Suomeen on tullut marjatiloille 380 venäläistä kausityöntekijää etupäässä marjatiloille, eli mansikat poimitaan edelleen ainoan kuviteltavissa olevan hyökkäyssotaa käyvän vihollisvaltion ihmisillä.
Meillä huudetaan kitarisat roikkuen kuinka vihervasemmisto suosii venäläisiä. Totuus on kuitenkin se, että maakauppojen takan on ollut pelkästään oikeistoon ja kepuun kuuluvia maanomistajia, venäläisen työvoiman palkkaajat ovat myös samaa sakkia, jossa erityisesti Perussuomalaisten osuus on huomattava.
<Sitten meuhkataan jostain rajalaista kun itse tietoisesti raahataan tänne kansallisen turvallisuuden kannalta todella korkean riskitason ihmisiä. Näiden tänne tuotujen valvonnan kustannukset tulee velottaa niitä tänne haalineilta eikä muilta veronmaksajilta.
Itse en osta ainuttakaan marjaa näiltä maanpetokseen syyllistyviltä marjanviljelijöiltä, myykööt mansikkansa venäjälle.
Ostitko venäläisen kausityöläisen poimimaa mansikkaa?
Anonyymi-ap
5
182
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ostanut yhtään marjaa. Yrittäjät sanoo suomalaisten duunarien olevan niin huonoja, ettei niillä kannata teettää. No, minä olen niin huono, etten edes osta heidän tuotteitaan. Kerään itse metsästä marjani.
- Anonyymi
Muttet mansikka tai no jos varastat pellolta. Niin eipähän tarvitse veroja maksa :)
- Anonyymi
Täysin yliarvostettu klöntti koko mansikka. Syöttäkää sioille, jos suostuvat syömään.
- Anonyymi
En ostele muutenkaan ylihinnoiteltua vettä.Mansikkka on n 90 % vettä.
- Anonyymi
Kylläpä on hyvät mansikat tänä kesänä olipa kerääjä kuka tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314847
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394469Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394331Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364194Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2044097Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264022Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?693668Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1403656Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202994Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272971