Mitä vuosikymmentä

Anonyymi-ap

elätte, kun vanhoja muistelette?

11

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä vuosikymmenellä muistelen kasariaikaa joka oli Suomen parasta aikaa. Ei ollut mitään punikkien vouhotuksiin vielä keksitty. Ei ollut kulttuurimarxilainen yhteiskunta kuten nyt on. Oli työtä ja toimeentuloa, turvallisuutta. Nyt ne ovat punikkimedia toimesta tuhotut.

      • Anonyymi

        Korjaan, punikkien toimesta. Käy myös punikkimedia.


      • Anonyymi

        Ei huudettu globalismia joka on vienyt ihmisiltä toimeentulon maaseudulla, oli maatalous joka kannatti ilman tukia. Punikit tuhosi nämäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huudettu globalismia joka on vienyt ihmisiltä toimeentulon maaseudulla, oli maatalous joka kannatti ilman tukia. Punikit tuhosi nämäkin

        Toki sitten kepulit ja korkkarit lähtivät punikkien kelkkaan ja siitä alkoi koko Suomen alasajo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki sitten kepulit ja korkkarit lähtivät punikkien kelkkaan ja siitä alkoi koko Suomen alasajo.

        Kokkarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huudettu globalismia joka on vienyt ihmisiltä toimeentulon maaseudulla, oli maatalous joka kannatti ilman tukia. Punikit tuhosi nämäkin

        Lopulta tuli woketusmielettömyys, meetoovouhkaus, intersektionaalisuus. Näillä aseilla vassut käy lihaa syövää suomalaista kilttiä heteromiestä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan, punikkien toimesta. Käy myös punikkimedia.

        Mene sinä Persu takaisin nuoleskelemaan herrojen perseitä.
        Se sinä jotenkin kai osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huudettu globalismia joka on vienyt ihmisiltä toimeentulon maaseudulla, oli maatalous joka kannatti ilman tukia. Punikit tuhosi nämäkin

        Loput tuhosi tämä sinimusta hallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki sitten kepulit ja korkkarit lähtivät punikkien kelkkaan ja siitä alkoi koko Suomen alasajo.

        Nyt vauhti vain kiihtyy, kun Persut jotka halveksivat duunareita ja lapsiperheitä.
        Suojelevat varakkaita.


      • Anonyymi

        Vouhotuksia siis.

        Naiset olivat naisellisia eikä kukaan syyttänyt siitä jos katsoi naista liian kauan. Naiset myös ymmärsivät miesten huumoria toisin kuin nyt. Naisia ei se feminismin myrkky ollut silloin niin paljon muuttanut.


    • Anonyymi

      Persu reppanoitten ulina ketju taas.
      Tämä HALLITUS ei ole saanut mitään HYVÄÄ aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe