Suomen armeijan vahvuus on sitä pienempi mitä pienempi on väkiluku.
Nuoret miehet, jotka hankkivat Suomen kansalaisuuden ja käyvät Suomen armeijan, ovat lämpimästi tervetulleita Suomeen. Samoin heidän lapsensa.
Jos Suomen väkiluku laskee liikaa, Venäjä voi helposti miehittää Suomen
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kokonaishedelmällisyysluku jäi Helsingissä 1,04 lapseen naista kohti vuonna 2023, kun se edellisvuonna oli 1,06 lasta. Myös koko maassa hedelmällisyys pieneni, ja kokonaishedelmällisyysluku oli 1,26 lasta, joka on vuodesta 1776 alkavan tilastoinnin matalin syntyvyyden taso. Etnisiä suomalaisia syntyy viidenteen sukupolveen alle puoli miljoonaa. Kun muu Suomi tavoittaa Helsinkiläisten hedelmällisyyden niin meitä on jäljellä alle 100.000 / sukupolvi. Kymmenennessä sukupolvessa meitä syntyy enää 7000.
Miettikää sitä. Onko tullut mieleen miksi meillä on sukupuolielimet. Valokuvattavaksi vai.- Anonyymi
Mutta kun naiset eivät nykyään halua lapsia. Ja sitäpaitsi ihmisiä on jo liikaa. Siksi maahanmuutto on ainoa toteuttamiskelpoinen ratkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun naiset eivät nykyään halua lapsia. Ja sitäpaitsi ihmisiä on jo liikaa. Siksi maahanmuutto on ainoa toteuttamiskelpoinen ratkaisu.
Ihmisiä on liikaa, se on totta. Länsimaissa oma väestökehitys on jo vähintään terveellä pohjalla tai jo ohi hyvästä.
Hallitsemattomana maahanmuutto on pahinta mitä voidaan sallia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on liikaa, se on totta. Länsimaissa oma väestökehitys on jo vähintään terveellä pohjalla tai jo ohi hyvästä.
Hallitsemattomana maahanmuutto on pahinta mitä voidaan sallia.Miten niin? Kuten aloituksessa sanottiin, jos Suomen väkiluku laskee liian alas, Venäjä voi miehittää Suomen. Vain täysin venäjä-mielinen putinisti voi pitää tätä toivottavana.
- Anonyymi
Venäjällä väkiluku laskee. Kiina odottaa vesi kielellä uusia alueita Venäjältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772