Ensiyön oikeutta on maailmalla ollut, joissakin maissa ihan nyttemminkin.
Eli valtaylimystömiesten oikeus työntää kyrpänsä alamaistensa ja alustalaistensa tytärten ja morsiamien neitseellisiin pilluihin ensin, ennen itseään alempia miehiä, ja nussia nuorista neidoista miestä saaneita naisia näiden sulhasten tieten ja ehkä katsellenkin.
Miltä tämä nykysuomalaismiehistä kuulostaa?
Edellyttäen tietysti, että nuoret neitsyet olisivat otettavassa iässä sekä lainkuuliaisen tietoisia ja arastellen suostuvaisia tähän käytännönjärjestelyyn.
Olisitko asemasi ja luonteesi perusteella se ensiyön oikeuden himokas käyttäjä?
Laittaisitko alistuvat nuorukaiset katselemaan, miten otat heidän tyttöystävänsä / tuoreet vaimonsa ensi kertaa ja työntelet röyhkeästi omaa kyrpääsi toisen miehen rakastetun vaossa? Vieläkö syöksisit siemenlastisi nuoreen pilluun alistetun miehen laskuun, esim. nuorenparin hääyönä?
Tekisitkö mielelläsi katselmuksia läänissäsi ja poimisit sieltä mieluisat naiset, jotka joutuisivat vierailemaan luonasi tai joiden kodissa kävisit itse vierailulla? Haluaisitko olla alustalaistesi häissä kunniavieras, joka lähti temmi jäykkänä nuorenparin kanssa häävuoteeseen panemaan avioliiton lihalliseen täytäntöön? Käyttäisitkö ensiyön oikeuttasi silloinkin nautinnolla, vaikka olisit vakaasti omassa parisuhteessa?
Vai olisitko luonteesi ja asemasi puolesta se alistuva alamainen, joka joutuu kuuntelemaan seinän takana tai katselemaan vierestä tai saamaan tiedon, kun ylempi mies nussii vaimosi, tyttöystäväsi tai tyttäresi?
Käyttäisitkö ensiyön oikeuttasi, mies?
35
516
Vastaukset
- Anonyymi
Monenkin aatelisen asemaan sanotaan kuuluvan edelleen perinteinen 'ius primae noctis', 'droit de cuissage', ensiyön oikeus. Minkään sivistysmaan laki ei sellaista kuitenkaan salli, eikä ole edes tiedossa, että joku olisi siihen vedonnut. Jos sellaista tapahtuisi nykyään, tuomittaisiin raiskauksesta.
- Anonyymi
Alkujaan oikeus lienee ollut kuvitteellinen, mutta koska tilanomistajan alaisiinsa kohdistuva raiskaus miltei aina painettiin villaisella, alettiin yleisesti ajatella, että suurmaanomistajalla on alustalaisiinsa nähden siihen oikeus.
Kuvitelmaan, että siihen oli oikeus, vaikutti sekin, että tytön, jonka isäntä raiskasi, täytyi hyväksyä se, muuten koko hänen perheensä oli vaarassa tulla karkotetuksi vuokratilalta, mikä olisi tarkoittanut mierontietä.
- Anonyymi
Todellakin käyttäisin oikeuttani kaikin mahdollisin tavoin
- Anonyymi
Yksi mieskö vain käyttäisi tällaisia oikeuksiaan ja kiihottuu ajatuksesta?
- Anonyymi
Varmaan aika harvoja mokoma kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aika harvoja mokoma kiihottaa.
Koska äidin, siskon ja tädin insestinussiminen on kiihottavampaa?
- Anonyymi
Kyllä kai tuota oikeutta käyttäisi suurin osa miehistä, jos vaan munaa löytyy.
- Anonyymi
Ei varmana käyttäis oikeutta. Suurimmalta osalta miehistä se tuntuisi raiskaukselta. Himoraiskaajia on kuiteskin enämpi harvassa, ku suuressa päässä korvia.
Järkky ajatus et joku vanha rietas sika ylimys tulis meille ja sais panna mua isäni nähden enkä vois ku alistuu!!
- Anonyymi
Eikö se olisi kiihoittavaa olla siinä kun muut katsoo vierestä.
- Anonyymi
Pakkoko sen on olla vanha ja rietas? Miksei voi olla nuori ja komea? Eikä isän nähden.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se olisi kiihoittavaa olla siinä kun muut katsoo vierestä.
Ai kiihottavaa kun isä ja veljet katteleis kun joku rikas setä panee mua!! Kyl hävettäis ihan sikana!
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoko sen on olla vanha ja rietas? Miksei voi olla nuori ja komea? Eikä isän nähden.
No ei ole pakko olla mut se jo et pitäis antaa ku se joku vaan käskee.
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
No ei ole pakko olla mut se jo et pitäis antaa ku se joku vaan käskee.
Olisihan se upeeta kun sais vanhempana miehenä olla se joka joutuis panee sua Kikka 19v
- Anonyymi
Just sillei niiku. Mummielestä raiskaajat on kahedorgii sikoi.
- Anonyymi
Itseäni kiihottaisi panna sua isäsi edessä.
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Ai kiihottavaa kun isä ja veljet katteleis kun joku rikas setä panee mua!! Kyl hävettäis ihan sikana!
Mutta kiihottaisiko myös?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kiihottaisiko myös?
En tiiä kiihottaisko mut tosi noloo ja nöyryyttävää se ois.
Kyllähän teil vanhemmil miehil tota halukkuutta nuorten panemiseen näyttää riittävän.
- Anonyymi
Kyllä näin vaan on. Nuori nainen on upeevartaloinen ja kiimainen 😘
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin vaan on. Nuori nainen on upeevartaloinen ja kiimainen 😘
Niin kai sitten.
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Niin kai sitten.
Vai mitä.mieltä itse olet siitä kiimaisiudesta.
Sekin on tietenkin yksilöllistä Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä.mieltä itse olet siitä kiimaisiudesta.
Sekin on tietenkin yksilöllistäEhkä toi mun kohdalla on vähä just näin
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Ehkä toi mun kohdalla on vähä just näin
Että olet kiimainen ja haluat unelmia ja tyydytystä seksuaalisesti
Anonyymi kirjoitti:
Että olet kiimainen ja haluat unelmia ja tyydytystä seksuaalisesti
Voi kai tän tunnustaa
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Voi kai tän tunnustaa
Niin minä sitä pelkäsinkin😂
No hyvä että on halut kohdallaan .
Vielä kun löytäisi itselleenkin sinunlaisen naisen seuraksi 😋 - Anonyymi
Kyllä näyttää siltä, kun äkkiseltä katsoo, että vanhoilla miehillä on halukkuutta, mutta suurin osa meistä vanhoista miehistä tajuaa, että me inhotamme nuoria tyttöjä, emmekä pyri seksiin, mutta silti ihailemme kauneutta, joka ei enää ole meidän saavutettavissa. (M78v)
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näyttää siltä, kun äkkiseltä katsoo, että vanhoilla miehillä on halukkuutta, mutta suurin osa meistä vanhoista miehistä tajuaa, että me inhotamme nuoria tyttöjä, emmekä pyri seksiin, mutta silti ihailemme kauneutta, joka ei enää ole meidän saavutettavissa. (M78v)
No ei mua vanhat miehet niinkää inhota eikä se haittaa jos ihallen katselevat.
Anonyymi kirjoitti:
Niin minä sitä pelkäsinkin😂
No hyvä että on halut kohdallaan .
Vielä kun löytäisi itselleenkin sinunlaisen naisen seuraksi 😋Ehkä viel löydät jonku itelles.
- Anonyymi
Kikka.19v kirjoitti:
Ehkä viel löydät jonku itelles.
Sitä ei voi tietää kun täällä päin ei ole niin kiimaisia nuoria naisia tai sitten ne on jo varattuja 😂
- Anonyymi
Jaahas, monologi itsensä kanssa.
- Anonyymi
Housussas on munalogi. Tai munatoti
- Anonyymi
nimenomaan. sellainenhan tää kikka19v onkin että pelkkää puhetta tekstiä täynnä liibalaabapaskaa eikä tosipaikan tullen ilmestykään mihinkään kun ilmeisesti ei uskalla kuin koneella kirjoitella ja antaa ymmärtää kaikkea mitä ei kai itsekään ymmärrä ku ilmeisesti joko vähempiälyinen tai suora bottitrolli.
- Anonyymi
Missä vitun halluissa sinä elät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576