Olen alkuperäinen Ilmajokinen ja en oo enää ihan uus.En ole koskaan Ilmajoella törmännyt kaupoissa tai muualla Invaparkkiin ajavia tai kaupas älämölöä pitäviä Romaniseurueita kuten esim. HalpaHallis on usein,sitävastoin tiedän heissä yritteliäisyyttäkin.
Romanikulttuuri Ilmajoella
11
547
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa joo, yritteliäitäpä hyvinkin. Etujoukko myy pitsiliinaa vanhuksille ja takavarmistus tyhjää talon.
- Anonyymi
- Mustilas-Kulttuuria On ;
- Varastamista - Kehdosta - Hautaan Asti !
- Tottahan Tämä On ! - Anonyymi
Öiset murtokeikatkin on yritteliäisyyttä..
- Anonyymi
Ilmajoella ei juurikaan tosiaan näe mustalaasia, toisin on Kurikas ja Kauhajoella
- Anonyymi
Eikös se Hanse vai mikä se on ylläpidä kulttuuria?
- Anonyymi
Taisi testata laittomia aseita pankin seinään Kurikas muutama vuosi sitten...,,,,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi testata laittomia aseita pankin seinään Kurikas muutama vuosi sitten...,,,,?
Oliko se pankin seinä ollu ilikiä sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se pankin seinä ollu ilikiä sille?
En tiedä ei kai noiden pääs mitään liiku muutenkaan
- Anonyymi
HalpaHalli tosiaan niitten suosima,aina Kela-Mersu oven eteen ja mölysakki kauppaan.Onkos se joku Helluntailaasten omistama ryhmä,ehkä sen takia siellä käyvät.
- Anonyymi
Oon kyllä kans eräästä korvalaasesta kuullu että pakkaa ottaa juoksukaljoja
- Anonyymi
Upea kulttuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990