Min jotkut luulee että kulut nousee vaan senttejä no jos ostaa vaan yhden kaekkipuisin elömässään niin se on niin mutta jokaista 100 eurokohden mkast lopun elmösi 1,5 e lisää kaikessa
Kokomus tekee laman
Sii kun ostat satasella pitää laitaa päälle vielä lisää veroihin 1,5 e aina
Elikkä jos esim minun kulut kk on 2000 e maksan joka kerta joka kk päälle 30 e lisää
Ja vuodessa 360kaikkiaan lisää kaikissa kuluissani yhteensä ainakin
Sitten kun kauppiaat vielä nostaa hintoja enemmän kuin se 1,5 vaikka 5e syntyy mulle lisää enemmänkin kuluja kun kaikki guotteet tulee erikuljetuksella kauppoihin
Jee s
Joo kaikessa se näkyy ja ikuisesti kertaantuu kun kaikki noussee
Sähkö , puhelimet bensa , asunnot , vukrat nuohous , ruoka kaupassa kun kuljetukset nousee kaikki ruuat tuodaan eriautolla taas vaihteeksi kun kaikein hinta nousee, palkat nouseeä sii verotus,
Jopa nettiyhteysi. nosusee
Tänään sataa koko päivän
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901