Herra puhui, dr owuor on väärä profeetta

Anonyymi-ap

PASTORI JARI PASANEN:
NÄIN SE TAPAHTUI. MEILLÄ ON LUPA ARVOSTELLA HENKIÄ JA MINÄ TEIN SEN. MINÄ KYSYIN, OLIN HERRAN EDESSÄ JA RUKOILIN JA KYSYIN AIVAN VILPITTÖMÄSTI TÄSTÄ PROFEETASTA,
JOKA TULEE SUOMEEN. HERRA, KETÄ HÄN ON? MEILLÄHÄN ON PYHÄ HENKI SITÄ VARTEN JA KYSYIN, KETÄ HÄN ON. KYSYIN, ONKO HÄN YKSI ILMESTYSKIRJAN SÄKKIPUKUISISTA PROFEETOISTA. NIIN HERRA VASTASI: EI OLE, SILLÄ TÄMÄ KAIKKI TAPAHTUU VIHAN AJASSA. JA HERRA SANOI, NYT ON VIELÄ MINUN MORSIAMENI MAAN PÄÄLLÄ. TÄMÄ KAIKKI TAPAHTUU VIHAN AJASSA.
SE OLI SELVÄ VASTAUS. SITTEN KYSYIN, KETÄ HÄN ON, KUN VÄITTÄÄ OLEVANSA SUURI PROFEETTA.
HERRA VASTASI: HÄN ON KAIKISTA SUURIN, JOKA ON OLLUT JA ON NYT JA HÄN VASTASI, JOHANNES KASTAJA OLI VAIMOSTA SYNTYNEITTEN JOUKOSSA. JOHANNES KASTAJA JA HÄN ESIINTYI AIVAN TOISELLA TAPAA. HÄN OLI VAIN HUUTAVAN ÄÄNI ERÄMAASSA JA HÄNEN PITI VÄHETÄ JA JEESUKSEN PITI KASVAA. JOTEN SAIN SELVÄN VASTAUKSEN HERRALTA.
PYHÄ HENKI JOHDATTAA KAIKKEEN TOTUUTEEN, OTTAA OMASTA SANASTA JA JULISTAA MEILLE, JOS MEILLÄ ON KORVAT KUULLA, MITÄ HÄN PUHUU JA KIRKASTAA JEESUSTA KRISTUSTA, EI IHMISTÄ, KAIKESSA.
TOTTA KAI MINÄ SAAN SANOA, MITÄ HERRA PUHUI JA NYT MINUSTA TEHDÄÄN PARJAAJA JA PANETTELIJA.
RAAMATUN PAIKAT, JOILLA HERRA VASTASI:
1 Kor 14:31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
Ilmestyskirja:
10:11 Ja minulle sanottiin: "Sinun tulee taas profetoida monista kansoista ja kansanheimoista ja kielistä ja kuninkaista".
11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan.
JEREMIA 23:20 Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.
23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
23:23 Olenko minä Jumala vain lyhyeltä matkalta, sanoo Herra; enkö ole Jumala myöskin kaukaa?
23:24 Saattaako joku niin piiloon piiloutua, etten minä häntä näe? sanoo Herra. Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra.
23:25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
23:26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
23:27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
23:28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
23:29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
23:30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
23:31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana"
Markuksen evankeliumi:
1:3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiks
3:26 Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".
3:27 Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
3:28 Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
3:29 Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
3:31 Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
3:32 Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
3:33 Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.
3:34 Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
3:35 Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
3:36 Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä
ALLEKIRJOITUS JARI PASANEN NEHEMIA SRK NETTITYÖNTEKIJÄ LÄHETYSTYÖ PROFEETTA PASTORI 24.7.2024

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      pedofilin jutut on ainaisesti helvetin omia, on turha pasasen juttuja kirjoitella.
      Myllykivi ja hukkumisen jälkeen ei pasaset puhu mitään. Lukee vaikka murha- sivulta syytteet ja tuomiot

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmisten profetiat eivät yleensä toteudu. Etenkin jos ne koskevat tyhjänpäiväisiä asioita. Itse sain näyn tulevasta sairaudestani, jossa olin sairaalasängyssä tarkkailemassa ympäristön tapahtuma. Kaksi kuukautta näyn jälkeen sairastuin ja kaikki näkemäni lukuisat tapahtumat toteutuivat näkyni mukaisesti, pienintä yksityiskohtia myöten. Tämä todisti minulle henkilökohtaisesti, yliluonnollisen olemassa olon. Tulevaisuuteen näkeminen on yliluonnollista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kenenkään hengellisesti terveen ja terveillä aisteilla varustetun EI TARVITSE EDES HERRALTA kysellä, henki minussa sen on kertonut heti ensinäkemältä!!

      Prkleen pappi alusta loppuun asti. Pasanen ei ole Owuria jalompi!! Seksuaaliset rikokset omassa perheessä ovat riittävät syyt sanoa Pasasen olevan vain mahdollisesti, armahdettu syntinen?? Ei mitään muuta.

      Anteeksihan Pasanen ei ole pyytänyt, saati katunut tekojaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe