Suomeen on tullut marjatiloille 380 venäläistä kausityöntekijää etupäässä marjatiloille, eli mansikat poimitaan edelleen ainoan kuviteltavissa olevan hyökkäyssotaa käyvän vihollisvaltion ihmisillä.
Meillä huudetaan kitarisat roikkuen kuinka vihervasemmisto suosii venäläisiä. Totuus on kuitenkin se, että maakauppojen takan on ollut pelkästään oikeistoon ja kepuun kuuluvia maanomistajia, venäläisen työvoiman palkkaajat ovat myös samaa sakkia, jossa erityisesti Perussuomalaisten osuus on huomattava.
<Sitten meuhkataan jostain rajalaista kun itse tietoisesti raahataan tänne kansallisen turvallisuuden kannalta todella korkean riskitason ihmisiä. Näiden tänne tuotujen valvonnan kustannukset tulee velottaa niitä tänne haalineilta eikä muilta veronmaksajilta.
Itse en osta ainuttakaan marjaa näiltä maanpetokseen syyllistyviltä marjanviljelijöiltä, myykööt mansikkansa venäjälle.
Ostitko venäläisen kausityöläisen poimimaa mansikkaa?
Anonyymi-ap
5
205
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ostanut yhtään marjaa. Yrittäjät sanoo suomalaisten duunarien olevan niin huonoja, ettei niillä kannata teettää. No, minä olen niin huono, etten edes osta heidän tuotteitaan. Kerään itse metsästä marjani.
- Anonyymi
Muttet mansikka tai no jos varastat pellolta. Niin eipähän tarvitse veroja maksa :)
- Anonyymi
Täysin yliarvostettu klöntti koko mansikka. Syöttäkää sioille, jos suostuvat syömään.
- Anonyymi
En ostele muutenkaan ylihinnoiteltua vettä.Mansikkka on n 90 % vettä.
- Anonyymi
Kylläpä on hyvät mansikat tänä kesänä olipa kerääjä kuka tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765245
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264606Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3391946- 891609
- 921524
- 2571476
- 3361154
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.55967