Kovettaako mustikka vatsan, olenko ainut?

Anonyymi-ap

Muutoksia sapuskoihin ei ole muuten, kuin mustikan osalta. Todella kovaa, virkkauskoukulla olen ährännyt nokare kerrallaan ulostetta pois suolesta. Kunnioitus äitejä kohtaan on lisääntynyt , näin miehenä.

28

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soseuta Bamixilla, luulisi auttavan.

• Anonyymi

Ehkä mustikkat toimivat kuin viemärinavaaja , työntää kuonat edestään.

• Anonyymi

Olet menettänyt kosketuksen todellisuuteen.

• Anonyymi

Persureikä tiukilla?

• Anonyymi

Uskon, että jos työnnät sauvasekoittajan hanuriin niin jo on soiva peli.

• Anonyymi

Kannattaa ensin kuitenkin tarkastella muita ravintoaineita syyksi. Esim. juusto on täyttä myrkkyä vatsalle ja sen toiminnalle.

• Anonyymi

Kyllä+makeat myös.

• Anonyymi

Käytä päristintä säännöllisesti.

• Anonyymi

Minä hörppäsin litran purkin mustikkakeittoa samalta istumelta niin olin puolentunnin päästä ripulilla ja kunnolla,

• Anonyymi

Minä hörpin 4 litraa naapurini valmistamaa kiljua, ja varttitunnin päästä en edes ehtinyt vessaan, tai tosin ehdin kyllä kolmen metrin ruskea vana perässäni.
        T. Topi Perniöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hörpin 4 litraa naapurini valmistamaa kiljua, ja varttitunnin päästä en edes ehtinyt vessaan, tai tosin ehdin kyllä kolmen metrin ruskea vana perässäni.
        T. Topi Perniöstä.

Jos oisit syönyt mustikoita, olisi tullut sininen vana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Topi Perniöstä.

Missäspäin perniötä?
        Oletan jotain kiinnostelee...

• Anonyymi

Etenkin runsaasti tanniineja tai resistenttiä tärkkelystä sisältävät ruoat ja juomat voivat kovettaa vatsaa. Esimerkiksi raaka banaani, mustikka, pasta, musta tee ja juusto saattavat aiheuttaa oireita joillakin henkilöillä. Myös sokeri ja makeat leivonnaiset voivat saada aikaan ummetusta.

• Anonyymi

Ehkä se kovettaa muutakin

• Anonyymi

75v. Syön mustikkaa, vatsa kovalla. Kyrpä ei ota eteen syö sitten vaikka nokkosia, rautaa, juo kovaa tee, tampaxia liotettu. Olisikin toisin päin mustikka kovettaisi kyrvän, mutta kun ei niin ei. Paskalla ei väliä lentäs kuin ministeri harakka.

• Anonyymi

Mustikka on vanha kokemuksen karaisema ripulilääke.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Mihin te vanhat äijät jotakin jäykkää kyrpää tarvitte? Hörisette kuin lähipubin poikamiehet ja pihalle heitetyt ukot!

• Anonyymi

Ei koveta.

• Anonyymi

Ei koveta minulla, otan visiblinin 1 mitalisen veden seassa syön mustikkaa sekä mansikkahilloa ja vadelmaa ja juon kolme kivetöntä luumua veden kanssa ja juon kahvin, vatsa toimii aika nopeasti. Viimeistään aamukymmeneen mennessä. Useimmiten melkein heti kahvin juonnin klo 9.

• Anonyymi

Ja tiertysti omallla vitsalla tetästäen sen. kahvin.

• Anonyymi

Otappa luumupussi kainaloos, ja popsi siitä. Olos helpottanee.

Tietysti voit vaivoines apteekkiinkin, sieltäkin aåuja saa.

• Anonyymi

aåujasta en väitä kun kainaloon tungetut luumut lopetavat ummetuksen

tarkoitin yllä. q3fikurva¨ on myös hyvä lääke

• Anonyymi

Opiaatit "kovettaa vatsaa", kannattaa vähentää niitä.

• Anonyymi

Mustikka on lähes yhtä hapan kuin puolukka. Se voi aiheuttaa herkkävatsaisilla sekä ummetusta että ripulia.

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Sokeritonta mustikkasoppaa lääkärikin suosittelee ripuloiville.

• Anonyymi

"virkkauskoukulla olen ährännyt nokare kerrallaan ulostetta pois suolesta."
      varo seineä, seinämiä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe