Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

Anonyymi-ap

Et voisi antaa anteeksi

73

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kysymys...
      Mulla on huono tapa antaa anteeks liikaa...
      Mutta on jotain mitä en antaisi anteeks kenellekään...
      Mitähän asioita aloittaja mahtaa miettiä?
      Eli jotain on tullut tehtyä ja nyt mietitityttää
      että mitähän v*ttua...

• Anonyymi

Voin auttaa sinua, tekee asioita, jotka loukkaa sinua ihmisenä? On ilkeä ja pahantahtoinen sinua kohtaan? Satuttaa sinua henkisesti ja fyysisesti? On raukkamainen ja säälimätön sinulle tärkeiksi koettuja ihmisiä kohtaan? Raiskaa ihmisen tai jää kiinni pedofiliasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin auttaa sinua, tekee asioita, jotka loukkaa sinua ihmisenä? On ilkeä ja pahantahtoinen sinua kohtaan? Satuttaa sinua henkisesti ja fyysisesti? On raukkamainen ja säälimätön sinulle tärkeiksi koettuja ihmisiä kohtaan? Raiskaa ihmisen tai jää kiinni pedofiliasta?

Mitähän vittua sinä lässytät ensin lupaat itse häntä auttaa ja si puhut jo kolmannessa persoonassa onko sulla niin paha persoonallisuushäiriö ettet voi puhua itsestäsi itsenäsi

• Anonyymi

Piti ihan miettiä..hänelle antaisin anteeksi kaiken kun on "erilainen" siksi. En tarkemmin avaa tänne.

• Anonyymi

Miten kaiken voi antaa anteeksi,ei sellaista ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vain hänen ollessa kyseessä.. Rakkaudesta sen teen ja ymmärryksestä miksi noin on toiminut ja tulee aina toimimaan. Mutta emme ole enää yhteyksissä eikä hän tiedä saaneensa anteeksi, emmekä kevään jälkeen olla nähty. Vaikenin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vain hänen ollessa kyseessä.. Rakkaudesta sen teen ja ymmärryksestä miksi noin on toiminut ja tulee aina toimimaan. Mutta emme ole enää yhteyksissä eikä hän tiedä saaneensa anteeksi, emmekä kevään jälkeen olla nähty. Vaikenin.

On hyvä asia, että olet saanut ymmärryksen siihen, miksi toinen toistaa jotain kaavaa elämässään. Joskus ihmisille on syntynyt selviytymismekanismeja jo varhaisessa elämässään. Ne ovat voineet palvella silloin, suojella. Mutta ajan pitkään voi niillä olla tuhoisat vaikutukset, kun joutuu olemaan jatkuvasti varuillaan.

Kun sillä alkutaipaleella jo voi olla hyvin hatara perusta. Ulospäin on voinut olla kiiltävää ja kaunista. Mutta sisäpuolelta eläessään sitä elämää todeksi, voi sieltä löytyä julmuutta, valhetta ja petosta, enemmän mitä jaksaisi kantaa. Joskus mietin tuon lauseen merkitystä, "kenellekään ei anneta enempää, mitä jaksaa kantaa" tms. Jotkut uskoo siihen täysin. Olen vielä hengissä. En koe kuitenkaan olevani kovin elossa muilta osin, kuin että koen jatkuvaa tuskaisuutta.

Kun elämä on lähtenyt tiettyyn suuntaan kulkemaan, on sitä aika vaikeaa muuttaa. Jotkut puhuu omista valinnoista. Olen tiedostanut, mitkä asiat minussa on saanut minut tekemään tiettyjä valintoja. Mutta silti on vaikea lähteä tekemään muutosta tai se on hyvin hidasta, jotta saisi jotain pysyvää muutosta aikaiseksi.

Koko identiteetti pitäisi rakentaa uudelleen. Onko se mahdollista silloin, kun on kohdannut totuuden itsestään ja ihmisistä? Joille ei kelvannut, kuin tietyiltä osin. Kulissien takana oltiin erittäin häikäilemättömiä. Sellainen teatteri sai minut voimaan erittäin huonosti.

Mutta onko tällä kaikella jokin syvempi merkitys? Mitä löydän, kun hajoan aina uudelleen palasiksi? Pystyykö niistä palasista kokoamaan vankan perustan, jota ei horjuta mikään? Näiden ikuisuuskysymyksien äärellä olen jälleen. Mikä on minun tehtäväni tällä planeetalla? Millä keinoin saan huomenna itseni ylös ja lähtemään liikkeelle? Mistä syntyy se voima, mikä saa minut toimimaan? Tärkeintä on liikkeelle lähteminen, sen olen oppinut. Mutta välillä on pysähdyttävä oman itsensä ääreen.

Terveisin joku, joka olisi kiitollinen siitä että annetaan anteeksi vain siksi, koska on erilainen. Enkä pidä sitä erilaisuutta kuitenkaan huonona asiana, vaikka on tuntunut välillä taakalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Raha sanelee maailmassa ja mitävaan tehdään rahan vuoksi. Hih.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä asia, että olet saanut ymmärryksen siihen, miksi toinen toistaa jotain kaavaa elämässään. Joskus ihmisille on syntynyt selviytymismekanismeja jo varhaisessa elämässään. Ne ovat voineet palvella silloin, suojella. Mutta ajan pitkään voi niillä olla tuhoisat vaikutukset, kun joutuu olemaan jatkuvasti varuillaan.

Kun sillä alkutaipaleella jo voi olla hyvin hatara perusta. Ulospäin on voinut olla kiiltävää ja kaunista. Mutta sisäpuolelta eläessään sitä elämää todeksi, voi sieltä löytyä julmuutta, valhetta ja petosta, enemmän mitä jaksaisi kantaa. Joskus mietin tuon lauseen merkitystä, "kenellekään ei anneta enempää, mitä jaksaa kantaa" tms. Jotkut uskoo siihen täysin. Olen vielä hengissä. En koe kuitenkaan olevani kovin elossa muilta osin, kuin että koen jatkuvaa tuskaisuutta.

Kun elämä on lähtenyt tiettyyn suuntaan kulkemaan, on sitä aika vaikeaa muuttaa. Jotkut puhuu omista valinnoista. Olen tiedostanut, mitkä asiat minussa on saanut minut tekemään tiettyjä valintoja. Mutta silti on vaikea lähteä tekemään muutosta tai se on hyvin hidasta, jotta saisi jotain pysyvää muutosta aikaiseksi.

Koko identiteetti pitäisi rakentaa uudelleen. Onko se mahdollista silloin, kun on kohdannut totuuden itsestään ja ihmisistä? Joille ei kelvannut, kuin tietyiltä osin. Kulissien takana oltiin erittäin häikäilemättömiä. Sellainen teatteri sai minut voimaan erittäin huonosti.

Mutta onko tällä kaikella jokin syvempi merkitys? Mitä löydän, kun hajoan aina uudelleen palasiksi? Pystyykö niistä palasista kokoamaan vankan perustan, jota ei horjuta mikään? Näiden ikuisuuskysymyksien äärellä olen jälleen. Mikä on minun tehtäväni tällä planeetalla? Millä keinoin saan huomenna itseni ylös ja lähtemään liikkeelle? Mistä syntyy se voima, mikä saa minut toimimaan? Tärkeintä on liikkeelle lähteminen, sen olen oppinut. Mutta välillä on pysähdyttävä oman itsensä ääreen.

Terveisin joku, joka olisi kiitollinen siitä että annetaan anteeksi vain siksi, koska on erilainen. Enkä pidä sitä erilaisuutta kuitenkaan huonona asiana, vaikka on tuntunut välillä taakalta.

Edelliseltä. Noinhan se juuri on, elää omaa kuplaansa eikä nää siitä ulospääsyä, ei osaa yksin sitä tehdä enkä minä pysty auttamaan, kuten addiktiot, olkoon vaikka tupakointi, vähän sama asia, kun oot koko elämäsi polttanut, siitä on vaikea oppia ulos jos yrittää niin vaikean paikan tullen turvautuu taas siihen tuttuun ja turvalliseen...meillä molemmilla tavallaan omat kuplamme ja kumpikin palattiin aikaan ennen meitä...

• Anonyymi

Äh, miten muka. Tekee lapsia ympäri kyliä.

• Anonyymi

Kuka muka eikö ne ole helpompi tietää jos et ole muualla käyny panemassa kun samalla kylällä tokin on suurempi todennäköisyys jos ei sun lapset tiedä toinen toisistaan ovat sisko ja veli panneet keskenään tiedostatko mitä se tekee lapsen mielenterveydelle asian paljastuessa vaikka ei lasten vika olekkaan että vanhemmat/vanhempi oli niin itsekäs ettei ilmottanu lapsen olemassa olosta edes tämän sisaruksille vaikka tiesi niistä

• Anonyymi

No mutta, aina voi sitten muistaa naapureita yllätyskorilla, karua huumoria naisena esiintyvä gubbe jutuistasi koostettuna

• Anonyymi

Ei ole kaivattua, mutta eräälle tietylle henkilölle en voi antaa anteeksi sitä, ettei hän osannut avata suutaan jo vuosia sitten, koska sen vuoksi olen voinut tosi huonosti rankkojen vuosien takia. Jos hän olisi avannut suunsa, en olisi joutunut kokemaan rankkoja vuosia, kipua ja kärsimystä, stressiä ja tuskaa, unettomuutta ja pahaa oloa vuosien ajan. Kärsimys ei todellakaan tee elämää paremmaksi, antaisin heti pois viimeisen viiden vuoden kokemukset, jos se vain olisi mahdollista. Melkein kävelin päin punaisia valoja muutaman kerran, koska en nähnyt valoa missään.

• Anonyymi

Palstallako

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstallako

Muualla toimi noin ja kyseessä ei ole rakkaustarina.

• Anonyymi

Kuin minun elämästäni

• Anonyymi

Avasitko itse suusi? Sinulla on myös vastuu kommunikoida, toki jos näin teit niin kaveri ojaan ja eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstallako

Onko päämääräsi kehitellä nimenomaan palstaan liittyvä skeema näistä palstamiehen kirjoituksista? Ei oo helppoo..

• Anonyymi

Ei. Niin tyhmä en ole minäkään.

• Anonyymi

Aika loppui

• Anonyymi

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.

• Anonyymi

Sitä en antaisi anteeksi että unohtaisi meidän tarinan

• Anonyymi

Tarinat ja henkilöt tarinoissa unohtuvat nopeasti jos ne eivät näy oikeesti. Ja alkaa uudet tarinat.

• Anonyymi

No se on sen tehnyt jo tai oikeastaan sanonut en enää jaksa sen lapsellisia pelleilyjä kumminkin vanha jo mut käyttäytyy itsekkäästi ja lapsellisesti mä sentään olen tosissani

• Anonyymi

Mitä teki?

• Anonyymi

Tietysti annan naiselle anteeksi kaiken. Mutta menisinkö yhteen naisen kanssa kuka tekee anteeksiannettavia asioita ilman häpeää ja katumatta? No en. Naisen kuuluu olla siveä ja rakastava, aivan kuten miehenkin ja semmoinen joka ymmärtää virheet virheiksi, ei puolustele niitä eikä teeskentele kuin nitä ei olisi.

• Anonyymi

Hyvä. Muist pitää tuo ajatus

• Anonyymi

Tarkoitatko ”anteeksiantamattomia”?

• Anonyymi

Tekisi jotain fyysistä jonkun kanssa tai flirttailisi. Mutta en usko, että tekee, koska on luotettava.

• Anonyymi

Juuri näin. Paljon voi antaa anteeksi paitsi fyysistä ja flirttailu jonkun toisen kanssa. En kuitenkaan usko rakkaani tekevän sellaista, koska on luotettava ja uskon meidän vahvaan rakkauteen ja yhteenkuuluvuuteen. t. ”nyyti”

• Anonyymi

Mistä voit tietää ettei hän flirttailisi muille tai jopa jotain fyysistäkin tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit tietää ettei hän flirttailisi muille tai jopa jotain fyysistäkin tekisi.

En tiedä mutta luotan hänen rakkauteen ja kuinka hän sen minulle osoittaa aina ja minä hänelle t. nyyti

• Anonyymi

Pettäminen on se yleisin syy mikä aika tehokkaasti kylmettää tunteet.
      Siinä se jos muuten on normaalirajoissa oleva ihminen. Siis ei väkivaltainen jne.

• Anonyymi

Pettämisellä on si leviä raja toisista on pettämistä jo vilkaista jotakuta toista ja toiset ei taas pidä sitäkään pettämisenä vaikka panisit jonkun toisen kanssa sen verran voi tästäkin sanoa rajana on ainakin ihan turha pitää mitään sellaista mistä kumpikin osapuoli ei pysty pitään kiinni

• Anonyymi

Ei tietenkään. Kaikki annetaan mössykälle anteeksi. Se on niin lutune.

• Anonyymi

Some of they wan’t to be abused

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Some of they wan’t to be abused

You keep telling that urself, loser dude

• Anonyymi

Kaikenlaista pystyy ajan kanssa antamaan anteeksi. Isojakin asioita. Se ei kuitenkaan tarkoita että ko. Henkilö pääsisi enää takaisin läheiseen sisäpiiriin.

Ihmiset jotenkin aina ajattelee että anteeksi antaminen on synonyymi sille että se ihmissuhde palautuu ennalleen.

Paljon voi antaa anteeksi, unohtaa, tunteissa ei siis enää tunnu miltään. Ei ole vihaa, ei mielipahaa, katkeruutta, kaunaa tms. Asian kanssa on sinut.

Mutta se on muuttanut silti sitä ihmissuhdetta ja luottamussuhdetta. Eikä välttämättä sitä henkilöä enää pysty näkemään samoin kuin ennen ja tuntemaan oloaan enää hänen lähellään turvalliseksi.

Itsellä esim. Väkivalta, pettäminen, henkirikos, muu vakava rikos, petos tms. On asioita joiden jälkeen se ihmissuhde ei palaudu enää entiselleen.

Luottamus, turvallisuus, läheisyys.. ne katoavat.

Olen yhdessä suhteessa palannu yhteen puolen vuoden tauon jälkeen. Jätin exäni ekan kerran koska hän kertoi että hänellä on toinen. Olin shokissa, ahdistunut, näin painajaisia, kärsin paniikkihäiriöstä, peloista, olin ensin äärimmäisen surullinen ja sitten vihainen. En enää uskonut mitään mitä se mulle soklas. Se selitteli et haluu vaan mut ja rakastaa ja älä jätä ja päläpälä.. Sanoin sille vaan et joo puhu kädelle! (Olin 21 vuotias sillon)

6 kk erossa olin jälkeen päätimme kuitenkin yrittää vielä selvittää asioita. Yritin todella päästä asiasta yli. 3 vuotta ainakin yritin kovasti palauttaa sitä tunnetta itselle takasin mikä oli ennen.. olin antanut anteeksi mutta ahdistus, turvattomuus, pelot, luottamuspula… ne ei väistyneet.

Mulla oli todella paha olla ne viimeiset 3 vuotta. Jatkuvassa valmiudessa elämistä et millon se sama toistuu. Lopulta en kestänyt enää sitä oloani vaan halusin erota. Lopullisesti.

T: Karoliina

• Anonyymi

En tiedä miksi hän haluaisi minulle pahan mielen. No, tietysti ei hänellä ole välttämättä mitään tunteita mutta silti en keksi miksi tekisi mitään sellaista.

• Anonyymi

Voihan sitä anteeksi antaa vaikka mitä. Silti se muuttaa asioita, eikä kaikki ole enää samalla tavalla. Voi tappaa tunteet tms.

• Anonyymi

Kaikki antaisin anteeksi, irto ja salasuhteet pettämiset,saisi pitää vaikka ystävää en laittaisi pahitteeksi se on oikeeta rakkautta.

• Anonyymi

No jos esim. Ottaa minun viimeisen suklaarivin, niin en anna anteeksi sitä ainakaan.

• Anonyymi

🤣🤣😋😚

• Anonyymi

mihin se tuttufrutti suklaa muuten hävis, se oli hyvää mutta missään kaupoissa ei ole sitä enää 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mihin se tuttufrutti suklaa muuten hävis, se oli hyvää mutta missään kaupoissa ei ole sitä enää 🤔

Ehkä lopetettu tai sitten joku kausimaku.

• Anonyymi

Joo se on kyllä liikaa jo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Empä mä ainakaan sellaista naista kaipais vahingossakaan joka jotain sellaista tekis jota ei anteeksi vois antaa pettäminen on vaan sellain asia että sillä vie toisenkyvyn luottaa täysin mun kaltasen ihmisen ainakin ja siinä kohti kun mä en pysty luottaan ni se on ihan turha ainakaan seurustelua edes yrittää

• Anonyymi

Äh mitäs noista..
      Tottakai sä saat anteeks.
      Sä oot mun horo ja mä sun isäntä.
      Mitä sitte! ku panit mun frendejä..
      Siinähä huoraat menemää nii paljo ku sielu sietää..
      Etkai sä ny siitä oo huolissas ku mehmed paljastu meijä mukeloitte isäks..?
      Ehämmä ny tollasest hermostu.
      Tai siitä ku olin kalareissulla ja sä jauhojengin kanssa riekkumas, persettä ketkuttamas.
      Enkä siitä et laitoit jengiläiset mun perää..
      Teit vaa ittestäs haluttavamma..
      Ei haittaa myöskää ne vieraitte mählät sun pyhäpikkareis.
      Kyl säki antasit mulle ?
      Tuski sä lähtisit muksuje kans tarjoo ittees kellekkää muullekkaa?
      Huulihölkkää ja ollaa sujut..
      Saatto kyl olla mutsis / siskos annelis enne sua..

• Anonyymi

Sinun kuvitteelliset saamisesi on mies nekin hyvin pessimistisiä ehkä haet marttyyriutta?

• Anonyymi

Anteeksi voi antaa paljonkin, ajan kanssa. Mutta joitakin asioita ei unohda, ja sillä on sitten usein kauaskantoiset ja peruuttamattomatkin vaikutukset. Pettäminen on yksi tuollainen asia. Menetettyä luottamusta ja kunnioitusta ei kohdallani koskaan saa takaisin.

• Anonyymi

Mikäs se pettäminen ois

Ei oo haluja oikeen

• Anonyymi

Ajattelen samalla tavalla.

• Anonyymi

Testin.

• Anonyymi

Yleisesti asioista, voi antaa anteeksi, unohtaa, olla neutraali, mutta tietyt jutut ja asiat eivät ikinä palaa ennalleen. Voi olla kohtelias, mutta niiden juttujen jälkeen mitä minulle teitte, ei ole paluuta, teitte sen tietoisesti ja se rikkoi elämäni, minut ja koko maailman kuvani. Ja mitä useampaan S naiseen tulee, niidenkään jälkeen ei ole enää paluuta.

• Anonyymi

Sukurutsaa sisaren kanssa,biologisen ja vielä niin et jäävät kiinni pitempiaikasesta semmosesta.

• Anonyymi

No retkahtaa johonkin vähälahjaiseeen bimboon jolle viina ja muu aivoja tuhoava on elämän ehto.

• Anonyymi

Huomenna kokoukseen.

• Anonyymi

Håmå se oli.

• Anonyymi

Olen kasvanut ihmisenä ja annan anteeksi pettämisetkin. Olen ollut mustavalkoisempi ennen ja yhden suhteen päätin, kun mies petti. Oli muutakin, mutta enää en päättäisi suhdetta pettämiseen. Minusta on sanottu, että olen avarakatseinen ja kyllä omasta mielestäni olenkin.

• Anonyymi

On tehnyt jo sen mitä en voi unohtaa ja käsittää paremmaksi.

• Anonyymi

Ei nyt ole ketään tähtäimessä. Mulla on pitkä muisti. Todella pitkä. Jos luottamus menee, se ei palaa. Se on saletti, ettei siinä jää kuin normivälit, jos kyse ei ole vakavasta ja toistuvasta toiminnasta. Jälkimmäisessä tapauksessa ei tule minun elämääni enää millään tavalla. En halua nähdä enkä kuulla. Muutama ihminen on päässyt sille tasolla ja ei voi kuin onnitella. Saavutus sinänsä.

• Anonyymi

Narsisti ei unohda. Pysyn kaukana narsisteista. Heidät tunnistaa siitä, etteivät he koskaan unohda kokemaansa vääryyttä ja kostavat kaiken koetun.

On paljon mukavampaa olla ihmisten kanssa, jotka ovat inhimillisiä. Rapatessa roiskuu, virheitä tehdään, niistä päästään yli.

• Anonyymi

Otin narsistin takaisin elämääni. Miten kävi? No hän oli entistäkin pahempi. Lähti kostamaan aiempaa jättämistään. On muuten järkyttävää, miten narsisti voi uhrata vaikka oman lapsensa, kun lähtee kostamaan.

• Anonyymi

Puhut nyt itsestäsi? Minusta on tervettä, ettei anna kenenkään pilata elämäänsä, vapaa-aikaansa ja päiviään. Jos ei ole todella yksinäinen ja läheisriippuvainen, voi sanoa kiitos ei. Ei sillä ole mitään tekemistä koston kanssa, että valitsee seuransa. Minä sanon kiitos ei kaksinaamaisille ihmisille, kiusaajille ja heidän palveluskunnalleen. Jos olet yksinäinen ja läheisriippuvainen tossukka, voit vapaasti kääntää toisenkin posken. Kuka sua estelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut nyt itsestäsi? Minusta on tervettä, ettei anna kenenkään pilata elämäänsä, vapaa-aikaansa ja päiviään. Jos ei ole todella yksinäinen ja läheisriippuvainen, voi sanoa kiitos ei. Ei sillä ole mitään tekemistä koston kanssa, että valitsee seuransa. Minä sanon kiitos ei kaksinaamaisille ihmisille, kiusaajille ja heidän palveluskunnalleen. Jos olet yksinäinen ja läheisriippuvainen tossukka, voit vapaasti kääntää toisenkin posken. Kuka sua estelee?

Tuosta on aikaa jo yli 20 vuotta. Ei se tervettä olekaan, olenko väittänyt niin? Sinäkö et ole tehnyt elämässäsi virheitä?? Koetko ylemmyyttä haukkuessasi anonyyminä toista anonyymiä, jota et yhtään tunne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta on aikaa jo yli 20 vuotta. Ei se tervettä olekaan, olenko väittänyt niin? Sinäkö et ole tehnyt elämässäsi virheitä?? Koetko ylemmyyttä haukkuessasi anonyyminä toista anonyymiä, jota et yhtään tunne?

Tottakai olen tehnyt virheitä. Aika nopsasti sinäkin käytät narsistikorttia ja loukkaannut, kun mainitaan vastailmiöt eli yksinäiset ja läheisriippuvaiset. Kieltämättä ylemmyyden tuntoista, mutta luuletko, etten minäkin ole kokeillut kääntää poskea kerta toisensa jälkeen ja ollut läheisriippuva sekä yksinäinen. Kyllä olen. En silti hyväksy ajatusta, että ihminen on narsisti, jos ei anna anteeksi ja sietää samoja loukkauksia kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen tehnyt virheitä. Aika nopsasti sinäkin käytät narsistikorttia ja loukkaannut, kun mainitaan vastailmiöt eli yksinäiset ja läheisriippuvaiset. Kieltämättä ylemmyyden tuntoista, mutta luuletko, etten minäkin ole kokeillut kääntää poskea kerta toisensa jälkeen ja ollut läheisriippuva sekä yksinäinen. Kyllä olen. En silti hyväksy ajatusta, että ihminen on narsisti, jos ei anna anteeksi ja sietää samoja loukkauksia kerta toisensa jälkeen.

Kuule. Kyllä tuo tossukaksi haukkuminen oli jo melko alkeellista vieraalta ihmiseltä. Vähän nyt kyllä uhriuduit itse, kun vastasin sulle. Ja pääasia on, että itse tiedän totuuden miten julmasti narsistisen persoonallisuushäiriö omaava ihminen kohteli minua aikanaan suhteessa ja varsinkin suhteen jälkeen. Kertoi valheita minusta ihmisille, joita kaikkia en ollut edes tavannut. Oli jotain totaalisen järkyttävää, miten lähti kostamaan lapsemme kautta. Sitä en tänne pskapalstalle avaa. Kyllä yritti tehdä silloin aivan kaikkensa pilatakseen elämäni. Kyllä joillakin on oikeasti narsismi ja tiedän minkä takia olen hänet aikanaan elämääni ottanut. Kaikki eivät koskaan herää siihen, että näkisivät totuuden itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule. Kyllä tuo tossukaksi haukkuminen oli jo melko alkeellista vieraalta ihmiseltä. Vähän nyt kyllä uhriuduit itse, kun vastasin sulle. Ja pääasia on, että itse tiedän totuuden miten julmasti narsistisen persoonallisuushäiriö omaava ihminen kohteli minua aikanaan suhteessa ja varsinkin suhteen jälkeen. Kertoi valheita minusta ihmisille, joita kaikkia en ollut edes tavannut. Oli jotain totaalisen järkyttävää, miten lähti kostamaan lapsemme kautta. Sitä en tänne pskapalstalle avaa. Kyllä yritti tehdä silloin aivan kaikkensa pilatakseen elämäni. Kyllä joillakin on oikeasti narsismi ja tiedän minkä takia olen hänet aikanaan elämääni ottanut. Kaikki eivät koskaan herää siihen, että näkisivät totuuden itsestään.

Pahoittelut, että olet elämäsi jakanut narsistin kanssa. Sanoin vain, että tossukka pitää olla, jos antaa jonkun pilata elämänsä yhä uudestaan ja uudestaan. Että ei ole narsismia olla antamatta sellaista anteeksi ja poistaa sellainen ihminen läheltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut, että olet elämäsi jakanut narsistin kanssa. Sanoin vain, että tossukka pitää olla, jos antaa jonkun pilata elämänsä yhä uudestaan ja uudestaan. Että ei ole narsismia olla antamatta sellaista anteeksi ja poistaa sellainen ihminen läheltään.

Harmittaa oma sinisilmäisyyteni ihmisten suhteen. Olen halunnut nähdä hyvää, kun olisi pitänyt nähdä todellisuus. Olisi hyvä muistella kaikkia ajanjaksoja hyvällä, ettei jää vain huonoja muistoja. Oli tuossakin hyvää ainakin alku ja loppu. Aivan liikaa draamaa omaan makuuni :) Mutta edelleen jatkoin virheiden tekemistä erilaisissa elämänvalinnoissa, vaikka kaikki olisi voinut olla oikein hyvin.

• Anonyymi

Rapparit on narsisteja😂

• Anonyymi

En tiedä. En usko.

• Anonyymi

Vaikka ensin ajattelin että ei sellaista löytyisi...löytyihän se. Pahinta mitä voi toiselle tehdä lisäksi että rikkoo käytöksellään niin kun kaikki on loppu, alkaa elämään minun haaveita todeksi toisen kanssa...paikkaan minne halusin hänet viedä, näytin paikasta pienen videon, meni sinne toisen kanssa. Eikä ole ihan lähialueilla että vahingossa eksyisi...haluaa musertaa minut lopullisesti😔vie siis kaiken...haaveenikin. sairasta kun tietää että kuulen siitä heti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe