Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja.

Anonyymi-ap

Että muslimit voisivat integroitua yhteiskuntaamme.

127

737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailmassa on kohta jo 2 miljardia muslimia. Islam on maailman eniten kasvava uskonto.

    • Anonyymi

      Niitä ei rakenneta jotta muslimitkin vapautuisivat ja integroituisivat Suomen yhteiskuntaan, niinkuin muidenkin uskontokuntien edustajat.

    • Anonyymi

      Suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita sen takia, kun sinä muiden tavoin vastustat niiden rakentamista.

      • Anonyymi

        Kuka vastustaa suurmoskeijoiden rakentamista?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vastustaa suurmoskeijoiden rakentamista?

        99% suomalaisista ei halua mitään moskeijaa eikä muslimia Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        99% suomalaisista ei halua mitään moskeijaa eikä muslimia Suomeen.

        Se pitää myös vaaleissa sanoa eli kirjoittaa vastaulausenumeo äänestylappuun. Lisää niitä ei tule, jos sen teemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vastustaa suurmoskeijoiden rakentamista?

        Ne vastustaa jotka haluaa että integroidutaan tähän yhteiskuntaan eikä niin , että muslimit perustaa oman hallinnollisen yksikkönsä tänne. Jos integroituminen ei käy, pitää muuttaa pois.


      • Anonyymi

        Islam on kauhea, naisia sortava väkivalta ja murha uskonto. Käsittämätöntä että vielä tänä päivänä löytyy ihmisiä, varsinkin naisia, jotka puolustavat, selittelevät ja peittelevät muslimien viattomiin ihmisiin kohdistuneita hirmutekoja. Ei voi ymmärtää!


    • Anonyymi

      Suomen tataariyhteisö, joka on ollut Suomessa reilut toistasataa vuotta, rakensivat Järvenpäähän ainoan Suomeen moskeijaksi rakennetun rakennuksen, ja he tekivät sen ihan itse. Muut eivät ole kyenneet samaan.

    • Anonyymi

      Suomessa asuva muslimi voi kääntyä kristityksi ja siten integroitua Suomeen. Suomalaiset eivät vainoa käännynnäistä eivätkä uhkaile, mutta muut muslimit voivat niin tehdä ja jopa tappaa. Tosiasia on se, että muslimi ei ikinä integroidu sivistyneisiin länsimaihin. Olemme antaneet muslimeille suuren mahdollisuuden pelastua uskomalla Jeesukseen ja vapautua islamin orjuudesta.

      • Anonyymi

        mutta kun se raamattu ja jeesuskin on satuolentoja,,,

        tutkijat sanoi tiedelehden artikkelissa että jakeet on selvästi huumeissa kirjoitettu pääosin...


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pitää uskoa mihinkään taruolentoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kun se raamattu ja jeesuskin on satuolentoja,,,

        tutkijat sanoi tiedelehden artikkelissa että jakeet on selvästi huumeissa kirjoitettu pääosin...

        Samat sanat koraanista. Sano se niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat koraanista. Sano se niille.

        Ei voi kun islam on niin pyhää, niin pyhää.


    • Anonyymi

      Kirkkoon ja kirjastoon ja sen sellaisiin ne pitäisi viedä. Sulkeutuvat täysin omiin oloihinsa, rinnakkaisyhteiskuntiinsa sharialakeineen. Islam pitäisi lakkauttaa laittomana äärijärjestönä ja tarjota harjoittajille paluukyyti.

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan islam ei sopeudu ja sehän on fakta. Epäjumalan islam ei sekoitu Jumalan Kristinuskoon. Sivistynyt länsimasilma ei käsitä, että on jotain niin alkeellista, oikeudentajutonta, pahaa ja väkivaltaista kuin kuoleman kultti islam.

    • Anonyymi

      suomessa uskotaan joulupukkiin , jos ei kelpaa niin ulos maasta

    • "Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja."
      Ehkä se on lopultakin niin, että huutelu on tärkeämpää kuin huudeltava asia.

      Itse olen elänyt siinä uskossa, että parempi on miettiä ensin, tarkistaa tarvittaessa faktat ja vasta sitten julistaa omaa mielipidettä ääneen. Usein on parempi vain kuunnella. Herra on luonut ihmiselle kaksi korvaa, mutta vain yhden suun, jotta ymmärtäisimme kuunnelle enemmän ja puhua vähemmän.

      Kuten täällä jo kerrottiin, Suomeen on rakennettu moskeija. Se on rakennettu vieläpä uskonnollisen yhteisön omin varoin. On sitten vain katsojan silmissä se, onko moskeija suuri vai pieni. Uskoisin että laupias ja armahtavainen Jumala kyllä kuulee rukouksen, vaikka se olisi lausuttu hieman pienemmässäkin pytingissä.

      Koraanikoulutieto oli taas täyttä humpuukia. Koraalikoulu ei tarvitse sakraalirakennusta vaan paikan, jossa se voi toimia.
      Lue tästä ja opi:
      https://www.rabita.fi/koulu/

      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi

        Kyllä Suomi tarvitsee tietenkin suurmoskeijan terroristihautomoineen kehitysmaamuslimi islampaskan voitonmerkiksi!


      • Anonyymi

        Miten kukaan voi puolustella islamia sellaisena kuin muslimit sitä toteuttaa? Tullaan ja perustetaan ikäänkuin oma valtio toisen valtion sisälle, eläen tämän varoilla. Sellaista sanotaan loisimiseksi, teki sen kasvi tai eläin tai ihminen. Tietysti he rukoilevat ja kiittelevät tällaisesta mahdollisuudesta.


    • Anonyymi

      Tosiaan suomen Tataarit rakensivat Järvenpäähän moskeijan ja vielä Fredalle ”islamilaisen talon” ja omilla rahoillaan!
      Ja vastaavat niiden käytöstäkin omilla rahoillaan!
      Tataareja on noin tuhat suomessa!

      • Anonyymi

        Koraalikoulu ei tarvitse sakraalirakennusta vaan paikan, jossa se voi toimia.
        Lue tästä ja opi:
        https://www.rabita.fi/koulu/

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Taitaa olla tuo koraalikoulu trollin ikioma oraalikoulu.


    • Anonyymi

      Mutta nykyään meillä on holtittomasti lisääntyvää kehitysmaamuslimi kaapukansanryhmää elämässä tulonsiirroilla jo kohta 200000 ja lisää tulee ja valmistetaan päivittäin!
      Vielä 1990 täällä Stadissa ei näkynyt kaapukansanryhmää missään katukuvassa, vain henkselikansanryhmää!
      No jokainen tolkun ihminen voi päätellä mihin tämä kehitysmaamuslimi islampaskan holtiton leviäminen tulee johtamaan, täällä pääkaupunkiseudulla….

    • Anonyymi

      Helsingissä on jo kupolit valmiina, pientä ehostusta vailla tietenkin.

      • "Helsingissä on jo kupolit valmiina...".
        Jos tarkoitat tällä Jussin kupolia, joka usein hohtaa salamavalojen kirkkaassa valossa, se kuuppa on aivan liian pieni suurmoskeijan tarpeisiin. Sen ovat jo varanneet kirkkoslaavit ja muut slaavilaiset kansat pelkästään omaan käyttöönsä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Se pieni ehostus tosin olisi kovasti tarpeen. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Helsingissä on jo kupolit valmiina...".
        Jos tarkoitat tällä Jussin kupolia, joka usein hohtaa salamavalojen kirkkaassa valossa, se kuuppa on aivan liian pieni suurmoskeijan tarpeisiin. Sen ovat jo varanneet kirkkoslaavit ja muut slaavilaiset kansat pelkästään omaan käyttöönsä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Se pieni ehostus tosin olisi kovasti tarpeen. ;)

        Ja taas piti Jussi vetää mukaan. Oliko pakko?


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Helsingissä on jo kupolit valmiina...".
        Jos tarkoitat tällä Jussin kupolia, joka usein hohtaa salamavalojen kirkkaassa valossa, se kuuppa on aivan liian pieni suurmoskeijan tarpeisiin. Sen ovat jo varanneet kirkkoslaavit ja muut slaavilaiset kansat pelkästään omaan käyttöönsä.

        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Se pieni ehostus tosin olisi kovasti tarpeen. ;)

        Luuletko ettei oma kallosi kiillä kaljuna karvahattusi alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas piti Jussi vetää mukaan. Oliko pakko?

        No mitä muuta PROFEETTA voi, kun lässyttää näitä joutavanpäiväisyyksiä!
        Mieti nyt itse jos joutuisit puolustamaan kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJIA, niin miten sen tekisit…hehhehhehheee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas piti Jussi vetää mukaan. Oliko pakko?

        Itsehän huutelit valmiista kuupasta, joka valaisee Helsingin katuja ja kiitää 32 km/h takaratas klonksuen.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei oma kallosi kiillä kaljuna karvahattusi alla?

        Voihan se kiiltääkin, mutta tuuhea tukkani kyllä estää kiillon näkymästä sivullisille.

        Terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Itsehän huutelit valmiista kuupasta, joka valaisee Helsingin katuja ja kiitää 32 km/h takaratas klonksuen.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Linkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas piti Jussi vetää mukaan. Oliko pakko?

        Moktar pyrkii aina solvaamaan persuja kun mahdollista.
        Se on mielestään mukavaa sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkki?

        Mikä ihmeen linkki? Kiiltävä kuuppa se on ja lujaa kulkee, näethän sen sinä itsekin ihan omin silmin.

        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moktar pyrkii aina solvaamaan persuja kun mahdollista.
        Se on mielestään mukavaa sellainen.

        Joka persua mollaa, se kerää aarretta Taivaaseen, sanoo Sirak. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Itsehän huutelit valmiista kuupasta, joka valaisee Helsingin katuja ja kiitää 32 km/h takaratas klonksuen.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Mistä ihmeen kuupasta???


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joka persua mollaa, se kerää aarretta Taivaaseen, sanoo Sirak. ;)

        Moktarin suojatit kerää aarretta ihan tänne omiin maallisiin kukkaroihinsa suomalaisilta veronmaksajilta. Persupahat yrittää hidastaa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Joka persua mollaa, se kerää aarretta Taivaaseen, sanoo Sirak. ;)

        Tuohan on melkein kuin että, ken vääräuskoisen tappaa kerää neitsyitä paratiisiin, sanoo koraani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on melkein kuin että, ken vääräuskoisen tappaa kerää neitsyitä paratiisiin, sanoo koraani.

        "... ken vääräuskoisen tappaa ...". Ei tässä ketään tapeta, se olisi väärin. Hyvät teot riittävät ansioksi. Neuvokaamme persut pois rikoksen poluilta. Pelkästään sillä ansaitsee jo paikan Paratiisissa.

        Kertokaamme persuille, että kirkon hopeita ei saa varastaa, ketään ei voi takoa kuulapäävasaralla otsaluuhun, ketään ei pidä hyppypotkaista, ihmisviha ja vähemmistöjen julkinen solvaaminen on sekin rumaa ja myös rikos, aikuinen mies ei saa vokotella koulutyttöjä, raiskaajia ei pidä ottaa puoluetoimiston työmiehiksi.

        Tämän kun teet, keräät sinäkin aarretta Taivaaseen.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "... ken vääräuskoisen tappaa ...". Ei tässä ketään tapeta, se olisi väärin. Hyvät teot riittävät ansioksi. Neuvokaamme persut pois rikoksen poluilta. Pelkästään sillä ansaitsee jo paikan Paratiisissa.

        Kertokaamme persuille, että kirkon hopeita ei saa varastaa, ketään ei voi takoa kuulapäävasaralla otsaluuhun, ketään ei pidä hyppypotkaista, ihmisviha ja vähemmistöjen julkinen solvaaminen on sekin rumaa ja myös rikos, aikuinen mies ei saa vokotella koulutyttöjä, raiskaajia ei pidä ottaa puoluetoimiston työmiehiksi.

        Tämän kun teet, keräät sinäkin aarretta Taivaaseen.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        Mutta ALLAAAAH AKBAR terroristi iskun voi tehdä poliittisen ideologian islamin oikeuttamana!
        Vääräuskoisen tai uskonnottoman voi tappaa tai raiskakata tai orjuuttaa, poliittisen ideologia islamin oikeuttamana!
        Onhan poliittinen islam ja sitä palvovat kehitysmaamuslimit ylivertaisia ja kaikkien maallisten lakiemme ulkopuolella…
        Kehitysmaamuslimi islampaska ei integroidu mihinkään länsieuroopan maahan, eikä sillä ole edes tarkoituskaan integroitua….
        Näitä kehitysmaamuslimi islampaskan edesottamuksia olemme saaneet kauhulla seurata koko 2000 luvun ympäri länsieurooppaa…


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        "... ken vääräuskoisen tappaa ...". Ei tässä ketään tapeta, se olisi väärin. Hyvät teot riittävät ansioksi. Neuvokaamme persut pois rikoksen poluilta. Pelkästään sillä ansaitsee jo paikan Paratiisissa.

        Kertokaamme persuille, että kirkon hopeita ei saa varastaa, ketään ei voi takoa kuulapäävasaralla otsaluuhun, ketään ei pidä hyppypotkaista, ihmisviha ja vähemmistöjen julkinen solvaaminen on sekin rumaa ja myös rikos, aikuinen mies ei saa vokotella koulutyttöjä, raiskaajia ei pidä ottaa puoluetoimiston työmiehiksi.

        Tämän kun teet, keräät sinäkin aarretta Taivaaseen.
        Parhain terveisin, Moktar. ;)

        PS. Tämä unohtui

        Ja mikä kaikkein tärkeintä, jos itse piilotat oman polkupyöräsi takarattaan puoluetoimistoon, älä kutsu iltapäivälehtiä todistamaan, että pyöräisi on joutunut vandalismin kohteeksi.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        PS. Tämä unohtui

        Ja mikä kaikkein tärkeintä, jos itse piilotat oman polkupyöräsi takarattaan puoluetoimistoon, älä kutsu iltapäivälehtiä todistamaan, että pyöräisi on joutunut vandalismin kohteeksi.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Nauretaan kun olet kuulusteluissa.


    • Anonyymi

      Länsieuroopassa suurin osa näiden ALLAAAAAAH AKBAR iskujen tekiöistä rekrytoidaan MOSKEIJOISSA!
      Kyllä tämä Impivaaralainen lintukoto, tarvitsee omat terroristihautomonsa!
      Mitä meistä ajatellaan maailmalla, jos ei meillä ole varaa edes omiin ALLAAAAAH AKBAR terroristeihin?

    • Anonyymi
      • "Pauhan ja Konttorin teoksessa....".
        Onko nyt kyseessä sävellys, maalaus, teatteritaide vai peräti runous? Akseli Gallen-Kallelan teoksessa "poika ja varis" on hyvä kompositio.

        Kysyy, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Pauhan ja Konttorin teoksessa....".
        Onko nyt kyseessä sävellys, maalaus, teatteritaide vai peräti runous? Akseli Gallen-Kallelan teoksessa "poika ja varis" on hyvä kompositio.

        Kysyy, Moktar. ;)

        Se pilkku pois rupisen nikkisi edestä!


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Pauhan ja Konttorin teoksessa....".
        Onko nyt kyseessä sävellys, maalaus, teatteritaide vai peräti runous? Akseli Gallen-Kallelan teoksessa "poika ja varis" on hyvä kompositio.

        Kysyy, Moktar. ;)

        Lässytä sinä vaan PROFEETTA, niistä Teukan pipoista ja Einarin mankeista!
        Ken et pysty sitä tosiasiaa kumoamaan, että kehitysmaamuslimi islampaskan maanmuuttajat, ovat HAITTAMAAHANMUUTTOA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se pilkku pois rupisen nikkisi edestä!

        Et sinä minun pilkuista määrää. Minä olen ne itse hankkinut välimerkkikaupasta.
        Osta itse omat pilkkusi.

        Nauretaan vartti. ;)

        PS,,,, Minulla näitä piisaa,,,


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Et sinä minun pilkuista määrää. Minä olen ne itse hankkinut välimerkkikaupasta.
        Osta itse omat pilkkusi.

        Nauretaan vartti. ;)

        PS,,,, Minulla näitä piisaa,,,

        Et osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Et sinä minun pilkuista määrää. Minä olen ne itse hankkinut välimerkkikaupasta.
        Osta itse omat pilkkusi.

        Nauretaan vartti. ;)

        PS,,,, Minulla näitä piisaa,,,

        Lopputervehdyksen jäljessä ei käytetä pilkkua, toisin kuin esimerkiksi englannin kielessä. Tervehdyssana on myös mahdollista lyhentää (esimerkiksi Terv.). Toivotuksen (kuten Hyvää viikonloppua) perässä käytetään tavallisesti huutomerkkiä.
        Viestin lopetus

        Juhlava tyyli (kuten kunnioittavasti) on nykyään harvinaisehko lopputervehdyksissä. Viestin lopetusta muotoiltaessa on kuitenkin syytä huomioida virallisuuden aste.

        Esimerkkejä tyyliltään virallisten tai muutoin muodollisten kirjeiden ja sähköpostiviestien lopputervehdyksistä:

        Terveisin
        Ystävällisin terveisin
        Yhteistyöterveisin

        Lämpimin terveisin
        Parhain terveisin

        Ystävällisesti
        Kunnioittavasti ~ Kunnioittaen
        Kiitoksin ~ Monin kiitoksin ~ Kiittäen

        Tilanteen mukaan sopivat myös esimerkiksi seuraavat:

        Aurinkoisen kesän toivotuksin
        Hyvää viikonloppua toivottaen

        Lämpimästi
        Rakkaudella

        Lopputervehdys sijoitetaan joko omalle rivilleen ennen kirjoittajan nimeä tai samalle riville sen kanssa ja aloitetaan yleensä isolla alkukirjaimella. Lopputervehdyksen jäljessä ei käytetä pilkkua, toisin kuin esimerkiksi englannin kielessä. Tervehdyssana on myös mahdollista lyhentää (esimerkiksi Terv.). Toivotuksen (kuten Hyvää viikonloppua) perässä käytetään tavallisesti huutomerkkiä.

        Terveisin
        Elias Laine

        Terv. Elias Laine

        Hyvää viikonloppua! ~ Hyvää viikonloppua
        Anna Mäkelä

        Hyvää joulunodotusta!
        T. ~ t. Tuisku

        https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/sahkoposti-kirje-ja-muut-viestit/

        Koeta vaan opetella se oikeinkirjoitus. Muutoin olet sivistymätön moukka.


