"Yhdysvallat ja Saksa kertoivat aiemmin tässä kuussa aikovansa sijoittaa vuonna 2026 pitkän kantaman aseita Saksaan.
Putin varoitti... Yhdysvaltoja siitä, että se riskeeraa kylmän sodan tyyppisen ohjuskriisin laukaisemisen toimillaan."
Ukrainan sodan aikana Putte tai sen juoksupojat uhkasi Länttä ydinsodalla lukemattomia kertoja.
Nyt kun Länsi kertoo, että se asettaa uusia Tomahawk- ja hypertsoonisia ohjuksia Venäjän rajalle, niin Putte "uhkaa" Länttä kylmällä sodalla.
Missä viipyy se ydiaseilla uhkailu nyt, kun siihen kerrankin olisi kunnon syy?
Putte alkaa pehmenemään, dementia etenee?
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- Anonyymi
Rajan toisella puolella on Puten lätti ja tällä puolen Euroopalaisia ja EU ja Eurooppa ja Nato ja pesukoneita ja WC PYTTYJÄ ja lämmintä vettä pesuun
- Anonyymi
Ja miten tämä parantaa suomen ja suomalaisten ahdinkoa...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749