Joko tämä palsta tai sitten minä olen muuttunut

Anonyymi-ap

muistan aikoinaan kun kirjoitin tänne lähes kaikki asiani joista halusin purkautua.
Luulen, että se oli hyväksi itselleni.
Nytkin on mielen päällä parikin asiaa josta haluaisin avautua, mutten koe sitä soveliaana. Olen toki myös puhunut näistä asioista, mutta ehkä se kirjallinen ilmaisu on kuitenkin ollut sen verran terapeuttista, että sitä jotenkin kaipaa.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä asioista?

Jos se on yksi ja sama asia, joista on ollut runsaasti ketjuja jo aiemmin, avaako se uutta näkökulmaa vai toisteleeko sitä mitä on jo kahkottu?

Kyllähän vähemmänkin tunnetuista historia-seikoista pitäisi voida tänne kirjoittaa.

• Anonyymi

Miksiköhän aloittaja on niin epämääräinen?

• Anonyymi

" Nytkin on mielen päällä parikin asiaa josta haluaisin avautua, mutten koe sitä soveliaana. "

Miksi et?

Kyllä täällä saa vähemmänkin tunnetuista historiaseikoista avautua, vaikka joku muutama sossuelätti saattaa ottaa niistä kiukunpuuskaa.

Aika päiviähän on täälläkin palstalla kyllä tiedetty kaikki kristalliyöt ja katynit ja leningradin saarrot ja auschwitzit.

Se ei estä puhumasta vähemmän tunnetuista seikoista, kuten esim. Stepan Banderan joukkojen tekemästä puolalais-siviilien massamurhasta Itä-Galiziassa ja Volyniassa 1943-1944 tai Danube-joen swabialais-saksalaisten kohtaloista Titon partisaanien kourissa 2. maailmansodan jälkeen.

Jos aiot kirjoittaa niistä, joista on jo kirjoiteltu ummet ja lammet niin sitten olisi hyvä olla uutta näkökulmaa.

Auttoiko tämä?

• Anonyymi

Outoa, ettei aloittaja osaa täsmentää mistä on kyse. Sitä paitsi asiattomat viestit voi helposti ilmiantas. Etusivulta alalaidasta löytyy myös palautelomake, jolla ylläpitoon voi ottaa yhteyttä suoraan esim. linkkaamalla jonkun ketjun ja kertomalla epäasiallisista viesteistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe