Tori.fi on ruvennut holhoamaan ilmoitusten jättäjiä , estämällä puhelinnumeron ja s-postin ilmoituksissa ! Meidät tavaran myyjät , yritetään pakottaa liittymään Tori.Diilin . Tämä on todella törkeää . Mistähän Witun korvesta nämä peräkammarin pojat ovat tulleet ,nähtävästi Norjasta . He eivät ymmärrä , että nykyaikaan täytyy ilmoituksissa olla kattavat yhteystiedot !
Nää norskit meinaa vetää vielä siivun itselleen ,
Meidän pienestä myynnistä !
Asiakkaan holhous
2
354
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan perseeseen upposi tori.fi tämän viimeisen ns. uudistuksen myötä.
Muutaman ilmoituksen olen laittanut, mutta jonkun vitosen kaupan takia ei viitti sitä saatanan viestiruljanssia käydä.
Otin ilmoitukset pois, keräsin muutaman tutun kimppaan ja pistettiin perjantaiksi tuohon marketin nurkalle kirppispöydät pystyyn. Työtähän siinä oli mutta kauppaa syntyi kivasti.
Ei mulla mitenkään ihmeesti tuota myytävää ole, mutta silti nyt on haussa netistä uusi myyntikanava. Toria en enää käytä. Pitäkööt norskit moisen paskan. - Anonyymi
Juuri näin, olen aivan samaa mieltä. Tori.fi yrittää koko ajan painostaa myyjää, että tämä ottaisi tori.diilin käyttöön.
Kokeilin tori.diiliä kaksi kertaa , ensimmäisen ja viimeisen. Samat kokemukset on parilla minun kaverillani.
Laitoin myyntiin sisustustaulun , taulu oli kauan sitten edesmenneen taiteilijan työstä tehty kopio. Mainitsin ilmoitukseni kolmessa eri kohdassa, hyvin selkeästi, että kyseessä on sisustustaulu ja kopio.
Sain tori.fi : stä sähköpostiini pitkän selostuksen, että ilmoitusta ei julkaista, koska torissa ei saa myydä piraattituotteita, kopioita, ym.
Viestin teksti oli suorastaan ylevää, ja tori.fi: n toimintaa kehuvaa, siitä kuinka he pitävät huolta, että heidän sivustoillaan ei myydä piraattituotteita, jne.
Vähän huvitti, kun tori.fi on täynnä ” made in made kopioita ” !
Torista löytyy lähes joka osastolta feikkitavaraa. Selasin huvikseni laukku, vaate, asuste, lasi sekä posliinin myyntisivuja, kaikilta noilta sivustoilta löytyi kopiota.
Mainittakoon, että olen harrastanut yli 40 vuotta keräilyä, kodinvaihdon myötä harrastus oli ikävä kyllä lopetettava, onneksi keräilyn lopettaminen osui vanhan tori.fi aikaan, siellä sai myytyä valtavan määrän tavaraa sujuvasti, vaikka siihen meni kolme vuotta.
Nyt on jäljellä enää kohtuullisen vähän tavaraa, ja ne menee todennäköisesti hyväntekeväisyyteen.
Eipä ihme, että moni on lopettanut uudistetun tori.fi käytön, ja myy muualla ylimääräiset ja itselleen tarpeettomat tavarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1203305- 751735
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151491Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911145Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat851045- 661023
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19857