Hävettääkö sua ? Hommaa viikunalehti

Anonyymi-ap

Täs nyt vähä käytetähän sun vaistojas ja ittepuolustusrefleksiä hyväksi, laitetahan sun palkattomana oriatöihin niiku akat siivoushommiin.

Kus virtaa ja paska teköö patoja, ja se pelekoosin karhu on se millä on suurin pitkatappi persees ja sentakia suurin kusipää. Omasta mielestä älykäs ja ovela peluri, torellisuudessa pelkkä kiero nilkki.

14

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      iIsekkyydestäni aiheutunut subjektiivisuus, toisin sanoen puolueellisuudestani johtuva epäoikeudenmukaisuus estää häpeämästä tai olemasta oikeudenmukainen saati vastuullinen, valitsen mieluummin itselle sopivan valehtelun ja harhan.

      • Anonyymi

        Aloittaja oli joko juuri minnesota hoidosta päässy perus etelä-pohjalais juoppo liikemies. Tai sitten umpikiero perus jurvalainen liikemies joka huijaa kaikkia omasta vaimosta alkaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja oli joko juuri minnesota hoidosta päässy perus etelä-pohjalais juoppo liikemies. Tai sitten umpikiero perus jurvalainen liikemies joka huijaa kaikkia omasta vaimosta alkaen

        Joillekin se epäolennainen, kirjan kannet ovat tärkeämpiä kuin sisältö, sellaisia ne todellisuuspakoiset postinkantajan kivittäjät on.


    • Anonyymi

      Häpeäminen vaatisi moraalia, inhimillisyyttä ja ymmärrystä.

    • Anonyymi

      Puhuttaisitko vain ihmisistä ja yksilöistä, yksityiskohdista ettei tarttis nähdä metsää puilta.

    • Anonyymi

      Pahuus, ahneus ja itsekkyys, varsin moni asia nykyaikana on lyhytnäköistä, ideologista housuihin kusemista, lämmittää hetken mutta sitten pitää vielä enemmän.

    • Anonyymi

      Tekisi mieleni himokkaasti kostaa kun oot rehellinen ja sanonut totuuden. T:Harhaan turvautuva meikkifeikkaaja.

      • Anonyymi

        Olipas mielenkiintoisia kommentteja,ainakin joku tunti toisensa


    • Anonyymi

      Ootksä koskaan ajatellut sellaasta, että mitä enemmän paniikissa ihminen on, sitä enemmän se ajattelee vain itseään ja läheistensä etua.

    • Anonyymi

      Eihän nuo itsekkyytensä sokeuttamat ihmiset edes ymmärrä olevansa hädissään, vaikka pakkomielteisesti omaa lisää ahnehtivat. Hidashälyisenä vaan kuvittelevat että onpa täällä rauhallista.

    • Anonyymi

      Ainokaiset ja yksilökeskeiset halusivat lisää vapautta ja valintoja, ovat sitten eksyneet ja hukkuneet valikkojen suohon.

    • Anonyymi

      Ihanaa kun saa valita itsekkyydelle sopivan todellisuuden, sen mitä häpeää ja se mistä on ylpeä. Ahneudella omalla tyhmyydellä ylpeilee varsin moni.

    • Anonyymi

      Kirjoittaja oli ilmeisesti nähny kun naapuri oli pitäny hyvästä sen kihlattua ja sen jälkeen jääny vähä kiljukuuri päälle pariksi viikoksi? Lohdutukseksi sulle,kylä on täynnä yhtä tukevia ja helposti pettäviä kyllä sä uuden löydät

      • Anonyymi

        Koko ketju kuvastaa suokaasuja imeneiden maalaisten tajunta tasoa..aita ympärille vaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe