Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

Anonyymi-ap

Et voisi antaa anteeksi

34

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kysymys...
      Mulla on huono tapa antaa anteeks liikaa...
      Mutta on jotain mitä en antaisi anteeks kenellekään...
      Mitähän asioita aloittaja mahtaa miettiä?
      Eli jotain on tullut tehtyä ja nyt mietitityttää
      että mitähän v*ttua...

      • Anonyymi
        UUSI

        Voin auttaa sinua, tekee asioita, jotka loukkaa sinua ihmisenä? On ilkeä ja pahantahtoinen sinua kohtaan? Satuttaa sinua henkisesti ja fyysisesti? On raukkamainen ja säälimätön sinulle tärkeiksi koettuja ihmisiä kohtaan? Raiskaa ihmisen tai jää kiinni pedofiliasta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin auttaa sinua, tekee asioita, jotka loukkaa sinua ihmisenä? On ilkeä ja pahantahtoinen sinua kohtaan? Satuttaa sinua henkisesti ja fyysisesti? On raukkamainen ja säälimätön sinulle tärkeiksi koettuja ihmisiä kohtaan? Raiskaa ihmisen tai jää kiinni pedofiliasta?

        Mitähän vittua sinä lässytät ensin lupaat itse häntä auttaa ja si puhut jo kolmannessa persoonassa onko sulla niin paha persoonallisuushäiriö ettet voi puhua itsestäsi itsenäsi


    • Anonyymi

      Piti ihan miettiä..hänelle antaisin anteeksi kaiken kun on "erilainen" siksi. En tarkemmin avaa tänne.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten kaiken voi antaa anteeksi,ei sellaista ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kaiken voi antaa anteeksi,ei sellaista ole olemassakaan.

        Niin vain hänen ollessa kyseessä.. Rakkaudesta sen teen ja ymmärryksestä miksi noin on toiminut ja tulee aina toimimaan. Mutta emme ole enää yhteyksissä eikä hän tiedä saaneensa anteeksi, emmekä kevään jälkeen olla nähty. Vaikenin.


    • Anonyymi

      Äh, miten muka. Tekee lapsia ympäri kyliä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka muka eikö ne ole helpompi tietää jos et ole muualla käyny panemassa kun samalla kylällä tokin on suurempi todennäköisyys jos ei sun lapset tiedä toinen toisistaan ovat sisko ja veli panneet keskenään tiedostatko mitä se tekee lapsen mielenterveydelle asian paljastuessa vaikka ei lasten vika olekkaan että vanhemmat/vanhempi oli niin itsekäs ettei ilmottanu lapsen olemassa olosta edes tämän sisaruksille vaikka tiesi niistä


    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua, mutta eräälle tietylle henkilölle en voi antaa anteeksi sitä, ettei hän osannut avata suutaan jo vuosia sitten, koska sen vuoksi olen voinut tosi huonosti rankkojen vuosien takia. Jos hän olisi avannut suunsa, en olisi joutunut kokemaan rankkoja vuosia, kipua ja kärsimystä, stressiä ja tuskaa, unettomuutta ja pahaa oloa vuosien ajan. Kärsimys ei todellakaan tee elämää paremmaksi, antaisin heti pois viimeisen viiden vuoden kokemukset, jos se vain olisi mahdollista. Melkein kävelin päin punaisia valoja muutaman kerran, koska en nähnyt valoa missään.

      • Anonyymi

        Palstallako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstallako

        Muualla toimi noin ja kyseessä ei ole rakkaustarina.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuin minun elämästäni


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei. Niin tyhmä en ole minäkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika loppui

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki hyvä loppuu aikanaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sitä en antaisi anteeksi että unohtaisi meidän tarinan

    • Anonyymi
      UUSI

      No se on sen tehnyt jo tai oikeastaan sanonut en enää jaksa sen lapsellisia pelleilyjä kumminkin vanha jo mut käyttäytyy itsekkäästi ja lapsellisesti mä sentään olen tosissani

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä teki?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietysti annan naiselle anteeksi kaiken. Mutta menisinkö yhteen naisen kanssa kuka tekee anteeksiannettavia asioita ilman häpeää ja katumatta? No en. Naisen kuuluu olla siveä ja rakastava, aivan kuten miehenkin ja semmoinen joka ymmärtää virheet virheiksi, ei puolustele niitä eikä teeskentele kuin nitä ei olisi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä. Muist pitää tuo ajatus


    • Anonyymi
      UUSI

      Tekisi jotain fyysistä jonkun kanssa tai flirttailisi. Mutta en usko, että tekee, koska on luotettava.

    • Anonyymi
      UUSI

      Pettäminen on se yleisin syy mikä aika tehokkaasti kylmettää tunteet.
      Siinä se jos muuten on normaalirajoissa oleva ihminen. Siis ei väkivaltainen jne.

      • Anonyymi
        UUSI

        Pettämisellä on si leviä raja toisista on pettämistä jo vilkaista jotakuta toista ja toiset ei taas pidä sitäkään pettämisenä vaikka panisit jonkun toisen kanssa sen verran voi tästäkin sanoa rajana on ainakin ihan turha pitää mitään sellaista mistä kumpikin osapuoli ei pysty pitään kiinni


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tietenkään. Kaikki annetaan mössykälle anteeksi. Se on niin lutune.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikenlaista pystyy ajan kanssa antamaan anteeksi. Isojakin asioita. Se ei kuitenkaan tarkoita että ko. Henkilö pääsisi enää takaisin läheiseen sisäpiiriin.

      Ihmiset jotenkin aina ajattelee että anteeksi antaminen on synonyymi sille että se ihmissuhde palautuu ennalleen.

      Paljon voi antaa anteeksi, unohtaa, tunteissa ei siis enää tunnu miltään. Ei ole vihaa, ei mielipahaa, katkeruutta, kaunaa tms. Asian kanssa on sinut.

      Mutta se on muuttanut silti sitä ihmissuhdetta ja luottamussuhdetta. Eikä välttämättä sitä henkilöä enää pysty näkemään samoin kuin ennen ja tuntemaan oloaan enää hänen lähellään turvalliseksi.

      Itsellä esim. Väkivalta, pettäminen, henkirikos, muu vakava rikos, petos tms. On asioita joiden jälkeen se ihmissuhde ei palaudu enää entiselleen.

      Luottamus, turvallisuus, läheisyys.. ne katoavat.

      Olen yhdessä suhteessa palannu yhteen puolen vuoden tauon jälkeen. Jätin exäni ekan kerran koska hän kertoi että hänellä on toinen. Olin shokissa, ahdistunut, näin painajaisia, kärsin paniikkihäiriöstä, peloista, olin ensin äärimmäisen surullinen ja sitten vihainen. En enää uskonut mitään mitä se mulle soklas. Se selitteli et haluu vaan mut ja rakastaa ja älä jätä ja päläpälä.. Sanoin sille vaan et joo puhu kädelle! (Olin 21 vuotias sillon)

      6 kk erossa olin jälkeen päätimme kuitenkin yrittää vielä selvittää asioita. Yritin todella päästä asiasta yli. 3 vuotta ainakin yritin kovasti palauttaa sitä tunnetta itselle takasin mikä oli ennen.. olin antanut anteeksi mutta ahdistus, turvattomuus, pelot, luottamuspula… ne ei väistyneet.

      Mulla oli todella paha olla ne viimeiset 3 vuotta. Jatkuvassa valmiudessa elämistä et millon se sama toistuu. Lopulta en kestänyt enää sitä oloani vaan halusin erota. Lopullisesti.

      T: Karoliina

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä miksi hän haluaisi minulle pahan mielen. No, tietysti ei hänellä ole välttämättä mitään tunteita mutta silti en keksi miksi tekisi mitään sellaista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voihan sitä anteeksi antaa vaikka mitä. Silti se muuttaa asioita, eikä kaikki ole enää samalla tavalla. Voi tappaa tunteet tms.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki antaisin anteeksi, irto ja salasuhteet pettämiset,saisi pitää vaikka ystävää en laittaisi pahitteeksi se on oikeeta rakkautta.

    • Anonyymi
      UUSI

      No jos esim. Ottaa minun viimeisen suklaarivin, niin en anna anteeksi sitä ainakaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        🤣🤣😋😚


      • Anonyymi
        UUSI

        mihin se tuttufrutti suklaa muuten hävis, se oli hyvää mutta missään kaupoissa ei ole sitä enää 🤔


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Empä mä ainakaan sellaista naista kaipais vahingossakaan joka jotain sellaista tekis jota ei anteeksi vois antaa pettäminen on vaan sellain asia että sillä vie toisenkyvyn luottaa täysin mun kaltasen ihmisen ainakin ja siinä kohti kun mä en pysty luottaan ni se on ihan turha ainakaan seurustelua edes yrittää

    • Anonyymi
      UUSI

      Äh mitäs noista..
      Tottakai sä saat anteeks.
      Sä oot mun horo ja mä sun isäntä.
      Mitä sitte! ku panit mun frendejä..
      Siinähä huoraat menemää nii paljo ku sielu sietää..
      Etkai sä ny siitä oo huolissas ku mehmed paljastu meijä mukeloitte isäks..?
      Ehämmä ny tollasest hermostu.
      Tai siitä ku olin kalareissulla ja sä jauhojengin kanssa riekkumas, persettä ketkuttamas.
      Enkä siitä et laitoit jengiläiset mun perää..
      Teit vaa ittestäs haluttavamma..
      Ei haittaa myöskää ne vieraitte mählät sun pyhäpikkareis.
      Kyl säki antasit mulle ?
      Tuski sä lähtisit muksuje kans tarjoo ittees kellekkää muullekkaa?
      Huulihölkkää ja ollaa sujut..
      Saatto kyl olla mutsis / siskos annelis enne sua..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe