Onko jollain ehdottaa hetoro parille hyviä seksileluja makuuhuoneeseen. Mistä kannattaa tilata ja millaisia. Temusta olen yhden dildon ostanut tyttöystävälle ja se oli ihan hyvä
Hyviä seksileluja
13
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en kyllä temusta tilaisi mitään mikää menee mun tai emännän sisällä, ne kaikki kamat tulee kiinasta missä ei ole mitään valvontaa. Me ollaan tilattu salapalatsista nyt pari kertaa ja kaikki on mennyt jees ja hinnatkin on kohdillaan.
https://www.salapalatsi.fi/192-seksilelut-naisille
Kannattaa tsekata, siel on nyt 20 prossan alennus kaikista tuotteista.- Anonyymi
Katsoppas valmistus maa veikkaan että KIINA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoppas valmistus maa veikkaan että KIINA
Ihan samoja Satisfyereita ja muita tuttuja merkkejä tuolla näkyy olevan. Samaa mitä muillakin, paitsi jotkut ainakin halvemmalla.
- Anonyymi
Suosittelen amazonia (Saksa) koska siellä on valtava valikoima, hinnat ovat edulliset, toimitus on nopea, luottokorttimaksu on kätevä, ja palautusmenettely on erittäin luistava. Hinnat sisältävät verot, satsit eivät mene tulliin.
En kerro omiani, joudut valitsemaan omien perversiottesi mukaan.
https://www.amazon.de/erotik/b?node=64274031 - Anonyymi
Hotlips on mun valinta: https://hotlips.fi/c10456/seksilelut-pariskunnille
Toimitukset on nopeita ja palautukset ilmaset. Riski nolla. - Anonyymi
Palvelussa https://www.seksikaupat.fi/ on listattu suomalaiset sivut omaavia kauppoja.
- Anonyymi
Joo en kyllä uskaltaisi mistään temuista tai muista kiinakaupoista seksileluja tilata. Muita juttuja olen kyllä tilannut. Seksilelut kotimaisista verkkokaupoista, eikä tarvii pelätä että saa sisuksiinsa jotain myrkkyjä..
- Anonyymi
kaks päinen vibra sauva toinen miehen anaaliin nainen saa ite päättää kumpaan peput vastakkain vibra päällä hidasta liikkumista kyllä nauttii kumpikin sormia voi myös käyttää apuna
- Anonyymi
Rose klitoriskiihotin. Ei mulla muuta nyt.
- Anonyymi
Millainen on hetoro pari ?
- Anonyymi
Buaaahhaa vitsi mä repesin....buaahhaaa vitsi sä oot nokkelaaa...buaaahhhaaa...sä oot mun sankari...buaaahhhaaa...en oo koskaa revenny näin pahasti...buaaahhaaa....vitsi sä oot hauskaaaaahhhh
- Anonyymi
Heteropari on sellainen pari jossa yksi osapuolista on mies ja toinen osapuoli on nainen, ja kummankin osapuolen seksuaalisuus on terve, tervettä, luonnollista, normaalia.
- Anonyymi
Mikä sopii itelle ei sovi välttämättä toiselle. Tilasin penisrenkaan sellaisen jossa toiseen rinkulaan menee kassit ja toiseen kalu.
Mulla seisoo kyllä normaalisti mutta tuun aika äkkiä ja jumalauta tää härpäke oikeesti toimii!
Mullon ollut metallisia ja silikonirenkaita mutta yksiosaisia pelkästään kassien taakse.
Täs uudessa se toinen rinkula kiristää kalun juuresta.
Alkuun ähelsin kuivana kakkoseen meiningillä mutta sitten hokasin miten homma toimii:
Ensin isompi rinkula kuivana kassien tyveen sit rasvaa kaluun ja luiskauttaa meisselin pienemmästä rinkulasta sisään.
Kalu turpoaa nätisti ja kiristää just sopivasti.
Jaksoin höylätä akkaa varmaan puolet pidempään ja kyllä oli tyytyväinen kun sai kerrankin kunnon kyytiä!
Vedin melan pari kertaa uloskin ja rauhoituin samalla. Vittu ois pitäny tilata jo aiemmin toi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859