Uutinen alkoi masentaa ja ahdistaa. Itelläni on kamalan rumat rinnat enkä ikinä kehtaisi näyttää niitä kelleen :(.. Nyt joudun näkee täydellisii rintoja rannalla joka masentaa entisestään... Auttasko jos ottas silarit mut oon opiskelija eikä oo varaa. En haluu mennä enää rannalle ainakaan poikaystävän kanssa, tulis heti riitaa :(
Naiset yläosattomissa rannalla
4
1093
Vastaukset
- Anonyymi
Laita uikkarit päälle, ni ei näy , vaikka mitäväliä sillä millaset kelläkin on....
- Anonyymi
En minäkään naisena halua katsella kenenkään paljaita rintoja rannalla.
- Anonyymi
Voin kuvitella mikä esitys on päällä. En käy kuntosalin pukuhuoneessa, kun siellä ihan jää tuijottamaan jotkut naiset kun riisuutuu ja karmeeta pullistelua kuulemma myös miesten puolella🤮
- Anonyymi
Älä nyt noin puhu tisseistäsi. Niiden tarkoitus on ruokkia rakasta pikkuista, ei miellyttää silmää. Keho on hyvä, uskollinen kumppani, ei saa parjata. Kaikki muu on ihmisen hulluutta , epäluonnollista tavoittelua.
Minusta vähän mautonta mennä julkisilla rannoilla yläosattomissa, joku raja sentään, nudistirannat erikseen tai kohta jo pannaankin julkisesti kuin jotkut apinat puskissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233