kun valvotat minua ja herätät rakkauden hehkun. Miksi on näin? Miksi olen niin levottomana sinuun? Mistä tämä kiihkeä tunne, ja yöllä? Voitko jo selittää minulle, mitä on tekeillä, vaikkei mitään olekaan. Olen hämmentynyt.
Nainen, nämä yöt on kyllä mahdottomia
47
862
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi koska olemme toisillemme jotain, mitä elämästämme on aina puuttunut. Herätämme toistemme piilossa olleet haaveet, halut, toiveet ja tunteet.
- Anonyymi
Voisiko olla vastavuoroista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla vastavuoroista?
Toivon todella niin.
- Anonyymi
Voi muru 💞.
- Anonyymi
Ei oo multa vaikka tos toi yks nimitys onkin. Ei sillä ettenkö tykkäis, mut tiedän ettes sä tykkää.
- Anonyymi
Tai sitten olet vain kiimainen tunnehallinnan puutteesta kärsivä uniapnea potilas.
- Anonyymi
No toi käy välillä mielessä erään miehen kans ..
Unettomuudesta kärvivä nynfo. Sitä sopii miettiä et oonko itsekin sellainen .
Naiselta sivusta ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi käy välillä mielessä erään miehen kans ..
Unettomuudesta kärvivä nynfo. Sitä sopii miettiä et oonko itsekin sellainen .
Naiselta sivusta ...Aloitus on naisen näppikseltä, ei kukaan oikea mies tuollaisia kirjoittele.
- Anonyymi
Joskus tunteita ei vaan voi selittää ja järkeistää, tunteita vaan tuntee ja kait se on sellainen sisäänrakennettu juttu ihmisillä kun tuntee toiseen vetoa ja niitä tunteita jotka ovat syttyneet- syystä jostain.
- Anonyymi
Tai sitten voisi helpostikkin selittää jos olisi edes vähän itsetuntemusta ja järkeä.
- Anonyymi
Niin hyvää pohdintaa. Nytkin sydämeni värisee sinulle rakkaani huutaa nimeäsi miksi et vastaa... 😥
- Anonyymi
Sekavaa avuttomuutta tunteiden vietävänä, jonka säälittävyyttä koitetaan peitellä mystifioimalla tuntemuksia tai puhumalla tekorunollista soopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa avuttomuutta tunteiden vietävänä, jonka säälittävyyttä koitetaan peitellä mystifioimalla tuntemuksia tai puhumalla tekorunollista soopaa.
Selvä sovitaan sitten niin 😥
- Anonyymi
Sori rakas. Uni vie silmät menee kii. Tee sä töitäs ja taikojas. Eikös me niin sovittu🤩😋🍆💦
- Anonyymi
❤️❤️❤️😍
Kiihkeyttä oli jo päivällä jotenkin se lähteen vaan käytiin hyrisee sit koko päivän.
- Anonyymi
Tykkäätkö hänestä semoisena että olette tavanneet irl?
Vai mielikuvana ja haaveena...?
(Olette joskus nähneet tai jän on joku Julkisuuden henkilö
Ja oot ruvennut haaveilleen.
Tai luonut mielikuvia tarinan pohjalta)
Vai onko se yhdiste vain jutut mitä jaatte.
Että pidätte molemmat jotenkin
samankaltaista asioista ?
Yhteisiä fantasioita ?
Ja olette ainakin tarinossa
Olette fyysesti jotenkin sopivat toisillenne..
Ainakin teoriassa ...
(Tyyliin pidempi mies 20 cm
Lyhyempi nainen tarinoita ja ihanteista lainattua )
Ainakin niissä ihanne ja haavekuvissa...
Vai onko se jotakin yhteistä irrottelua todelisuudesta erootistennfantasioiden parissako?
Koska olet mies nähnyt hänet fyysisesti
sillä ruutujen ulkopuolen ?
Vai ooteko tavannut koskaan?
Kysyn siks et havahdut todellisuuteen..
Haaveet on haaveita niitä pitää olla.
Mutta todellisuudessakin pitää tapahtua
Ja se tapahtuu ruutujen ulkopuolella.
Naiselta sivusta.- Anonyymi
En puhunut tykkäämisestä tai julkisuuden henkilöstä. Ei täällä myöskään olla fyysisesti sopivia tai sopimattomia. Jostain syystä joku haluaa vanhoja asioita täällä nostaa, jotka eivät liity tähän päivään millään lailla. Ei myöskään pettämiset, puolisot, seksi yms. Mutta jokainen kirjoittakoon mistä haluaa.
Kun täällä esim. kirjoittelen, niin toivon, ettei esimerkiksi mun sukulaiset täällä mun kustannuksellani pelleile, en silti voi olla siitä varma. Ja täällähän voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut tykkäämisestä tai julkisuuden henkilöstä. Ei täällä myöskään olla fyysisesti sopivia tai sopimattomia. Jostain syystä joku haluaa vanhoja asioita täällä nostaa, jotka eivät liity tähän päivään millään lailla. Ei myöskään pettämiset, puolisot, seksi yms. Mutta jokainen kirjoittakoon mistä haluaa.
Kun täällä esim. kirjoittelen, niin toivon, ettei esimerkiksi mun sukulaiset täällä mun kustannuksellani pelleile, en silti voi olla siitä varma. Ja täällähän voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa.Ei ollu sulle ylläoleva naisen teksti AP
Mutta minä joudun pohtimaan asiaa omassa elämässäni
Syystä ja aloituksesi avasi ajattelun ...
Käyn omassa elämässäni jotain hyvin outoa vaihetta läpi.
Naiselta sivusta
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=pqLxAHU0KT4&pp=ygUSZG9uJ3QgY3J5IHRvbmlnaHQg
Sitäkö tämä on? Nukun yleensä hyvin, mutta nyt valvon jo toista yötä.- Anonyymi
Olisiko se rakkautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se rakkautta?
https://m.youtube.com/watch?v=GOJk0HW_hJw&pp=ygUMdGhpcyBpcyBsb3Zl
Siltä näyttää.
- Anonyymi
Olet ihastunut. Se aiheuttaa tuollaista.
- Anonyymi
He's beauty and grace… :)
- Anonyymi
Oh, now he's dancing alone.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oh, now he's dancing alone.
Why are u alone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Why are u alone?
Laulun sanoja vain muuntelin. https://youtu.be/EzQ-KpvHm60?feature=shared Aden Foyer - The Ballet Girl (Official Music Video)
- Anonyymi
Onko sinulla valokuva hänestä? ☺️
- Anonyymi
Ei ole antanut eikä kehtaa napata kun vieressä seisoo 😁
- Anonyymi
Vedät lapaseen ja katot aamulla uudestaan tilannetta. Mopo alkaa keulia
- Anonyymi
KAHE AIKAA MENEE TURHAN PALJON, BISNEKSET KÄRSIVÄT. ÄLÄ PAJATA, EI ÄITIVAINASKAAN PAJATTANUT, KUN SINUA TEKI.
- Anonyymi
Valvon ja mietin sinua, en tiedä mitä on tekeillä mutta sen tiedän että jotakin outoa minussakin. Miksi koko kehoni reagoi sinuun näin voimakkaasti?
En ymmärrä minäkään. Sen ymmärrän että tunteet on ja voimakkaat. - Anonyymi
Hyvää yötä, nainen! Olet ajatuksissani joka päivä, sinä aurinkoni.
- Anonyymi
Hyvää huomenta, nainen. Uusi aamu, mutta sama vanha aurinko. Uudet tehtävät odottavat. On seikkailun päivä. Kaipaan olemustasi, ilmeitäsi äänenpainoa puheessasi, liikkeitäsi, hymyäsi ja juttelua kanssasi. Ja sitä iloista mieltä, mitä minulle tuotat olemalla oma itsesi. Siitä on jo kauan, kun olen voinut nauttia läsnäolostasi.
- Anonyymi
Kaunis kirjoitus, huomenta. Ikävä täälläkin
- Anonyymi
Kuinka kauan 2kk?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan 2kk?
Puhutaan vuosista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan vuosista.
Kauanko on viimeisestä halauksesta?
- Anonyymi
Ehkä sinulla oli joskus kiihkeitä hetkiä hänen kanssaan…
Muistat sitten niitä. Ehkä puhelu hänelle voisi verestää teidän molempien muistoja.- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei.
Ei vai.
- Anonyymi
Eräs mies aiheuttaa mulle ihan samaa, vaikka viimeksi nähtiin viimeviikolla. Ja seuraavan kerran lauantaina. Voi millaista se oikeassa elämässä olisi... Vaikka välillämme ei ole mitään eikä ole tapahtunut mitään. Joku selittämätön yhteys 🥰
- Anonyymi
Olet rakastunut, mutta yrität kieltää sen 🫣
- Anonyymi
Hyvää iltaa, sinä ihana! Naiselle ihanalle iloa iltaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä naiselle! Kauniita unia. Saa nähdä saanko nukuttua ensi yönä.
- Anonyymi
Mikset saisi nukuttua? Harmi ettei tiedä kuka olet tai se nainen. 😚🤗🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990