Nämä uudet nuorimmat myyjät ovat todella nyrpeitä ja töykeitä asiakaspalvelijoita.. olen kuullut monelta taholta myös samaa että ei ole saanut heiltä kummosempaa palvelua ja silmiä pyöräytellään huoletta.... Mutta kiitos vielä vanhemmille myyjille joilta saa iloista ja ystävällistä palvelua...
S-market nuoret myyjät
18
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa kyllä minä 1960 syntynyt olen saanut, onko sinun aseenteessa mahdollisesti korjaamisen varaa.
Pyyhkisit edes sen kuolan suunpielistä pois.- Anonyymi
No ehkä se on naama värkistä sitten kiinni. Jos kuolaisin nii kehuisin heitä maasta taivaiseen, eikös..?
- Anonyymi
Ai S rymmä laitoi sinut eläkkeelle, kun nuoriakin on tarjolla.
- Anonyymi
Tämä on sama sarjanarisija joka saa joka kaupassa " huonoa" palveua. Miksiköhän?
- Anonyymi
No mieluummin olen sarjanarisija kun sarjakakkaaja.
- Anonyymi
Lukutaitoisena lienet huomannut harjoittelijat jotka etupäässä hyllyttää tavaroita. Vaarina minä olen kysynyt heiltä apua ja kohteliaasti ovat auttaneet. Myös "aikuiset" myyjät ovat kohteliaita muutamaa henkilöä lukuunottamatta..
Mene valittamaan suoraan myymäläpäällikölle jos aihetta palautteeseen löydät. Kaiken voi tehdä paremmin, ehdotukset voi antaa suoraan päällikölle...- Anonyymi
Vai vaarina esiintyy nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vaarina esiintyy nyt
Ikää mulla noin 78 eli vaarina itseäni pidän.
Hymyilkää ja tervehtikää myyjiä hyvät ihmiset, iloinen hymy tulee takaisin ja pelastaa päivän.
Itse en juuri koskaan kulje suu mutrullaan, törmään näin iloisiin ihmisiin ja hymyihin liikkuessani kaupungilla.
Outokummusta tulisi kertaheitolla parempi, houkuttelevampi paikkakunta jos hymy kulkisi mukanamme. Kukaan ei kirjoittaisi täällä apeasta luotaan työntävästä ilmapiiristä, pieni merkittävä muutos eikä maksa hunajaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikää mulla noin 78 eli vaarina itseäni pidän.
Hymyilkää ja tervehtikää myyjiä hyvät ihmiset, iloinen hymy tulee takaisin ja pelastaa päivän.
Itse en juuri koskaan kulje suu mutrullaan, törmään näin iloisiin ihmisiin ja hymyihin liikkuessani kaupungilla.
Outokummusta tulisi kertaheitolla parempi, houkuttelevampi paikkakunta jos hymy kulkisi mukanamme. Kukaan ei kirjoittaisi täällä apeasta luotaan työntävästä ilmapiiristä, pieni merkittävä muutos eikä maksa hunajaa..Vaari on vasta 83 vuotias
- Anonyymi
Käytä itsepalvelu kassaa jos ei myyjät kelpaa.
- Anonyymi
Mitäs jos kokeilisit hymyillä kohdatessasi myyjän, saattasit saada hymyn takaisin. Mut jos oma naama on kurtulla ei myyjääkään hymyillytä.
- Anonyymi
K-Kaupassa tervehtii kaikki. Mutta onneksi ei käsipäivää
- Anonyymi
Ite kun meen kassalle ja sanotaan että edessä vaikka kolme asiakasta niin useimmat myyjät tervehtii heitä,sitten kun minun vuoroni niin eivät virka mitään,jopa maksun määrän sanominen helvetin vaikeeta ja sitten takana oleviani taas tervehtii...en tiedä mistä johtuu näin varsinkin nuorien myyjjien kohdalla
- Anonyymi
Olen kovaääninen ja omasta mielestäni räväkkäluontoinen ihminen. Kajautan tervehdyksen kuuluvasti hetken päästä kun myyjä katsoo silmiin eikä tervehdi. Muutamalle olen saanut punan poskille ja epäluontevan tervehdyksen takaisin.
Suora toiminta ja nolaus on tehokas monessa asiassa okussa, mulla riittää pokkaa ja huumoria myös nauraa itselle ja muiden vatipäiden epäkohteliaisuuksille..
Tästä johtuen minua kunnioitetaan eikä hypitä silmille...
- Anonyymi
Huomasin minäkin S-marketissa oudon asian.
Oli pitkä jono. kaikille myyjä toivotti hyvä päivänjatkoa, minulle ei sanonut sanaakaan.
En välitä, mutta ihmettelin miksi. Tuollainen ei pilaa päivääni, tuli mieleen kun luin ketjun. Käyn siellä kaupassa missä on parhaat tarjoukset, viis veisaan palvelusta.
K-kauppa on muuttunut hyvään suuntaan.
En ole itse epäkohtelias. - Anonyymi
Eipä siellä S kaupassa järin kohtelijaita oo ollut mitä nyt 40 vuotta oon käynyt. Jumalaton kiire kaikilla työntekijöillä niin kyllä siinä kohteliaisuus unohtuu. Rahan ahne S Ryhmä ei pidä tarpeeksi työvoimaa.
- Anonyymi
Kesäoutokumpulaisena ei ole valittamista S-Marketin tai K-Marketin palvelusta.
Ja Tokmannilla on suorastaan ylenpalttisen mukava palvelu. Ja kun oikein mietin, en keksi hirveästi valitettavaa muistakaan kaupoista siellä. - Anonyymi
S marketin eräs työntekijä ajoi vuoskaks takaperin ihmisen yli yritti ajaa samalla kolmen yli mutta osui yhteen joka loukkaantui vakavasti ja nykyään ajelee sinisellä moottoripyörällä mitensattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337