    • Anonyymi

      Siinä näette, öyhö ei edes vaivaudu klikkaamaan verkkouutisten linkkiä.


      Teemu Pauha & Johanna Konttori (toim.). Suomalaiset muslimit. 263 sivua. Gaudeamus Oy.

      • "...ei edes vaivaudu klikkaamaan verkkouutisten linkkiä."
        Ei niin.

        Täytyisi olla hieman vajaa, jotta viitsisi ihan vapaaehtoisesti penkoa sontakasaa. Klikkaile sinä vaan.

        Nauretaan vartti. ;)


    • Anonyymi

      Niksutella perseilijätrolli kyllä ehtii, ei asiakeskustelua käymään.
      Taitaa käydä sitä mainitsemaansa "koraalikoulua" kotioloissaan yksin.
      Se onkin mukava se koraalien opiskelu.
      Moni ei tiedäkään siitä, minäpä tiedän. ;)
      Ei se silti kuulune tähän ketjuun.
      Ei kuulu Jussin takaratas- huutelijan öyhötyksetkään.

      • "Moni ei tiedäkään siitä, minäpä tiedän. "
        Se on meidän kirkkomuusikoiden yhteinen salaisuus.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Moni ei tiedäkään siitä, minäpä tiedän. "
        Se on meidän kirkkomuusikoiden yhteinen salaisuus.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Muhamettilaisten musiikki on monipuolista ja kuvataide tosi monipuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhamettilaisten musiikki on monipuolista ja kuvataide tosi monipuolinen.

        Varsinkin musiikki on monipuolista, erillaisia koraanin säkeitä….


    • Anonyymi
      • Enpä minä tällaisia palautelomakkeita viitsi alkaa täyttelemään. Jussin kanssa olen välillä jutellut, kun jokin asia persujen touhuiluissa alkaa erityisesti vaivaamaan minua.

        Useinhan Jussi on samaa mieltä kanssani. Hänen mukaansa ei noille puolueen torveiloille hänkään voi tehdä yhtään mitään. Syntymäpöljäkkeitä ne ovat, näkeehän sen naamastakin.

        Parhain terveisin, Monktar. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Enpä minä tällaisia palautelomakkeita viitsi alkaa täyttelemään. Jussin kanssa olen välillä jutellut, kun jokin asia persujen touhuiluissa alkaa erityisesti vaivaamaan minua.

        Useinhan Jussi on samaa mieltä kanssani. Hänen mukaansa ei noille puolueen torveiloille hänkään voi tehdä yhtään mitään. Syntymäpöljäkkeitä ne ovat, näkeehän sen naamastakin.

        Parhain terveisin, Monktar. ;)

        Parhain terveisin, Monktar. ;)


        Dysfaatikko jurrissa taas. ;))))
        BUAAHHAHHHAAAAAAAA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhain terveisin, Monktar. ;)


        Dysfaatikko jurrissa taas. ;))))
        BUAAHHAHHHAAAAAAAA!!!!

        "torveiloille "

        Parhain terveisin, Monktar. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhain terveisin, Monktar. ;)


        Dysfaatikko jurrissa taas. ;))))
        BUAAHHAHHHAAAAAAAA!!!!

        Mukavaa kun huomasit kirjoitusvirheeni.
        Miltä se raittiina oleminen tuntuu?

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Enpä minä tällaisia palautelomakkeita viitsi alkaa täyttelemään. Jussin kanssa olen välillä jutellut, kun jokin asia persujen touhuiluissa alkaa erityisesti vaivaamaan minua.

        Useinhan Jussi on samaa mieltä kanssani. Hänen mukaansa ei noille puolueen torveiloille hänkään voi tehdä yhtään mitään. Syntymäpöljäkkeitä ne ovat, näkeehän sen naamastakin.

        Parhain terveisin, Monktar. ;)

        "Jussin kanssa olen välillä jutellut,"
        Et ole.


    • Anonyymi

      Onhan meillä saunat ja uimarannat. Pääsee isät vaivoistaan.

      • Anonyymi

        MIETTIKÄÄ POJAT MIETTIKÄÄ!!!
        MITÄ KEHITYSMAAMUSLIMI ISLAMPASKA ON SAANUT AIKAAN SUOMESSA JA LÄNSIEUROOPASSA, PELKÄSTÄÄN 2000 LUVULLA!!!
        MIETTIKÄÄ OIKEIN TOSISSAAN!
        EI TOSIAANKAAN TARVITSE LIIOTELLA SITÄ TERRORISMIN MÄÄRÄÄ, RAISKAUKSIA, TAPPAMISTA, KUNNIAMURHIA JA VÄKIVALTAA….
        SIINNÄ TEILLE VARSINAINEN RAUHANUSKONTO!


    • Anonyymi

      Onko PROFEETTAKIN sitä mieltä että on väärin että 10% kehitysmaamuslimi islampaskasta kärsii siitä mitä 90% tekee…
      Kun ei saa yleistää jos löytyy yksikin kehitysmaamuslimi joka on jopa integroitunut yhteiskuntaamme…

    • Anonyymi

      KAIKKI uskontokunnat perustavat oman seurakunnan ja keskenään keräävät rahat ja rahoituksen uskonollisten tilojen rakentamiseen. Näin ovat tehneet kaikki muutkin, kristityt keskenään, juutalaiset keskenään, buddhalaiset keskenään jne. Jos ei tähän pysty niin olkoon ilman temppeliä. Ulkomailta voi tulla osa rahoista mutta pääosa pitää olla seurakunnan itsensä hankkimia.

      • Anonyymi

        Eikö sossun ja Kelan vastuulla ole holtittomasti lisääntyvien kehitysmaamuslimeiden elinikäinen vastikkeeton elatus?
        Silloinhan ne rahat suurmoskeijaankin pitäisi tulla sieltä, kun kerran öljyrikkaat terroristivaltiot eivät kelpaa rahoittajiksi!
        Muutenhan se on äärioikeistolaista fasisminatsirasismia!


      • "...pääosa pitää olla seurakunnan itsensä hankkimia."
        Mene selittämään tämä periaatteesi Espoon mormonitemppeliin.

        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...pääosa pitää olla seurakunnan itsensä hankkimia."
        Mene selittämään tämä periaatteesi Espoon mormonitemppeliin.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Eikö Espoon mormoonitemppeli ole USA:n mormoonien rahoittama?
        Vai rahoittako sitä jokin terroristivaltio?
        Tosin ei sitäkään täällä suomessa pitäisi olla!
        Mutta en kyllä tiedä yhtään mormoonien tai jehovien terroristi iskua länsieuroopassa!
        Mutta näitä moskeijoissa rekrytoituja ALLAAAAAH AKBAR iskuja sitäkin enemmän…
        Mistä muuten tunnistaa päältäpäin mormooni tai jehovan.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...pääosa pitää olla seurakunnan itsensä hankkimia."
        Mene selittämään tämä periaatteesi Espoon mormonitemppeliin.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        Eikö salafistit voi rahoittaa suurmoskeijat terroristihautomoineen SUOMESSA, kun RUOTSISSAKIN tehdään niin…


      • Anonyymi

        Kysyy,

        ,


      • Anonyymi

        Sun pitää ottaa kotiin oikeauskoiset asumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö salafistit voi rahoittaa suurmoskeijat terroristihautomoineen SUOMESSA, kun RUOTSISSAKIN tehdään niin…

        Kyösti


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...pääosa pitää olla seurakunnan itsensä hankkimia."
        Mene selittämään tämä periaatteesi Espoon mormonitemppeliin.

        Nauretaan yhdessä. ;)

        KELA voi ihan varmasti antaa ne pennoset mitä tämmöinen suurmoskeijoita kustannukset!

        Se on vaan monikulttuurinen ja oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Espoon mormoonitemppeli ole USA:n mormoonien rahoittama?
        Vai rahoittako sitä jokin terroristivaltio?
        Tosin ei sitäkään täällä suomessa pitäisi olla!
        Mutta en kyllä tiedä yhtään mormoonien tai jehovien terroristi iskua länsieuroopassa!
        Mutta näitä moskeijoissa rekrytoituja ALLAAAAAH AKBAR iskuja sitäkin enemmän…
        Mistä muuten tunnistaa päältäpäin mormooni tai jehovan.

        "Eikö Espoon mormoonitemppeli ole USA:n mormoonien rahoittama?"
        Se ei taida olla ihan sama asia kuin Espoon tai edes Suomen mormoniseurakunta.

        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Espoon mormoonitemppeli ole USA:n mormoonien rahoittama?
        Vai rahoittako sitä jokin terroristivaltio?
        Tosin ei sitäkään täällä suomessa pitäisi olla!
        Mutta en kyllä tiedä yhtään mormoonien tai jehovien terroristi iskua länsieuroopassa!
        Mutta näitä moskeijoissa rekrytoituja ALLAAAAAH AKBAR iskuja sitäkin enemmän…
        Mistä muuten tunnistaa päältäpäin mormooni tai jehovan.

        Mormonit ja jehovat on outoa sakkia, mutta ei niiden tavoite ole teroilu eikä pakkokäännytys, enemmän tuollaista puhetta ja suostuttelua. Muslimit kieroilee vähä vähältä pakottamalla omiin tapoihinsa. Aina vaatimassa tätä ja tuota ja vielä sitä. Erikoisoikeuksia, ei mitään häpyä vaikka ovat muka pakolaisina toisessa maassa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Intekroituminen tarkoittaa jotain muuta kuin siimahännän oman kulttuurin esilletuontia .

    • Anonyymi

      Kyllä!!!

      Rasismit ei voi estää muhamettilaisten suurin moskeijan rakentaminen!

      Toveri t! Muodostetaan ihmisketju eduskunta talolta Pietari tsaarin talvi palatsiin! Sytyttäkääämme kynttilät ja vaaditaan.... siis vaaditaan heti suurin moskeijan!

      Ei irassismille!

      • Anonyymi

        Menkää sinne pietarin talvipalatsille ja jääkää sinne.


    • Anonyymi

      Ei tarvita moskeijoita lisää.
      Näin on näreet!

      • Anonyymi

        Suomesta puuttuu suurmoskeija terroristihautomoineen!
        Se on islamin voitonmerkki länsimaisessa yhteiskunnassa!
        ALLAAAAAAH AKBAR!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta puuttuu suurmoskeija terroristihautomoineen!
        Se on islamin voitonmerkki länsimaisessa yhteiskunnassa!
        ALLAAAAAAH AKBAR!

        Siksi olemmekin Impivaaralainen, kulttuuriköyhä lintukoto….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi olemmekin Impivaaralainen, kulttuuriköyhä lintukoto….

        Ei ainakaan pääkaupunkiseutu ole mikään lintukoto, vaan lähinnä kalifaatti.


    • Anonyymi

      Muhamettilaisten kotiutuminen on pakko saada saat uurmoskeija ja Koraani koulut kaikkiin kuntiin!!!

      • Anonyymi

        Niin kotiutuminen omiin kotimaihinsa…


    • Anonyymi

      Suurmoskeija terroristhautomoineen islampaskan voitonmerkiksi pitää saada heti!
      Jos ei saada, niin miettikää mitä meistä ajatellaan maailmalla…

      • Anonyymi

        EIT tuomitsisi suomen äärioikeistolaiseksi fasistinatsirasistiseksi valtioksi, joka pyrkii rajoittamaan jihadismin leviämistä, estämään ALLAAAH AKBAR terrorismia leviämästä ja estämään oman koti ja synnyinmaamme muuttumista kehitysmaamuslimi islampaskan kalifaatiksi ja temmellyskentäksi!
        Tuomion suuruutta en edes uskalla veikata…


    • Anonyymi

      Ja 13 kiusallista haram viestiä poistettu…

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mutta kun Ruotsi on edelleen Ruotsi ja Ranska on edelleen Ranska…


    • Anonyymi

      Joku niitä aina palavasti silmät kiiluen toivoo, tälläkin palstalla.

    • Anonyymi

      Voi hyvä aloittaja! Eivät he ole tulleet Suomeen integroitumaan yhteiskuntaamme!!!
      Mehän olemme vääräuskoisiakin!! Mitäs se koraani käskikään tehdä kaikille vääräuskoisille?!
      Tämä porukka on täällä vain ja ainoastaan elääkseen suomalaisen työmiehen kustannuksella ilman että aikoo itse elättää itseään ja perhettään!! Siksihän tänne tullaan!!

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä?
        Eivätkö kehitysmaamuslimit kotoudu suomeen?
        Olemmeko me tosiaan vääräuskoisia?
        Pitääkö meidän kääntyä islamiin ja jatkaa kehitysmaamuslimeiden ikuista elatusta ja holtitonta lisääntymistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä?
        Eivätkö kehitysmaamuslimit kotoudu suomeen?
        Olemmeko me tosiaan vääräuskoisia?
        Pitääkö meidän kääntyä islamiin ja jatkaa kehitysmaamuslimeiden ikuista elatusta ja holtitonta lisääntymistä?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Eivät muslimit edes halua integroitua suomalaiseen yhteiskuntaan. Me olemme heidän näkökulmastaan vääräuskoisia, jotka pitäisi kääntää muslimeiksi.

      • Anonyymi

        Ja jos käännyttäminen ei onnistu, meidät pitää alistaa orjiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos käännyttäminen ei onnistu, meidät pitää alistaa orjiksi!

        Orjiksi käännyttäminen on jo alkanut…


    • Anonyymi

      Tukeeko suomen valtio koraanikouluja?

      • Anonyymi

        Ainakin sharian mukaisia rinnakkaisyhteiskuntia valtio tukee, erillaisten ”yhdistysten” muodossa…


    • Anonyymi

      Suomen valtio tukee ISLAMIN leviämistä, useilla miljardeilla vuodessa…
      Tarkkaa summahan ei kukaan osaa tai lähinnä halua laskea.

      • Anonyymi

        Ainakin 4 miljardia vuodessa, lieveilmiöineen.


    • Anonyymi

      Millä muulla suomeen voidaan houkutella Hamasin, Hizbollahi, Isisin, Al Sabaabin, Al Qaidan ossajia kuin suurmoskeijoilla terroristihautomoineen?

      • Anonyymi

        Aaaah, tämä on todella hyvä!!! :))))))))))))


    • Anonyymi

      Suomi tarvitsee suurmoskeijan vetovoimatekijäksi…

      • Anonyymi

        Ja terroristihautomon…


    • "Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja."
      Koska täällä asuvat muslimit ovat niin persaukisia.
      Heillä ei myöskään ole sopivia kytköksiä joilla saisivat arabirahaa rakennuttaakseen pytinkinsä itse.

      • Anonyymi

        Roistovaltio Bahrain olisi rahoittanut Ilkka Rantakarin (SDP) ja Pia Jardin avustuksella salafistisen suurmoskeijan terroristihautomoineen!
        Tännemäkeläiset ja muut viherpunikit olisivat hyväksyneet sen, mutta kokoomuksessa oli sen verran selkärankaa (Rydman ja Kaleva) jotka vaikuttivat hankkeen kaatumiseen!
        Mutta tämähän oli vasta ensimmäinen erä…


    • Anonyymi

      Bahrain rahoittaa rakentamisen ja suomalaiset veronmaksajat ylläpidon!
      Koska eihä vastikkeettomasti tulonsiirroilla eläviltä holtittomasti lisääntyviltä kehitysmaamuslimeilta mitään rahaa saada toimintaankaan…

      • Anonyymi

        Se on aika mukavaa touhua tuo lisääntyminen. Holtittomasti varmasti hurjaa hommaa.... siinä naapurit ovat vaikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika mukavaa touhua tuo lisääntyminen. Holtittomasti varmasti hurjaa hommaa.... siinä naapurit ovat vaikeassa paikassa.

        Kantasuomalaisista 80% ei halua kehitysmaamuslimeita naapurikseen, varsinkaan Somaleita!
        Silti ne äänestävät vihervasemmiston muslimiveljeskuntia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantasuomalaisista 80% ei halua kehitysmaamuslimeita naapurikseen, varsinkaan Somaleita!
        Silti ne äänestävät vihervasemmiston muslimiveljeskuntia…

        No mikä niissä spmaleissa oikein...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä niissä spmaleissa oikein...?

        öööö kaikki…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        öööö kaikki…

        Voit toki kertoa mitä hyvää nämä Somalit ovat tuoneet suomalaiseen yhteiskuntaamme?


    • Anonyymi

      Kuka nyt ei haluaisi asua monimuotoisuuden naapurina, varsinkin kun itse kustanamme kehitysmaamuslimi sirkuksen…

    • Anonyymi

      Hussu Mussuhan sanoi jos ei tule suurmoskeijoita terroristihautomoineen, niin kehitysmaamuslimit eivät integroidu yhteiskuntaamme ja saattavat radikalisoitua!
      Eli silloin syyllinen on suomalainen länsimainen sivistynyt, tasa-arvoinen, demokraattinen yhteiskuntamme!
      No RUOTSISSA on paljon suurmoskeijoita terroristihautomoineen……

      • Anonyymi

        Jos suurmoskeijoita ei tule saamme syyttää itseämme kaikesta ALLAAAAAH AKBAR TERRORISMISTA…


    • Anonyymi

      Luojalle kiitos, ettei ole rakennettu paholaisen kumartajien moskeijaa.

      • Anonyymi

        Seuraavat kuntavaalit ratkaisee täällä pääkaupunkiseudulla.
        Veikkaan että 5-6 kehitysmaamuslimia pääsee Stadissa läpi ja sennjälkeen kaikki alkaa olemaankin historiaa ja ALLAAAAAH AKBAR raikaa minareetista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat kuntavaalit ratkaisee täällä pääkaupunkiseudulla.
        Veikkaan että 5-6 kehitysmaamuslimia pääsee Stadissa läpi ja sennjälkeen kaikki alkaa olemaankin historiaa ja ALLAAAAAH AKBAR raikaa minareetista…

        Hussu Mussu hoitaa…


    • Anonyymi

      Aina mihin asettuvat tuhoutuu.

      • Anonyymi

        Se on huomattu, ympäri länsieurooppaa. Mihin kaapukansanryhmä pesiytyy, niin siitä ongelmat alkaa.


      • Anonyymi

        Suomeen pitäisi saada lisää näitä kansaenvälisiä saarnaajia, levittämään islamin ilosanomaa…


    • Anonyymi

      Profetta Ananas Heijari vainaa sanoi että pääkaupunkiseudulle tarvitaan vähintään 10 suurmoskeijaa!
      Muuten me kantasuomalaiset saamme syyttää jihadismista ja radikalisoitumisesta itseämme…

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe