Nöyryyttävä tapahtuma

Anonyymi-ap

Kuinka moni tykkää nöyryytyksestä. Olemme vaimon kanssa leikkineet siveysvyöleikkejä ja joudun pitämään vaimoni pikkareita kun olen lukossa. Boksereita en saa laittaa jalkaan vaimo on hyvin tarkka siitä. Vähän aikaa sitten vaimoni hyvä ystävä oli käymässä meillä. Hän istui olkkarin sohvalla. Seisoin juttelin hänen kanssaan. vaimo tuli taakseni ja veti verkkahousut multa nilkkoihin. Seisoin siinä pikkarit jalassa ystävän edessä ja menin korvia myöten punaiseksi. Vedin housut ylös ja lähdin äkkiä ulos. Rauhoituttuani vaimoni teko alkoi tosi paljon kiihottamaan minua.

10

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Frendi nauttii nöyryytyksestä ja houkutteli heidätkin mukaan. Tapaus on thaikkunainen, marjanpoimija. Frendi on sen työnantaja. Sieltä sitten viime kesänä tuli 20 vuotiaan nätti thaitytteli. Parin päivän jälkeen frendini oli jo nussinut sitä, vaikka toinen oli yrittänyt selittää että on tullut vain töihin. Frendi ei hellittänyt vaan riisui sen alasti ja nussi sitä kunnolla. Oli koittanut sormella perseaukkoa ja kysellyt onko tytteli saanut sinne. Tytteli oli hiljaisella äänellä myöntänyt, että on laitettu sinne. Frendi oli tästä kiihottuneena kääntänyt tyttelin kontilleen ja painanut päästä alas jotta tytteli oli antautuvassa asennossa. Frendi nussi himokkaana tytteliä perseeseen. Kertoi meille seuraavana viikonloppuna, oli jo silloin nussinut kolmena peräkkäisenä yönä tytteliä molempiin aukkoihin. Frendi houkuttelu meidät, 2 muuta 43 vuotiasta kundia mukaan ja sanoi että tarjoaa kunnon kierroksen tyttelillä. Halusi, että tyyteli nöyrtyy kimppanussittavaksi ja alistuu kolmen kundin käyttöön. Seuraavan iltana oli toteutus. Tytteli oli paniikissa kun 3 kundia tuli himokkaana riisumaan sen. Kimakalla äänellä tytteli kierteli, mutta eihän se 3 lle voimakkaammalle mitään voinut. Levitettiin jalat ja pillu aukesi eteemme. Sormin koutettiin pillun tuntumaa ja kevyesti sinne sormet lipsahtivat ja saimme lutkutettua pillua useammalla sormella. Kaikki halusivat koittaa kullejaan sisään joten aluksi yksi kerrlla a nussiittiin pillua muiden seuraillessa silmä kovana kullin liukastelua pillussa. Apumiehet pitivät jalkoja hyvin leveällä niin näköala oli mainio. Sitten oli persepano vuoro. Ensin yksitellen työnnettiin vuorotellen perseeseen tyttelin ulistessa vienosti. Sitten itse työnsin pilluun frendini ollessa samanaikaisesti perseaukossa. Tunsin kaverin kullin pillussa ollessani, vaikka se oli eri aukossa. Vauhti kiihtyi ja nussiminen oli jo rajumpaa. Annoin vuoron toiselle frendille ja laitoin kullini tyttelin suuhun. Vaihdeltiin paikkoja ja pääsin peräaukon kimppuun frendini ollessa pillussa. Pian siirryttiin työntämään kahta kullia pilluun ja yllättävän kevyesti ne sinne saatiin. Kolmas frensi otti videokuvaa kännykällään. Vaihdeltiin nussijoita, ja aina kaksi kullia teki tilaa pilluun. Kun frendit oli pillussa loin työstämään kolmatta kullia peräaukkoon, kahden muun kullin hoidellessa pillua. Se oli helpompaa kun tytteli käännettiin selälleen ja jalat nostettiin korkealle ja taivutettiin pään viereen ja tyyny laitettiin pepun alle. Sain työnnetty kullini perseukkoon ja tyttelissä oli 3 kullia vaatimassa hauskanpitoa. Nussiminen tuntui hyvältä ja tavara tiukemmalla koska oli täytettä. Kolme kunnia hoiteli tyttöä, joka joutui nöyrtymään armottoman käyttöön. Voisi sanoa että nossimme paikat auki. Vaihtelimme asento, välillä tytteli oli perse ojossa nojatuolin käsinojat vasten meidän täyttäessä paikat. Myös sylipanoa koitettiin. Kullit vaihtelivat aukoissa ja aamuun asti käytettiin tytteliä. Kun vedettiin välillä kullit pois ja katseltiin näkymiä pilluun tyttelin jalat ylhäällä leveällä, tyttelin pilluaukko oli kunnolla auki nussimisen jäljiltä. Kun sinne yksi kulli laitettiin sisään ja nussi, pillu litisi märkänä alla. Sen jälkeen koitettiin vuorotellen käden neljällä sormella sisään ja sinne heilahti helpolla. Pillu oli vetelä kovasti nussimisesta. Avoimesta pillusta otettiin vielä videokuvaa. Tytteli pistettiin tarjoamaan kaiken. Kesän aikana uusittiin sessiot ja arviolta kuutena viikonloppuna toistettiin kimppanussinta samana tapaan. Olin viikot töissä eri kaupungissa joten viikolla en päässyt nauttimaan iloista. Tytteli oli joka kerta noloissaan ja häpeävän näköinen kun sitä käytimme. Upea kokemus han tuo oli meille. Thaimaaseen lähti kunnolla käytetty tytteli syksyn saapuessa.

      • Anonyymi

        Aika raakaa touhua jos likan kannalta katsoo. Kovaa kyytiä kaksikymppiselle likalle.


      • Anonyymi

        Thaityttö opetettiin miten miehille annetaan.


      • Anonyymi

        Hanki apua ongelmiisi.


      • Anonyymi

        Olisinpa voinut olla mukana!


    • Anonyymi

      Meillä nöyryytys ja nöyryyttäminen on van meidän kahden välinen asia. Sitä ei tarvitse kenenkään muun tietää että nöyryytän puolisoni tai hän nöyryyttää minua. Esimerkiksi hänen pitää pitää viikon vain kirpputorilta ostettuja vaatteita. Tai puolisoni puhuu koko laivamatkan minulle kun en ymmärtäisi normaali puhetta. Pyrimme välttämään yli lyöntejä. Kesäloma matkalla minä " palvelin " koko matkan vaimoani. Hän vaan istui pöytään ja minä hain hänellä ruuat bufee pöydästä. Kannoin laukut. Avasin ovet. Sama pätee myös seksissä. Mutta seuraavalla loma matkalla roolit vaihtavat paikkaa.

    • Anonyymi

      Kirjoitatte täällä ihan liikaa niin että kukaan ei voi uskoa juttujanne, tykkäätte vain kirjoittaa niitä ja yhtä hyvin suurin osa haluaa lukea näitä vaikka tietävät hyvin että kaikki ne ovat mielikuvituksene tuotteita! No se siitä. Kerron siis lyhyesti että olen "koukussa" tytön pissaa, haluaisin joskus juoda naisen pissaa suoraan pillusta! Olenko mielestänne idiootti? (en halua asiattomia kirjoituksia)

    • Anonyymi

      Tulin sisälle vasta kun vaimon ystävä oli lähtenyt. Vaimoni kysyi että oliko mennyt liian pitkälle leikeissämme. Kerroin yllättyneeni totaalisesti ja häpeän määrä oli niin suuri että oli pakko lähteä pois mutta se kiihotti tosi paljon. Kysyin mitä ystävä oli sanonut lähdettyäni. Vaimo kertoi hänen ihmetellen suuresti ja kysyneen miksi käytin naisten pikkareita. Vaimo oli kertonut minun olevan siveysvyössä ja silloin ei käytetä miesten alusvaatteita. Vaimo tuli eteeni. Laski housut alas ja katseli lukittua kaluani. Se jöpötti tosi kovana lukon sisällä. Vaimo siveli lukkoa ja tuumasi että taisit sittenkin pitää tosi paljon kun näytin Tarulle millainen pervo mies minulla on. Saa nähdä mitä keksin seuraavaksi .

    • Anonyymi

      mun vaimo tykkää sitoo mun kädet kiinni laittaa jonkun vibran peppuun yhen kerran ovikello ei päästänyt irti oli tilannut 3ystäväänsä katsomaan kun eivät olleet baarissa uskoneet kyllä hävetti mutta onneksi muuttui jokainen illan aikana nussi mun peppua vibralla samalla joku imi en muista kuinka monta orkkua sain päätettiin uusia nykyään jo straponit käytössä mukavaa

    • Ottasko vaimosi toisenkin miehen mukaan.Olis hienoa nöyrtyä vainosi tahtoon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe