Varastelevat kodittomat narkit

Anonyymi-ap

Kodittomat nopeesti yhteiskunnan järjestämiin palveluihin, osallistuminen ehtona korvauksille. Nämä on riesana Ylöjärvellä. Kun tukiaiset ei riitä, niin sitten varastetaan yksityishenkilöidenkin tavaraa.

18

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sun lapsiako ne on sukus pahin.

    • Anonyymi

      Narkille kelpaa ainoastaan tavara joka menee hyvin kaupaksi. Kannabis aiheuttaa yhteiskunnassa paljon harmia. Kun siihen on riippuvuus ja jos omat rahat ei riitä, niin varkaus on se tapa ansaita rahaa. Kalliitkin tavarat tekee kauppansa halvalla.

    • Anonyymi

      Niinsanotut ulosotossa olevat piilokodittomat joilla lapsia, niin kärsii eniten tukiaisten leikkauksista ja sen sitten huomaa kun varastoista on varastettu tavaraa. Varaston avaimet saa sitten vaikka sukulaiselta tai talossa asuvalta lasten äidiltä. Näin narkkimaailma toimii. Seurannut vaan sen verran läheltä asiaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, mikseipä isä sitten poikaansa auttaisi hädässä. Jossei isä muuten pysty auttamaan, niin annetaan sitten vaikka avaimet varastoon, jos sieltä siten löytyisi jotain helposti rahaksi realisoitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mikseipä isä sitten poikaansa auttaisi hädässä. Jossei isä muuten pysty auttamaan, niin annetaan sitten vaikka avaimet varastoon, jos sieltä siten löytyisi jotain helposti rahaksi realisoitavaa.

        Saman tekee myös narkin lapsia yksinhuoltava naisystävä. Annetaan avaimet varastoon ja katotaan mitä sieltä irtoaa. Poliisilla myös vihjepuhelin johon voi antaa tietoja nimettömästi.


    • Anonyymi

      Eikö Ylöjärvellä toimi vvk?vailla vakituista asuntoa.ne järkkää luukun heti kaikille laitapuolen kulkijoille.

      • Anonyymi

        Vaikka kuinka järkkää asunnon, niin vuokrat jätetään maksamatta tai sitten muun asian takia häädetään asunnosta. Rahaa pystyy kikkaileen myös vuokra-asunnolla. Sitten hakeudutaan kavereiden tai sukulaisten nurkkiin asusteleen ja varastaan tavaraa.


    • Anonyymi

      juu nyt nämä yhteiskunnan alin porukka järjestäytyy uudelleen asumaan kun asumistuet putoo. Hakeudutaan tukienkannalta sopivaan asuntoon. Tarkoittaen uudet asukkaat tulee taloon , niin onhan se huomioitava myös asumisturvallisuus. Yksinhuoltaja saattaa tuoda mukanaan myös taloon kirjaamattoman asukkaan.

    • Anonyymi

      Tarvis perustaa kampanja NARKILLE UUSI ELÄMÄ tai sitten ....

    • Anonyymi

      YLÖJÄRVEN NARKILLE ELÄMÄ

      • Anonyymi

        Yliannostus riittää ja sillä siisti.


    • Anonyymi

      Itsensä ulosottoon järkänneet nuoret miehet, ei paljon vanne kiristä päätä.

    • Anonyymi

      Nuori mies ajanut itsensä konkurssiin.

    • Anonyymi

      Isä ja poika samanlaisia yhteiskunnan pummeja molemmat.

    • Anonyymi

      Kun itse avaa ketjun ja itse itselleen vastailee niin saa mieleisensä ketjun...

      • Anonyymi

        Oothan säkin tähän vastannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oothan säkin tähän vastannut

        En vastannut aloitukseen vaan kerroin mielipiteeni turhasta ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannut aloitukseen vaan kerroin mielipiteeni turhasta ketjusta.

        Ei tässä ole mitään turhaa, vaan avataan keskustelu yhteiskunnan paskasakista


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe