyymi
Pirkka kuoreton nakki 0,99€ , sen kylkeen 17 pulloa pirkka olutta ja pulipenkille viskiviikoille.
- Anonyymi
Sulla on jatkuvat vajakkiviikot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jatkuvat vajakkiviikot.
homoaidsmälli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
homoaidsmälli
Kaikenlisäksi olet homovajakki.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. En ole ollut vesillä saati kalastanut. Nyt olen tosin eläkkeellä.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän uran haukena, olen syönyt miljoonia peniksiä. Nyt olen työtön 🧍♂️
- Anonyymi
Sinulla ei ole mitään hätää, voit uida ihan rauhassa, sinun nakkisi on niin pieni, että hauki luulee sitä aknenäppyläksi ja jättää sen niille sijoilleen.
Hauelle pitää olla tosi iso ja muhkea
sitä jää vielä tavallisen mitta jäljelle, jos kala vähän maistelee.- Anonyymi
onko pakko olla ilkee 🥺
- Anonyymi
Mutta jos on aito nainen. Mitä aito nainen syöttää hauelle? Sisempiä häpyhuulia? Sitten joutuisi uimaan vain rintauintia ja hauen pitäisi ajoittaa isku jalkapotkuun, jolloin römpsä aukeaa nätisti. Voi hauki parka, jos nainen ehtii läväyttämään kioskin kiinni, hauki puristuu kuoliaaksi kuin pahvilaatikko puristimessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791