Marjat metsiin happanee, Suomen häpeätahra.

Anonyymi-ap

Vätyksien maa tullut Suomesta, ei osata edes hävetä. Työttömiä ja Matuja ei saahan loisimasta mehtään ees yhdeksi päiväksi. Yksi ämpärillinen per lärvi riittäisi. Kunnat ja kaupungit vois järjestää kuljetuksen, ei luulis olevan vaikeeta. Vaan kun ei mitään saada aikaan, ei mitään.
Sitten vielä tämmösestä kansasta pitäs olla maansa puolustajaksi tarpeen vaatiessa, kun ei ees marjoja saada metästä.

24

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nyt oikein jaksa kun vätystää äiti tuo kohta vellii niin sitten jaksaa kellii 🛌

      • Anonyymi

        Aloittaja heräsi iltamyöhällä kirjoittelemaan. Ei se mustikkametsään lähde, koska on yksi noista vätyksistä.
        Minä keräsin ja puhdistin jo noin 40 litraa mustikkaa. Alussa olivat turhankin tiukasti kiinni ja eilen jo osa meni murskaksi. Kaksi 8 litran sankollista möin ja kolme pistin pakastimeen. Muutama viikko oiotaan selkää ja sitten puolukkaan.


    • Anonyymi

      Olen noin 64-vuotias mies.

    • Anonyymi

      Työtön on aina voittaja🏆

      • Anonyymi

        Ei se aivan pidäpaikkaansa. Ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Itselle kerätään marjat, ei jobbareille.

    • Anonyymi

      Sopeutumisrahalla loisivat kansanedustajat joutaa marjamehtään.

    • Anonyymi

      Minä työtön keräsin marjoja ihan omaan käyttöön. 😶

    • Anonyymi

      Kävin kerää 6 sankollista, sossu vei kaikki ja pamautti 4kk karenssia. Työtön ei saa saa poimia marjoja, koska se on työtä 🥺

    • Anonyymi

      Nuoret eivät jouda marjojen keruuseen, kun on niin kiire, että autoa ajaessakin kitää tekstiviestejä kirjoitella

    • Anonyymi

      Kiljuunkaan ei kelpaa tai en osaa. Ostan enemmin appelsiinimehu ja teen siitä maittavaa juomaa.

      • Anonyymi

        Olet selvästikin aloittelija, sillä osaajat tekee marjoista erinomaista sihijuomaa!
        "Täytyy tähdentää että kyseessä on oltava appelsiineista valmistettu täysmehu, 100%.
        keinotekoiset mehutiivisteet eivät kelpaa. Appelsiinitäysmehu jäädytetään kalikoiksi pakkasessa. Tämä onnistuu talvella jättämällä mehut yöksi pihalle pakkaseen, tai kesäaikaan jäädyttämällä mehut pakastinta käyttäen. Pakastimessa jääyminen kestää 2-3 vuorokautta."
        https://appelsiinikilju.toimii.fi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästikin aloittelija, sillä osaajat tekee marjoista erinomaista sihijuomaa!
        "Täytyy tähdentää että kyseessä on oltava appelsiineista valmistettu täysmehu, 100%.
        keinotekoiset mehutiivisteet eivät kelpaa. Appelsiinitäysmehu jäädytetään kalikoiksi pakkasessa. Tämä onnistuu talvella jättämällä mehut yöksi pihalle pakkaseen, tai kesäaikaan jäädyttämällä mehut pakastinta käyttäen. Pakastimessa jääyminen kestää 2-3 vuorokautta."
        https://appelsiinikilju.toimii.fi/

        Perunasta tehtiin nuorena poikasena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perunasta tehtiin nuorena poikasena.

        Talvisodassa laitettiin paskapökäle alkupanokseksi. Homaan käy myös vaikka kuollut rotta, silläkin käymisen saa alkuun.

        Itse kuitenkin käytän ihan hiivaa 🙋🏽‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvisodassa laitettiin paskapökäle alkupanokseksi. Homaan käy myös vaikka kuollut rotta, silläkin käymisen saa alkuun.

        Itse kuitenkin käytän ihan hiivaa 🙋🏽‍♂️

        Hyvä että marjat happanee metsiin. Oppivatpahan nuo yrittäjiksi itseään kutsuvat koijarit, mitä ihmisten riistämisestä ja kusetuksesta seuraa. Saisvat vielä käräjillä kunnon sakot ja joutuisivat maksamaan hyvät vahingonkorvaukset. Kerätkööt itse ja myykööt pilkkahinnalla eteenpäin marjansa. Turhaa nyt vinkua, kun itse pilasivat ahneuksissaan kieroilemalla hommansa. Toivottavasti ei tulisi yhtään thaikkua poimimaan marjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että marjat happanee metsiin. Oppivatpahan nuo yrittäjiksi itseään kutsuvat koijarit, mitä ihmisten riistämisestä ja kusetuksesta seuraa. Saisvat vielä käräjillä kunnon sakot ja joutuisivat maksamaan hyvät vahingonkorvaukset. Kerätkööt itse ja myykööt pilkkahinnalla eteenpäin marjansa. Turhaa nyt vinkua, kun itse pilasivat ahneuksissaan kieroilemalla hommansa. Toivottavasti ei tulisi yhtään thaikkua poimimaan marjoja.

        Mut niiltä thaikuilta sai pimppii, ja niillä todella on se tavara kireä, jopa imu pinppejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niiltä thaikuilta sai pimppii, ja niillä todella on se tavara kireä, jopa imu pinppejä!

        Nurmeksessa tiedän yhden naisen, jolla on imupillu. Lieksassa yhdelläkään naisella ei semmoista ole, ei edes lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmeksessa tiedän yhden naisen, jolla on imupillu. Lieksassa yhdelläkään naisella ei semmoista ole, ei edes lähelle.

        Niin kova imu, ettei tarvinnut kuin läheltä kävellä, kun jo vetäisi "miähnät" sisäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kova imu, ettei tarvinnut kuin läheltä kävellä, kun jo vetäisi "miähnät" sisäänsä.

        JÖSSES


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niiltä thaikuilta sai pimppii, ja niillä todella on se tavara kireä, jopa imu pinppejä!

        Hyväksikäyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksikäyttäjä.

        Riittää pankolle lapanen ja äitin riisivelli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JÖSSES

        Pulit imee auki olevasta olutölkistä jo 5 metrin päästä sumuna oluet lärviinsä, on niin kova imu.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulit imee auki olevasta olutölkistä jo 5 metrin päästä sumuna oluet lärviinsä, on niin kova imu.😂

        Joo tarvii kulkea kaupassakin vaan 5 metrin päässä hyllystä niin kauppias ihmettelee miksi hyllyssä on tyhjiä tölkkejä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe