Anopin pillu

Anonyymi-ap

Tuolla alempana oli keskustelu anopin rinnoista. Itse olen anoppini nähnyt usein alasti ja tiedän hyvinkin tarkkaan, miltä hän näyttää myös alapäästä. Minun anopilla on tumma runsas karvoitus ja isot häpyhuulet. Anoppi kiihottaa paljon ja hänelle tulee usein runkattua. Oletteko te nähneet anoppinne pillua tai edes karvoitusta? Millainen se on? Kiihottaako anoppi ja runkkaatteko anopin pillulle?

24

1966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pannut anoppia perseeseen.

    • Anonyymi

      Mä sain sheivata karvat pois , paljastui kiimainen poliini misu . Panoja harrastamme pari kertaa viikossa. Anoppi 55v minä 35v. Näin ei kumpikaan tarvita enää muita
      vaan . Molemmilla ns vakio puoliso , mutta nyt myös vakkari panokaveri.

    • Anonyymi

      Vaimoni ja anoppini ovat näöltään kuin kaksi marjaa mutta pillut niin erilaisia, vaimoalla vähän karvainen niin sanottu viivapillu kuin nuorella tytöllä vaikka jo 60v mutta anopin 80v pillu on runsaskarvainen isoilla häpyhuulilla ja ulostuleva iso klitoris, upea näky kun se kiimaisena tulee näkyviin hupustaan kuin pieni kulli, on oikea nami klitta, reilut 10v leskenä ollut ja saan salaa pitää anoppia hyvänä.

    • En ole nykyistä anoppia ikinä edes tavannut. Mutta aikaisemmista anopeista voin kyllä sanoa etten olisi edes ilman vaatteita nähdä

      • Anonyymi

        Puhut siitä rämesika äidistäs hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siitä rämesika äidistäs hönö

        Vaikutat todella älykkäältä yksilöltä.


    • Anonyymi

      Minä runkkaan anopille lähes päivittäin, olen runkannut jo vuosia.
      Anoppi on 70+, isot raskaat tissit, muodokkaat reidet ja perse.
      Minulla seisoo joka kerta, kun olen anopilla käymässä ja anoppi vilkuilee mielellään pullistumaani housuissa ja se kiihottaa helvetisti, kun huomaan anopin tuijottavan munille.
      Anoppi esittelee mielellään tissejään. Aina, kun olen yksin käymässä kylässä päällä on piukka paita ja tissivako näkyvillä, selvästi nauttii kun huomaa miten tuijotan tisseihin.
      Kerran pyysi laittamaan polveensa siteen. Veti siinä edessäni päällihousut alas ja seisoi siinä edessä valkoisissa pikkareissaan muina naisina.
      Istahti tuolille ja pyysi laittamaan siteen polveen. Siinä, kun olin polvillani anopin avattujen muodokksiden reisin välissä ja anopin pyöreä häpykumpu siinä edessä piukoissa pikkareissa esillä, oli kiima ja himo kovempi kuin koskaan.

    • Anonyymi

      Anopillani on karvainen pillu ja runkkaan sille. Kuviakin on.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt ja se on ajelematon musta pehko.

    • Anonyymi

      Taas tuli käytyä anopin luona. Isot tissit ja perse taas ihailtavana. Noille mielikuville taas tullut runkattua monesti heti, kun olin kotona. Kyllä sperma lensi anopille.

    • Anonyymi

      En ole anopin pillua nähnyt, mutta karvoituksen viimeksi tänään saunassa. Tummanruskea runsas karvoitus ja runkkaan anopille.

    • Anonyymi

      Sääli että sun vaimosi on niin huono seksissä että sun on pakko ajatella hänen äitiään. Kertoo että olet tehnyt huonon valinnan.

    • Anonyymi

      Runkkaan anopilleni ja runkkaan hänen valkoisiin mummoalkkareihin.

    • Anonyymi

      Anopilla on tumma, ruskeahtava kihara karvoitus häpykummulta perseeseen asti. Pulleat häpyhuulet ja klitoris paisuu aika isoksi kiihottuessa.

    • Anonyymi

      Meillä on anopin kanssa erikoinen sopimus syntynyt tänä kesänä. Runkkaamme yhdessä. Anoppini on 73v ja sopivasti pyöreä. Minä olen 51v. Aloitimme tämän kun olimme keväällä yhdessä mökillä reilun viikon kahdestaan.
      Yritin pienessä humalassa saada anopilta mutta hän ei antaut vaan sanoi että haluaisi nähdä minun runkkaavan. Menin hänen kanssa hänen mökkiin ja hän istui sängylle ja minä hänen eteen runkkaamaan. Hän alkoi lähes heti hieromaan pilluaan ja sitten riisui pikkuhousunsa ja levitti pilluuaan edessäni. Roiskin spermat hänen päälle ja hän ulisi orkussaan.
      Upea kokemus vaikka molemmat vähän häpeili.
      Aamulla otimme homman uusiksi.

    • Anonyymi

      Ollaan mökillä muijani ja 80+ leski anopin kanssa, vaimo vielä nukkuu kun on aamu uninen, anoppi tuossa jo touhuu läpinäkyvä aamutakki päällä, ihanat isot tissit ja nännit näkyy lävitse, kyllä runsas karvainen pillukin välillä vilahtaa, itsellä boxerit jalassa ja kauhea aamuseisokki jonka anoppikin on huomannut, pakko kohta mennä runkkaamaan kun en kehtaa anopilta pillua pyytää....

      • Anonyymi

        Tänä aamuna sama homma jatkuu, vaimo vielä nukkuu aamu unisena ja minä olen jo pitkään ollut hereillä, kahvia juonut ja anoppini saanut ihailla, nyt oli aamunakin alla ihanan seksikäs silkkibody, ihan kuin tahallaan kiusaisi vävyä, kullini seisoo ja kohta perkele otan sen boxereista esiin ja näytän anopille minkä jöpötyksen se saa vävylle aikaan, jos vaikka saisin sitten sen kiimaista pillua pitää salaa hyvänä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä aamuna sama homma jatkuu, vaimo vielä nukkuu aamu unisena ja minä olen jo pitkään ollut hereillä, kahvia juonut ja anoppini saanut ihailla, nyt oli aamunakin alla ihanan seksikäs silkkibody, ihan kuin tahallaan kiusaisi vävyä, kullini seisoo ja kohta perkele otan sen boxereista esiin ja näytän anopille minkä jöpötyksen se saa vävylle aikaan, jos vaikka saisin sitten sen kiimaista pillua pitää salaa hyvänä ;)

        Olihan kiimainen pano! Rohkenin meneen anopin viereen ja kuiskasin haluaisitko että pitäisin sinua hyvänä, mitään sanomatta anoppi otti kädestäni kiinni ja vei minut tuvan sohvalle, painoi suunsa suulleni ja suuteli himokkaasti, kielemme hiroivat toisiemme kieliä, kiima oli kova, hieroin käsillä anopin ihania isoja tissejä, nännit nöpöttivät kovana ja välillä imin nännejä, anoppi oli ottanut ison kovan kullini käteensä ja runkkasi sitä niin ihanasti että meinasin jo laueta sen käteen, vähän piti jo sanoa että jos jatkaa niin laukean liian pian, laitoin käteni anopin aarteelle, oli aivan märkä ja kiimainen pillu, hieroin ensin pillun huulia ja vähän klittaa tuntien kuinka pillu värisi ja työnsin sormeni sisään, miten ihanan tuntuinen pillu se sykki sormani vasten kun etsin anopin g-pistettä ja löysin sen hieman karhean kohdan jota hieroin, anoppi huohotti ja inssi, työnsin jo kaksi sormea ja sormetin lujemmin ja lujemmin, työnsin vielä toisen käden sormen anopin anaaliin ja silloin anoppi sai ekan orkun, värisi ja huohotti, työnsin anopin makaamaan ja aloin nuolla kiimaista märkää pillua, miten ihanalta kiima maistui, naamani oli ihan märkänä ja tunsin että varmaan saa kohta jo toisen orkun niin menin päälle ja ohjasin kullini anopin aarteeseen, wau! Mikä tunne pillu sykki kullini kanssa kilpaa kun nussin ja nussin voimalla kunnes tunsin että tulen, spermat purkautui anopin sisään ja anoppikin sai vielä orkun skruitaen nesteet päällemme, olimme aivan kiimasta märkinä molemmat ja hymyilimme toisillemme onnellisina, sovimme että pidämme tämän salaisuutenamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä aamuna sama homma jatkuu, vaimo vielä nukkuu aamu unisena ja minä olen jo pitkään ollut hereillä, kahvia juonut ja anoppini saanut ihailla, nyt oli aamunakin alla ihanan seksikäs silkkibody, ihan kuin tahallaan kiusaisi vävyä, kullini seisoo ja kohta perkele otan sen boxereista esiin ja näytän anopille minkä jöpötyksen se saa vävylle aikaan, jos vaikka saisin sitten sen kiimaista pillua pitää salaa hyvänä ;)

        Olipa pitkä lause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan kiimainen pano! Rohkenin meneen anopin viereen ja kuiskasin haluaisitko että pitäisin sinua hyvänä, mitään sanomatta anoppi otti kädestäni kiinni ja vei minut tuvan sohvalle, painoi suunsa suulleni ja suuteli himokkaasti, kielemme hiroivat toisiemme kieliä, kiima oli kova, hieroin käsillä anopin ihania isoja tissejä, nännit nöpöttivät kovana ja välillä imin nännejä, anoppi oli ottanut ison kovan kullini käteensä ja runkkasi sitä niin ihanasti että meinasin jo laueta sen käteen, vähän piti jo sanoa että jos jatkaa niin laukean liian pian, laitoin käteni anopin aarteelle, oli aivan märkä ja kiimainen pillu, hieroin ensin pillun huulia ja vähän klittaa tuntien kuinka pillu värisi ja työnsin sormeni sisään, miten ihanan tuntuinen pillu se sykki sormani vasten kun etsin anopin g-pistettä ja löysin sen hieman karhean kohdan jota hieroin, anoppi huohotti ja inssi, työnsin jo kaksi sormea ja sormetin lujemmin ja lujemmin, työnsin vielä toisen käden sormen anopin anaaliin ja silloin anoppi sai ekan orkun, värisi ja huohotti, työnsin anopin makaamaan ja aloin nuolla kiimaista märkää pillua, miten ihanalta kiima maistui, naamani oli ihan märkänä ja tunsin että varmaan saa kohta jo toisen orkun niin menin päälle ja ohjasin kullini anopin aarteeseen, wau! Mikä tunne pillu sykki kullini kanssa kilpaa kun nussin ja nussin voimalla kunnes tunsin että tulen, spermat purkautui anopin sisään ja anoppikin sai vielä orkun skruitaen nesteet päällemme, olimme aivan kiimasta märkinä molemmat ja hymyilimme toisillemme onnellisina, sovimme että pidämme tämän salaisuutenamme.

        Ja toinen vielä pidempi lause.


    • Anonyymi

      Anopilla on tumma kihara siistitty karvakolmio. Paksut tummanpunaiset häpyhuulet näkyvät selvästi, kun sieltä on karvat ajeltu.

    • Anonyymi

      Eilen sain salaa nauttia 80+ leskianopin pillusta, ihana on vanhan naisen kiimainen vittu, oli hieronut liukuvoidetta kunnolla ettei paikat tule kipeäksi, ensin hieroin sormilla isoja pillunhuulia ja klitorista, sen jälkeen nuolen antamuksella naama aivan märkänä kiimasta, anoppi pillu värisi ja sykki, sai useamman orkun, sitten vielä parin takaa niin että sormeni oli pepun sisällä tuntien kullini seinämän läpi ja kun se alkoi sykkimään spermat lesken sisään, oli ihana pano!

    • Anonyymi

      Ex-anoppi aikanaan humalassa alkoi puristelemaan minua pakaroista ja haaroista yms. Hyi helvetti. Ja kun hänet torjuin, niin ensin suutahti ja vaimoni saavuttua paikalle alkoi syyttelemään minua.

    • Kummitädin pimpin oon saunassa nähnyt monesti sillo ku olin 10-15 v. Se oli karvaton ja auki sillee että huulien välissä oli iso rako. Tosi kaunis ja runkkasin sille sillo ja nyt. Äidillä o hienosti huoliteltu karva. Äiti o 51 vee mutta tosi tiukassa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe